eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Zakup i dostawa opon do pojazdów samochodowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Toruń: Zakup i dostawa opon do pojazdów samochodowych.
Numer ogłoszenia: 20998 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533625, faks 056 6533660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opon do pojazdów samochodowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opon do pojazdów samochodowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 części: Część nr 1 - zakup i dostawa opony drogowej do samochodu LUBLIN w ilości 64 szt. Część nr 2 - zakup i dostawa opony drogowej do samochodu FIAT DUCATO w ilości 70 szt. Część nr 3 - zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600 W w ilości 30 szt. Część nr 4 - zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-9 w ilości 30 szt. Część nr 5 - zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10 w ilości 30 szt. Część nr 6 - zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10.10 w ilości 10 szt. Część nr 7 - zakup i dostawa opony drogowej do przyczepy D-659 w ilości 30 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy tzn.: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 1.1.Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat nie mniej niż 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 120 000,00 zł. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na wykonanie zamówienia, w wysokości minimum 120 000,00 zł. 3.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy, Wymagane warunki: 3.1.Wykonawca nie wyrządził szkody, polegającej na niewykonaniu zamówienia lub na wykonaniu go nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania; 3.2.Wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3.3.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; 3.4.Wykonawca nie został skazany za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 3.5.Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 - 3, według wzoru określonego w załączniku nr 4. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków na podstawie oświadczenia oraz dokumentów złożonych wraz z ofertą. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów oraz oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4 Ustawy)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1bmt.wp.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do samochodu LUBLIN w ilości 64 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do samochodu LUBLIN w ilości 64 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do samochodu FIAT DUCATO w ilości 70 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do samochodu FIAT DUCATO w ilości 70 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600 W w ilości 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do naczep NS-600 W w ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-9 w ilości 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-9 w ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10 w ilości 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10 w ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10.10 w ilości 10 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do autobusu AUTOSAN H-10.10 w ilości 10 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa opony drogowej do przyczepy D-659 w ilości 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa opony drogowej do przyczepy D-659 w ilości 30 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.