eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lasowice Wielkie › Wykonanie remontów dróg wewnętrznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Lasowice Wielkie: Wykonanie remontów dróg wewnętrznych
Numer ogłoszenia: 209830 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lasowice Wielkie , Lasowice Wielkie 99A, 46-282 Lasowice Wielkie, woj. opolskie, tel. 077 4175470, faks 077 4175491.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontów dróg wewnętrznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg wewnętrznych w miejscowościach : Szumirad działka nr 130, Szumirad działka nr 100/60, 96/67, Szumirad działka nr 274/126, 213/123, Trzebiszyn działka nr 270, 271, 272/9, Chudoba działka nr 90, 91. Łączna długość dróg do przebudowy - 1 145,44 mb..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1). spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c )znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie dróg i ulic o nawierzchni mineralno asfaltowej lub innych obiektów infrastruktury z zakresu transportu wg grupy PKOB 211. o całkowitej wartości minimum 630 000 PLN, przy czym dopuszczając składanie ofert częściowych, dla każdej części zamówienia należy wykazać wykonane roboty ( będące odrębnymi zamówieniami) o całkowitych wartościach (brutto) minimum: a/ dla pierwszej cz. zamówienia - o wartości min. 50 000 zł.. b/ dla drugiej cz. zamówienia - o wartości min. 80 000 zł. c/ dla trzeciej cz. zamówienia - o wartości min. 180 000 zł. d/ dla czwartej cz. zamówienia - o wartości min. 170 000 zł. e/ dla piątej cz. zamówienia - o wartości min. 150 000zł. z zastrzeżeniem, że wartość wykonanych robót musi być udokumentowana do sumy wartości ofert częściowych. 3) Udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres min. 3 lat, licząc od dnia odbioru tych robót. 4) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogownictwa oraz będącymi członkami właściwej izby samorządu zawodowego,( minimum jedną taką osobą), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia takiej osoby. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności budowlanej wykonawczej na wartość min. 100 000 zł. 6) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy , a członkowie łącznie spełniali pozostałe warunki określone w niniejszym rozdziale. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a/ oświadczenie wykonawcy zgodne z art. 22 i 24 P.z.p. wg zał. Nr 2 (do SIWZ), b/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. c/ wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( części zamówienia ) - z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania załączając dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. d/ wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (części zamówienia) posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego. e) polisa, a w przypadku jej braku - inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasowicewielkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lasowice wielkie, 46-282 Lasowice Wielkie 99A, pokój nr 20, I - piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat - (pok. nr 1 - I piętro) Urzędu Gminy w Lasowicach wielkiech, 46-282 Lasowice Wielkie 99A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont drogi w m. Szumirad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi dojazdowej wewnętrznej o długości 88,0 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont drogi w miejscowości Szumirad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi dojazdowej wewnętrznej - odcinka o dł. 207,14 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont drogi w m. Szumirad.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu drodi dojazdowej - odcinka o długości 345,3 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont drogi w Trzebiszynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu drogi wewnętrznej o długości 255 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: remont drogi w Chudobie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont drogi wewnętrznej w miejscowości Chudoba - odcinka o długości 250 mb..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.