eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 23 tel. 41 357 22 11, faks 41 357 22 13 e-mailnadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl adres internetowywww.radom.lasy.gov.pl/pinczow

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-21

Pińczów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 23 tel. 41 357 22 11, faks 41 357 22 13 e-mail: nadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl adres internetowy: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
Numer ogłoszenia: 209968 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Pińczów , ul. 3 Maja 23, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3572211, faks 041 3572211.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nie posiadające osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Pińczów 28-400 Pińczów, ul. 3-go Maja 23 tel. 41 357 22 11, faks 41 357 22 13 e-mail: nadlesnictwo.pinczow@radom.lasy.gov.pl adres internetowy: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Pińczów w 2011r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odcinkowym remoncie dróg leśnych Nadleśnictwa Pińczów, w leśnictwie Włochy nr 456/220, w leśnictwie Sancygniów nr 485/220, w leśnictwie Teresów nr 677/220. Remont polegać ma na wykonaniu wzmocnienia, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym, wykonaniu nawierzchni z tłucznia wraz z zagęszczeniem, wykonanie rowów i przepustów. Zamawiający podzielił zadanie na 3 części. Zadanie nr 1 - Remont drogi leśnej nr 456/220 w leśnictwie Włochy na odcinku od km 0+959 do km 1+220 dł. 270 mb, od km 1+350 do km 1+500 dł. 150 mb, od km 2+320 do 2+900 dł. 580mb, ogółem dł. 1000 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie przepustów na zjazdach z rur żelbetowych O 50 cm na ławie z tłucznia - 6 mb. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi. Zadnie nr 2 - Remont drogi leśnej nr 485/220 w leśnictwie Sancygniów na odcinku od km 0+625 do km 1+095 o dł. 470 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie zjazdów na drogi boczne w km 1+650 str. prawa i str. lewa. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi. Zadanie nr 3 - Remont drogi leśnej nr 677/220 w leśnictwie Teresów na odcinku od km 1+640 do km 2+240, dł. 600 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie przepustów na zjazdach z rur żelbetowych O 50 cm na ławie z tłucznia - 12 mb. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzuje zał. nr 3,. do SIWZ tj: Dokumentacja projektowa zawierający: dane ogólne, opis techniczny, część graficzną ( mapa przeglądowa, sytuacja, przekrój konstrukcyjny). Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiary Robót Kosztorysy Ofertowe- zał. nr 4 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co będące przedmiotem tego zamówienia i tej samej lokalizacji jak opisano w tej SIWZ.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdej z części zamówienia w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 - 2600,00 zł. (słownie: dwa tysiące sześćset zł. 00/100). Zadanie częściowe nr 2 - 1600,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset zł. 00/100). Zadanie częściowe nr 3 - 1600,00 zł. (słownie: jeden tysiąc sześćset zł. 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz..620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Nr 63 1020 2645 0000 5102 0015 1647 w Banku PKO BP o/Pińczów z dopiskiem: Wadium na przetarg wykonania zadania pn. Remont dróg leśnych w Nadleśnictwie Pińczów w 2011r. Zadanie częściowe nr. Warunkiem uznania wpłaty wadium będzie wpływ przekazanych środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy w oryginale złożyć w siedzibie Zamawiającego (Pińczów, ul. 3-go Maja 23 pok. Nr 3) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonał minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości, co najmniej : 50 000,00 zł (brutto) w okresie ostatnich 5 lat za każdą robotę. Wyżej wymieniona kwota odnosi się wszystkich części zamówienia. Wykonawca nie może łączyć robót o mniejszej wartości celem uzyskania wymaganej przez zamawiającego wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia powyższego warunku wykonawca powinien wykazać, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia co najmniej: - osobą pełniącymi funkcję Kierownika robót - posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej bez ograniczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca : 1) wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 2) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień w niej zawartych w następujących okolicznościach: 1) W przypadku działania siły wyższej, 2) Ustawowej zmiany podatku VAT, 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót ze względu na wstrzymanie środków finansowych na inwestycję 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 2.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 2.2. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy, b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.), d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych. 2.3. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. 2.4. Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp., b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów/zmian niezawinionych przez wykonawcę. 2.5. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. 2.6. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 5 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 3.1. Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, itp.) skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany, o których mowa w lit b - c) mogą być wprowadzane w sytuacjach, odpowiadających przesłankom do udzielenia zamówień dodatkowych, oraz w innych sytuacjach, jednakże w tym ostatnim przypadku zamawiający nie zgodzi się na zwiększenie wynagrodzenia, gdy przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Zmiany wskazywane w lit d) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania. 3.2. Zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez Zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. c) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w lit d). d) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357.1 Kc z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh. 5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem zamawiającego. . 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych : tekst jednolity (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych, d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/pinczow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Pińczów, 28-400 Pińczów. ul. 3 - go Maja 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Pińczów, 28-400 Pińczów. ul. 3 - go Maja 23 pok. Nr 3 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 456/220 w leśnictwie Włochy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont drogi leśnej nr 456/220 w leśnictwie Włochy na odcinku od km 0+959 do km 1+220 dł. 270 mb, od km 1+350 do km 1+500 dł. 150 mb, od km 2+320 do 2+900 dł. 580mb, ogółem dł. 1000 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie przepustów na zjazdach z rur żelbetowych O 50 cm na ławie z tłucznia - 6 mb. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 485/220 w leśnictwie Sancygniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Remont drogi leśnej nr 485/220 w leśnictwie Sancygniów na odcinku od km 0+625 do km 1+095 o dł. 470 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie zjazdów na drogi boczne w km 1+650 str. prawa i str. lewa. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi leśnej nr 677/220 w leśnictwie Teresów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi leśnej nr 677/220 w leśnictwie Teresów na odcinku od km 1+640 do km 2+240, dł. 600 mb. Zakres robót obejmuje: - Wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem kamiennym granulacji 0-31,5 mm warstwa dolna grubości 10 cm. - Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grubości 10 cm. - Wykonanie przepustów na zjazdach z rur żelbetowych O 50 cm na ławie z tłucznia - 12 mb. - Wykonanie rowów z uzupełnieniem poboczy i odwozem nadmiaru ziemi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.