eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baligród › Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-17

Baligród: Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice.
Numer ogłoszenia: 20985 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7297 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baligród, Plac Wolności 13, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684077, faks 013 4684077.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: Modernizacja (rozbudowa i przebudowa) istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody o wydajności Qśrd = 390 m3/d, na działce nr ewid. 57/3 w miejscowości Kołonice. 2. Inwestycja współfinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; w ramach Programu, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej. 3. Roboty budowlane objęte zamówieniem realizowane są na podstawie ostatecznej decyzji wydanej przez Starostę Leskiego Nr AB.6740.4.16.2012 z dnia 05.07.2012 r., która stała się ostateczna w dniu 23.07.2012 r. 4. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 57/3 w miejscowości Kołonice, gmina Baligród. 5. Opis przedmiotu zamówienia określa: projekt budowlany z podziałem na branże, przedmiar robót dla poszczególnych branż oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. Zakres robót obejmuje branżę budowlaną, branżę technologiczno - sanitarną i branżę elektryczną i AKPiA. 6. W ramach modernizacji, która obejmuje rozbudowę i przebudowę istniejącego budynku technologicznego Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kołonice przewiduje się roboty budowlane związane w szczególności z: 6.1. branżą architektoniczno - budowlaną, której ogólny zakres robót to: a) roboty rozbiórkowe zewnętrzne i wewnętrzne, obejmujące: skucie ścian pod drzwi zewnętrzne; skucie skorodowanych, zagrzybionych tynków i ścian na zewnątrz budynków; rozbiórkę uszkodzonych elementów kominów; demontaż wszystkich okien i drzwi zewnętrznych; demontaż odeskowania ścian szczytowych poddasza; demontaż systemu odprowadzania wód opadowych z połaci dachowej; demontaż instalacji odgromowej; demontaż płyt chodnikowych dookoła budynku; skucie posadzek w pomieszczeniach SUW; skucie płytek w pomieszczeniach hali urządzeń; skucie skorodowanych, zagrzybionych tynków i ścian wewnątrz budynku; wykucie posadzek oraz wykonanie zagłębień dla wanien ochronnych i kanałów technologicznych w hali urządzeń; demontaż drzwi wewnętrznych; wynoszenie z budynku i wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki. b) roboty żelbetowe i murowe, obejmujące: przygotowanie i montaż zbrojenia prętami okrągłymi żebrowanymi; wykonanie deskowania i betonowania wanien ochronnych; wykonanie ścianek działowych gr. 12 mm z pianobetonu; uzupełnienie ubytków ścian powstałych przy wybiciu otworów pod drzwi zewnętrzne; osadzenie ościeżnic drzwiowych i okiennych;osadzenie kratek wentylacyjnych i innych elementów murowanych. c) roboty ziemne obejmujące wykopy i zasypki przy odkopywaniu fundamentów budynku oraz rurociągów technologicznych; d) roboty izolacyjne, obejmujące: docieplenie ścian zewnętrznych; docieplenie fundamentów w strefie przemarzania; wykonanie izolacji wilgotnościowej pionowej fundamentów; docieplenie stropu. e) roboty obejmujące wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach oraz z żywicy epoksydowej; f) roboty obejmujące wykonanie tynków wewnętrznych i okładzin ścian; g) roboty malarskie obejmujące malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów. h) roboty obejmujące wymianę i montaż okien z profili PCV 5 - komorowych; i) roboty ślusarskie obejmujące wykonanie i montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej. 6.2. branża technologiczno - sanitarna, której zakres to roboty związane z montażem urządzeń i instalacji technologicznych obejmujących technologię uzdatniania wody, instalację sanitarne w budynku oraz sieci sanitarne międzyobiektowe. Ogólny zakres robót to : a) roboty przygotowawcze: przeprowadzenie obliczeń i pomiarów niezbędnych do szczegółowego wytyczenia robót; zatwierdzenie u Inżyniera propozycji dostaw materiałów; dostarczenie na teren budowy niezbędnych materiałów, urządzeń i urzetu budowlanego; b) roboty demontażowe: demontaż istniejących urządzeń i instalacji. c) roboty montażowe: montaż urządzeń i instalacji; montaż wyposażenia dodatkowego i urządzeń peryferyjnych; przyłączenia koniecznych mediów do funkcjonowania urządzeń.kontrola jakości urządzeń, przyłączeń oraz pomiary powykonawcze. 6.3. branża elektryczna i AKPiA, której zakres to roboty związane z montażem urządzeń i instalacji elektrycznej oraz AKPiA i obejmują: a) roboty przygotowawcze: przeprowadzenie obliczeń i pomiarów niezbędnych do szczegółowego wytyczenia robót; zatwierdzenie u Inżyniera propozycji dostaw materiałów; dostarczenie na teren budowy niezbędnych materiałów, urządzeń i urzetu budowlanego; b) roboty demontażowe: demontaż istniejących urządzeń i instalacji. c) roboty montażowe: montaż urządzeń i instalacji: montaż rozdzielnic elektrycznych; montaż instalacji zasilającej i sterowniczej urządzeń technologicznych; montaż instalacji zasilającej i sterowniczej urządzeń wentylacyjnych; montaż i uruchomienie urządzeń pomiarowych; modernizacja instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych; wykonanie instalacji uziemiającej wyrównawczej, montaż wyposażenia dodatkowego i urządzeń peryferyjnych. d) kontrolę jakości urządzeń, połączeń oraz pomiary powykonawcze instalacji elektrycznych. 7. Szczegółowo opis i zakres przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określa Dokumentacja Projektowa (załącznik Nr 9 do SIWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik Nr 10 do SIWZ) oraz Przedmiary Robót (załącznik Nr 11 do SIWZ). 8. Zamawiający informuje, że zakupił: a) grzejniki o mocy: 1000 W - 3 szt. oraz 2000 W - 1 szt.; b) zestaw filtracyjny typ OFSY 36 - 1 kpl; c) pompę zasilającą typu CR 20-5 -1 szt. W związku z tym ilość (kpl, szt.) zakupionych wyżej wymienionych urządzeń została odjęta od ilości zawartej w Przedmiarze Robót (załącznik nr 11 do SIWZ), natomiast z Projektu Technologiczno - sanitarnego - Opis techniczny (Załącznik nr 9 do SIWZ) i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ) ilość zakupionych urządzeń nie została odjęta. Wykonawca przy zakupie wyżej wymienionych urządzeń powinien brać pod uwagę ilość zawartą w Przedmiarze robót. (załącznik nr 11 do SIWZ). 9. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i SIWZ. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi (przedmiarami robót a specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych) - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. 10. Jeśli, w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie, to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wskazać jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość materiałów, wyrobów i innych urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wykazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy na etapie składania ofert i zatwierdzania wniosków materiałowych. 11. W przypadku, gdy okaże się w toku wykonywania przedmiotu zamówienia, ze dokumentacja projektowa będzie zawierała wady, które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy lub zastosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Zamawiającego i uzyska na tę zmianę zgodę Zamawiającego i projektanta. W przypadkach uzasadnionych rodzajem wprowadzanych zmian, po analizie zaistniałego przypadku i po uzyskaniu stanowiska projektanta oraz inspektora nadzoru, Zamawiający będzie uprawniony do modyfikacji sposobu świadczenia Wykonawcy, w taki sposób aby zrealizowany był cel umowy z zachowaniem obowiązujących przepisów. Wprowadzenie zmian do dokumentacji projektowej oraz odpowiedzialność za całokształt przyjętych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z zakresu części robót i wykonania robót zamiennych nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne będą możliwe, jeżeli ich realizacja: a) nie wykracza poza określony zakres przedmiotu zamówienia i nie wpłynie na zwiększenie wartości wynagrodzenia umownego, a roboty te nie będą zamówieniami dodatkowymi w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych; b) powstanie w wyniku konieczności zastosowania zamiennego równoważnego materiału spełniającego parametry i warunki określone w dokumentacji projektowej (np. z powodu wycofania z produkcji zatwierdzonego w dokumentacji projektowej materiału); c) wpłynie na ulepszenie realizowanego zamówienia i usprawnienie procesu realizacji budowy oraz zapobiegnie powstaniu dużych i nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiającego aczkolwiek nie wpłynie na zwiększenie wynagrodzenia należytego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. 13. Z uwagi na ryczałtowy rodzaj wynagrodzenia podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 14. Wykonawca winien przed złożeniem oferty uzyskać pewność, że za oferowaną cenę osiągnie efekt rzeczowy w postaci realizacji całości robót określonych w dokumentacji przetargowej. W tym celu zaleca się, by Wykonawca w procedurze ustalania ceny ofertowej: a) uwzględnił w swojej ofercie wszystkie koszty, w tym m.in. koszty wytworzenia przedmiotu umowy tj. energii elektrycznej, wody, robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza i placu budowy, usuwania ścieków, organizacji zaplecza socjalnego, oświetlenia, dozorowania placu budowy, odwodnienia zaplecza, wywozu odpadów z zaplecza, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, rozruchu (w tym: koszty związane z utrzymaniem komisji rozruchowej, media z zastrzeżeniem, iż koszty mediów, środków chemicznych oraz prądu elektrycznego związanych z przeprowadzeniem prób oraz rozruchu poszczególnych elementów ponosi Wykonawca), badań parametrów i jakości wody, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót. Wykonawca w swojej ofercie musi ująć koszty związane tymczasową organizacją ruchu, koszty tymczasowego zajęcia terenu a także koszty wynikające z robót tymczasowych (umocnienie wykopu, odwodnienie wykopów, wywóz urobku), przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z przygotowaniem geodezyjnego opracowania powykonawczego, koszty prób, badań, dokumentacji, uzgodnień związanych z uzyskaniem przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu, koszty szkolenia personelu Zamawiającego; b) dokonał weryfikacji załączonej do SIWZ dokumentacji. Wszelkie wynikłe wątpliwości winny być wyjaśnione z użyciem procedury określonej w SIWZ.15. Wykonawca będzie odpowiedzialny za aktualizacje wszelkich uzgodnień, zezwoleń, badań wody, postanowień w trakcie realizacji robót oraz będzie zobowiązany do przygotowania i przekazania dla Zamawiającego dokumentów umożliwiających mu uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 16. Roboty budowlane prowadzone w ramach niniejszego zamówienia nie mogą kolidować w żaden sposób z bieżącym funkcjonowaniem stacji uzdatniania wody oraz nie mogą wpłynąć na pogorszenie parametrów uzdatnionej wody. Uwaga! W trakcie prowadzonych robót związanych z modernizacją (rozbudową i przebudową) stacji uzdatniania wody należy zachować ciągłość dostawy wody do sieci.17. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; b) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót związanych z przedmiotem zamówienia - zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót. Wymieniona dokumentacja stanowi załączniki do SIWZ. c) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania. d) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. e) Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. f) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. g) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. h) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). i) po zakończeniu robót, ale przed odbiorem końcowym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. j) do zakresu Wykonawcy należy opracowanie organizacji ruchu na czas budowy i zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych (jeżeli taka potrzeba wystąpi). 18. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia odbędzie się po pozytywnym odbiorze technicznym przez Zamawiającego i dostarczeniu sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej oraz wszelkich protokołów i badań, niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia użytkowania. 19. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013; w ramach Programu, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BPP-INŻ. Sp. z o.o., ul. Waleriana Wróblewskiego 3, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 770311,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 532380,00

  • Oferta z najniższą ceną: 532380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 737082,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.