eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług w 2008 roku w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz mycia okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Katowice: Świadczenie usług w 2008 roku w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz mycia okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach
Numer ogłoszenia: 210075 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji, ul. Gen. Jankego 276, 40-684 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2029004, 2028635, fax 032 2029004 w. 305.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.szkolapolicji.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w 2008 roku w zakresie sprzątania pomieszczeń oraz mycia okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie: część I: sprzątania powierzchni pomieszczeń w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31 Kod CPC: 87401). część II: mycie okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31, Kod CPC 87401). 2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń obiektów objętych usługą sprzątania i ich metraż wraz z określeniem zakresu sprzątania podano w części I Załącznika nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, określanej w dalszej części niniejszego dokumentu skrótem SIWZ. 3. Szczegółowy zakres mycia okien na wysokości w obiektach Szkoły oraz ich metraż podano w części II Załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Sprzątanie odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 21.00 5. Zamawiający wymaga, aby worki na śmieci wliczone były w koszt usługi - dot. I części zamówienia. 6.Usługi wymienione w części I i II zamówienia, Wykonawca realizuje za pomocą własnych środków chemicznych i technicznych, których koszt winien być wliczony w koszt świadczenia usługi. Środki czystości używane do pracy winne być dobrej jakości i posiadać atest PZH. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowych kontroli jakości środków używanych do sprzątania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - część I zamówienia. O udzielenie części I zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1/Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1/Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat (w okresie od dnia 30 października 2004 roku do dnia 29 października 2007 roku), co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł (słownie złotych brutto: osiemdziesiąt tysięcy i 0/00). 2/ Dysponowali co najmniej 9 pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ Dysponowali sprzętem w postaci co najmniej: dziewięciu systemów dwu-wiaderkowych, odkurzacza piorącego na mokro i sucho, odkurzacza plecakowego, froterki wysokoobrotowej, szorowarki (urządzenia do mechanicznego zmywania dużych powierzchni). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. B. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - część II zamówienia. O udzielenie części II zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawcy: 1/Prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: 1/Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat (w okresie od dnia 30 października 2004 roku do dnia 29 października 2007 roku), co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia każda o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł (słownie złotych brutto: siedemdziesiąt tysięcy i 0/00). 2/ Dysponowali specjalistycznym sprzętem do mycia okien na wysokości (sprzęt alpinistyczny, zwyżki, rusztowanie - o zasięgu co najmniej 15 m. wysokości) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy przeprowadzona będzie na podstawie dokumentów wymienionych w rozdziale VI niniejszego SIWZ, przedstawionych przez Wykonawcę wraz z ofertą. Fakt spełnienia warunków wynikać winien z treści tychże dokumentów i ocena dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia. UWAGA! Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu nieograniczonym spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 10 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi Załącznika Nr 3 do SIWZ. (część I i II - w zależności od liczby części zamówienia, o które ubiega się Wykonawca). Oświadczenie to należy wypełnić, podpisać i załączyć do oferty. UWAGA ! Niezałączenie do oferty wyżej wymienionego oświadczenia spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2.Wykonawcy przystępujący do przetargu w części I zamówienia (usługi sprzątania) obowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: A)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: A)Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług (rozpoczętych i zakończonych w okresie od dnia 30 października 2004 do dnia 29 października 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). Usługi, których wartość była równowartością lub przekraczała 80.000,00 złotych brutto winny być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. B) Wykazu pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. (Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). C)Wykazu sprzętu sprzątającego, którym wykonywane będą usługi sprzątania. (Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawcy przystępujący do przetargu w części II zamówienia (mycie okien na wysokości) obowiązani są do przedłożenia następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: A)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: A)Wykazu wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług (rozpoczętych i zakończonych w okresie od dnia 30 października 2004 do dnia 29 października 2007, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ). Usługi, których wartość była równowartością lub przekraczała 70.000,00 złotych brutto winny być potwierdzone dokumentami stwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. B) Wykazu sprzętu, którym wykonywane będą usługi mycia okien - sprzęt alpinistyczny, zwyżki, rusztowanie - o zasięgu co najmniej 15 m. wysokości. (Wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ). 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605/, składa odpowiednio do wskazanych w pkt. 2 i 3 dla podmiotów krajowych, jeden lub więcej n/w dokumentów: A/ Zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. B/ Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. C/ Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.szkolapolicji.gov.pl/zamowienia/wszczete.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, 40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, bud. administracyjny D, pokój Nr D-33.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH, 40-684 KATOWICE, ul. Gen. Jankego 276, Sekretariat Wydziału Finansów, budynek administracyjny D, pokój Nr D-04.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie:część I: sprzątania powierzchni pomieszczeń w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31 Kod CPC: 87401)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie: część I: sprzątania powierzchni pomieszczeń w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31 Kod CPC: 87401)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie: część II: mycie okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31, Kod CPC 87401)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w 2008 roku usług w zakresie: część II: mycie okien na wysokości w obiektach Szkoły Policji w Katowicach (Kod CPV: 747.31, Kod CPC 87401)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.