eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Rybnik: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco.
Numer ogłoszenia: 209966 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich 425,919,920,921,923,924,925,929,932,935 mieszankami mineralno - asfaltowymi na gorąco wytwarzanymi w wytwórni mas bitumicznych , remont mieszankami mineralno asfaltowymi na gorąco wytworzonymi w wytwórni mas bitumicznych z użyciem frezarki , miejscowe frezowanie nawierzchni na zimno . Przybliżony zakres prac określa przedmiar robót i specyfikacja techniczna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2). Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 14.2 Zamawiający ustala następujące warunki szczegółowe udziału w postępowaniu : a). Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia . Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się remonty w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych - o wartości co najmniej 150 000,00 złotych każde zamówienie. Uznanie wykonanych robót uwarunkowane jest przedstawieniem dokumentów potwierdzających że roboty te zostały wykonane należycie. b). Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych. c). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej : 2 piłami spalinowymi, 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym , 1 frezarką o szerokości bębna do 120 cm; d). Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe pozwalające na pełnienie funkcji kierownika robót w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia - kierownik robót musi posiadać uprawnienia w zakresie kierowania robotami drogowymi i należeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( należy dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów); Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o w/w dokumenty na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 2 do s.i.w.z ) , 3. oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1 pkt 4 wzór dokumentu stanowi załącznik nr 3 do s.i.w.z ) , 4. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 złotych, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 5. wypełniony druk doświadczenie zawodowe tj. wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat poprzedzających dzień ogłoszenia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , Wykonawca wykonał co najmniej 2 zamówienia w zakresie realizacji zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia . Za zamówienia o podobnym charakterze uważa się roboty budowlane - remonty w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych - o wartości co najmniej 150 000,00 złotych każde (załącznik nr 4 do s.i.w.z ), . 6. Dokumenty potwierdzające , że roboty wym . w punkcie 5 zostały wykonane należycie, 7. druk potencjał techniczny - wykonawca winien wykazać , że dysponuje co najmniej : 2 piłami spalinowymi, co najmniej 1 samochodem ciężarowym - środkiem do transportu mieszanki , 1 walcem samojezdnym , 1 frezarką o szerokości bębna do 120 cm; ( wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do siwz), 8. W przypadku , jeżeli Wykonawca nie dysponuje w/wym. sprzętem do wykonania zamówienia obowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów o jego udostępnieniu. 9. wypełniony załącznik nr 6 wskazujący kierownika robót, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z kserokopiami dokumentów pozwalających na pełnienie funkcji kierownika budowy (uprawnienia) oraz dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 10. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia ( załączyć w przypadku gdy w dokumencie wskazanym w punkcie 9 Wykonawca wskaże osobę , którą nie dysponuje lecz będzie dysponował. ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 16..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik , ul. Jankowicka 49 , pok. 14..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 425 , 919, 920, 921mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z frezowaniem nawierzchni oraz miejscowe frezowanie na zimno ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich w ilości ok. 180 ton wbudowanej mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych , wykonanie ok. 1800 m2 powierzchni łat remontu nawierzchni z użyciem frezarki oraz ok. 400 m2 miejscowego frezowania nawierzchni na zimno..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich nr 923, 924, 925, 929, 932, 935 921mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco ( beton asfaltowy - dla ruchu KR 3 -KR 6) wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych , mieszanką mineralno - asfaltową wytworzoną w wytwórni mas bitumicznych z frezowaniem nawierzchni oraz miejscowe frezowanie na zimno ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg wojewódzkich w ilości ok. 200 ton wbudowanej mieszanki mineralno asfaltowej na gorąco wytworzonej w wytwórni mas bitumicznych ,wykonanie ok. 500 m2 powierzchni łat remontu nawierzchni z użyciem frezarki do nawierzchni drogowych oraz ok. 500 m2 miejscowego frezowania nawierzchni na zimno..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.