Ogłoszenie z dnia 2007-10-31
Warszawa: Obsługa informatyczna laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
Numer ogłoszenia: 209906 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, fax 022 6232991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa informatyczna laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna (konserwacje, naprawy i zapewnienie funkcjonowania sprzętu i oprogramowania) 4 laboratoriów GIJHARS na terenie kraju.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Kod CPV wg słownika 2008: 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego Oryginalny kod CPV: 50.31.25.00 - Konserwacja i naprawa oprogramowania technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz musi posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy, przedstawią wymagane przez zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymienione w specyfikacji (oświadczenie zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualny zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wypełniony formularz doświadczenia wykonawcy wraz z referencjami oraz wykaz osób wykonujących zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje), Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie dostarczonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pokój 219..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa (na kopertach należy zaznaczyć adresata oferty- GIJHARS).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa informatyczna Laboratorium Specjalistycznego GIJHARS w Białymstoku ul. Ogrodowa 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna (konserwacje, naprawy, zapewnienie funkcjonowania oprogramowania i sprzętu).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 50.31.25.00-0, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa informatyczna Laboratorium Centralnego GIJHARS w Poznaniu ul. Reymonta 11/13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna (konserwacje, naprawy, zapewnienie funkcjonowania oprogramowania i sprzętu).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 50.31.25.00-0, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa informatyczna Laboratorium Specjalistycznego w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna (konserwacje, naprawy, zapewnienie funkcjonowania oprogramowania i sprzętu).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 50.31.25.00-0, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa informatyczna Laboratorium Specjalistycznego w Gdyni, Al. Marszałka Piłsudskiego 8/12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa informatyczna (konserwacje, naprawy, zapewnienie funkcjonowania oprogramowania i sprzętu).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.30.00.00-8, 50.31.25.00-0, 50.31.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opieka serwisowa i powdrożeniowa na oprogramowanie SIMPLE.ERP
- Kompleksowa obsługa informatyczna GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi jednostkami
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- Dostawa oprogramowania PSIM (Physical Security Information Management) dla Wydziału Ekonomiczno-Informatycznego Uniwersytetu w Białymstoku w Wilnie
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
- USŁUGI DRUKOWANIA , PUBLIKOWANIA I PODOBNE.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.