Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-26
Kraków: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 30 , ul. Konfederacka 12 w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 209854 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków-Południe , ul. Sokolska 13, 30-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6565604, faks 012 6563477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 30 , ul. Konfederacka 12 w Krakowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na stolarke drewnianą- około 15 sztuk..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagana jest wpłata wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki: o udzielenie zamówienia moga ubiegac sie Wykonawcy którzy: 1. posiadaja uprawnienia do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jezeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2. posiadaja niezvbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponuja potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamowienia, 3. znajduja sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegaja wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia z powodów o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówien publicznych, 5. oferent udzieli co najmniej 3 lata gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłozonych oświadczen i dokumentów zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany formularz ofertowy i druk oświadczenia oferenta - zał. Nr 1 i 2 do SIWZ, 2. Aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzona urzędowoaktualność odpisu z ostatnich 6 miesięcy - ksero, w przypadku spółek cywilnych - dodatkowo umowe spółki- ksero, 3. dokumenty stwierdzające, zę osoby które będa uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładaja obowiazek posiadania takich uprawnień , w przypadku kierownika robót kopię zaświadczenia potwierdzającego jego przynalezność do Izby Inzynierów Budownictwa , 4. Kosztorys ofertowy uproszczony z wykazem materiałów sporzadzony na podstawie załączonego przedmiaru robót z podaniem danych wyjsciowych do kosztorysowania jak rbg, kp, zysk oraz podatkiem VAT(22%)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zeopoludnie.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków- Południe, ul. Sokolska 13, 30-510 Kraków
pok. 25c IIpietro,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Ekonomiki Oświaty Kraków- Południe , ul. Sokolska 13 , 30-510 Kraków.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Remont sali laboratoryjnej nr 3 w pawilonie A-2 AGH w Krakowie. DE-dzp.272-254/24
- Świadczenia usług hotelarsko-gastronomicznych podczas podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- Przeprowadzenie kursów zawodowych oraz kursów prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. "Zdobądź nowe umiejętności" , Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027
- Dostawa wyposażenia, w tym mebli medycznych do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-19/24
- 114-2024. Wyłonienie Wykonawcy na zakup i dostawę sprzętu aktywnego do przystosowania infrastruktury sieciowej w budynkach użytkowanych przez Wydział Biologii UJ.
- Sukcesywna dostawa rękawiczek diagnostycznych i chirurgicznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącym im. Dąbrówki w Poznaniu
- "Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ostrowi Mazowieckiej" "Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej"
- Przebudowa części socjalno-bytowej remizy OSP w Zakrzewie Kościelnym
- Termomodernizacja budynku OSP w Krasnołanach
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.