eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drobin › Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na- sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Drobin: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów..
Numer ogłoszenia: 210040 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: umgdrobin@plo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na: - sfinansowanie planowanego deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego - spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów w wysokości 3 177 702,- zł. 3.2.Wymagania związane z przedmiotem zamówienia: 3.2.1. Waluta kredytu - złoty polski (PLN). 3.2.2. Okres spłaty - 30 września 2009r. - 30 czerwca 2014r., w tym okres karencji w spłacie kredytu do 29.06.2010r., . 3.2.3.Spłata kapitału w okresach kwartalnych począwszy od 30 czerwca 2010r., zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik SIWZ. 3.2.4.Spłata odsetek w okresach kwartalnych począwszy od dnia postawienia kredytu do dyspozycji na podstawie zawiadomienia przesłanego przez bank; dopuszcza się wstępne informowanie za pomocą faksu (pierwsze odsetki płatne na dzień 30 września 2009r.). 3.2.5. W przypadku, gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, kredytobiorca dokona wymaganej spłaty w pierwszym dniu roboczym następującym po wyznaczonej dacie spłaty, 3.2.6. Wysokość oprocentowania kredytu należy określić w oparciu o WIBOR 1M z dnia 07.07.2009r. powiększoną o stałą marżę banku. Oprocentowaniu podlega kwota faktycznie wykorzystanego kredytu. Zmiana oprocentowania wynikająca ze stawki WIBOR 1M nie stanowi zmiany warunków umowy i nie wymaga jej wypowiedzenia. 3.2.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat i prowizji. 3.2.8. W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy. Zastrzega się możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. O zmianie terminu spłaty kredytu zamawiający poinformuje w formie pisemnej wykonawcę. 3.2.9. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową 3.2.10. W związku z udzieleniem kredytu wykonawca nie pobierze żadnych dodatkowych opłat i prowizji bankowych, w tym prowizji związanej z rozpatrzeniem wniosku i udzieleniem kredytu 3.2.11.Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu spłat poszczególnych rat kapitałowych jak również spłatę rat w wysokości innej niż przedstawiona w załączniku do SIWZ ( bez dodatkowych kosztów) 3.2.12.Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej wymagania określone w niniejszej SIWZ...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 a w szczególności : 1 ) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia.Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: a) zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, b) wykonawca musi wykazać spełnienie każdego warunku, c) niespełnienie któregokolwiek warunku, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, d ) ocena każdego z warunków przebiegać będzie zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia. Zamawiający, zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzuci ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodna z ustawą, 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, 6) zawiera omyłki rachunkowe w obliczaniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczaniu ceny, 7) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki rachunkowej przy obliczaniu ceny, 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nia wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, oraz oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków wymaganych przez Zamawiającego zgodnie z art. 22 ust. 1 (załącznik nr 2 ) 2. Oświadczenie wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 2) 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.(załącznik nr 3) Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczenie za zgodność z orginałem odpisu lub kopii) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokumenty dostarczone są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty dostarczone są w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Wykonawca składa wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone lub potwierdzone przez tłumacza przysięgłego...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umgdrobin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Drobin ul. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin umgdrobin.bip.org.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Drobin ul. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin pok. nr 115 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.