eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Modernizacja Szpitala Miejskiego MURCKI w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Katowice: Modernizacja Szpitala Miejskiego MURCKI w Katowicach
Numer ogłoszenia: 209741 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Szpitala Miejskiego MURCKI w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Modernizacji Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach, mieszczącego się przy ul. Sokołowskiego 2, 40-749 Katowice, w zakresie opisanym w Programie Funkcjonalo-Użytkowym i w aneksie do PFU. W zakres robót objętych zadaniem wchodzi wykonanie robót budowlanych oraz opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla robót ogólnobudowlanych i teletechnicznych dla n/w obiektów : I. Modernizacja Budynku Oddziału Neurologii. II. Modernizacja Budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego. III. Modernizacja infrastruktury drogowej i ogrodzenia w części południowo-zachodniej. IV. Modernizacja sieci teleinformatycznej Szpitala..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.50.00-7, 72.21.24.50-8, 72.26.30.00-6, 51.21.20.00-1, 45.31.00.00-3, 42.96.11.00-1, 35.12.53.00-2, 45.31.20.00-8, 45.31.20.00-9, 30.23.31.41-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Pakiet nr 1 - 38.055,00 zł. Pakiet nr 2 - 22.792,00 zł. Pakiet nr 3 - 10.653,00 zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Pakiet nr 1 Realizacja 1 obiektu służby zdrowia o kubaturze min 10.000 m3 Pakiet nr 2 Realizacja min 2 zadań w obiekcie o kubaturze 10.000 m3 każdy w tym co najmniej 1 w obiekcie służby zdrowia obejmujących swym zakresem instalację sygnalizacji pożaru, instalację monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego CCTV, instalację systemu kontroli dostępu, instalację antywłamaniową, zewnętrzną sieć teleinformatyczną wraz z przygotowaniem i wyposażeniem serwerowi oraz siecią komputerową przewodową i bezprzewodową oraz połączenia międzyobiektami przewodem światłowodowym o wartości robót 1 mln zł brutto każdy Pakiet nr 3 Realizacja w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wdrożenia Systemu Informatycznego w tym jedną w szpitalu o min 5 różnych oddziałach i 200 łóżkach odpowiadającej swoim rodzajem i wartością nie mniejszą niż 800 tys. zł brutto każdy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi w specjalności : Pakiet nr 1 - konstrukcyjno-budowlanej ( Kierownik budowy) - winien posiadać min. 10 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta musi wykazać doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji ( kierownik Budowy, Kierownik robót) na budowie przy realizacji co najmniej 1 obiektu służby zdrowia o kubaturze 10.000 m3 - instalacyjno - sanitarnej ( Kierownik robót sanitarnych ) winien posiadać min. 5 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. - elektrycznej, (Kierownik robót elektrycznych ) winien posiadać min. 5 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. Pakiet nr 2 - elektrycznej, (Kierownik robót elektrycznych ) winien posiadać min. 5 letnie doświadczenie licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanych, uprawnienia budowlane w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz aktualnym wpisem do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta musi wykazać doświadczenie zawodowe przy pełnieniu samodzielnych funkcji ( kierownik Budowy, Kierownik robót) na budowie przy realizacji instalacji teletechnicznych w obiekcie służby zdrowia . - 1 osoba certyfikowany instalator oferowanego systemu okablowania ( wymagane certyfikaty dołączone go oferty) - 2 osoby - 2 certyfikowanych inżynierów oferowanego sprzętu sieciowego, w tym co najmniej jednego inżyniera posiadającego certyfikat oferowanego sprzętu sieciowego na poziomie nie niższym niż Proffesional ( wymagane certyfikaty dołączone do oferty). Pakiet nr 3 - minimum jeden kierownik projektu (posiadający certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, który uczestniczył w minimum jednym wdrożeniu systemu informatycznego w zakresie części medycznej dla ZOZ na stanowisku kierownika projektu - minimum 3 specjaliści w zakresie wdrożenia systemów informatycznych w zakresie części medycznej dla ZOZ (udział w minimum jednym wdrożeniu na stanowisku wdrożeniowca)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pakiet nr 1 a/ posiadają średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości nie mniejszej niż 3.000.000,00 zł. b/ wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa kształtuje się w wysokości 1.000.000,00 c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1.000.000,00 Pakiet nr 2 a/ posiadają średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł. b/ wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową kształtuje się w wysokości 1.000.000,00 c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1.000.000,00 Pakiet nr 3 a/ posiadają średnio roczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł. b/ wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową kształtuje się w wysokości 1.000.000,00 c/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 1.000.000,00

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dotyczy tylko pakietu nr 3 - Wykonawca dołączy do oferty płytę CD/ DVD zwierającą wizualizację systemu oraz Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania prezentacji systemu w swojej siedzibie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

pakiet nr 1 Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - działania siły wyższej, - wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, - Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma lub ograniczy zakres wykonania zadania lub modernizacji Szpitala, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jeżeli zaistnieją okoliczności uzasadniające zmianę terminów realizacji, - Zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron, których nie można uniknąć ani im zapobiec, - Wydłużenia się procesu Modernizacji Szpitala w zakresie wykonawstwa prowadzonego na podstawie umów zawartych z Wykonawcami. Pakiet nr 2 Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - działania siły wyższej, - wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, - Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy wstrzyma lub ograniczy zakres wykonania zadania lub modernizacji Szpitala, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jeżeli zaistnieją okoliczności uzasadniające zmianę terminów realizacji, - Zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron, których nie można uniknąć ani im zapobiec, - Wydłużenia się procesu Modernizacji Szpitala w zakresie wykonawstwa prowadzonego na podstawie umów zawartych z Wykonawcami. Pakiet Nr 3 Zmiany do umowy możliwe są w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach: - ustawowej zmiany przepisów podatkowych, - działania siły wyższej, - wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego, - Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy zmieni, wstrzyma lub ograniczy zakres wykonania niniejszej umowy, - konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, jeżeli zaistnieją okoliczności uzasadniające zmianę terminów realizacji, - Zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron, których nie można uniknąć ani im zapobiec.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Zdrowia,Nadzoru Właścicielskiego i Przekształceń Własnościowych Katowice, ul. 3 -go Maja 7, pok. 301, tel. (32) 2593753; faks (32) 25 88788.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Zdrowia,Nadzoru Właścicielskiego i Przekształceń Własnościowych Katowice, ul. 3 -go Maja 7, pokj. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: na podstwie art. 15 ust. 2 ustawy PZP postepowanie w imieniu miasta Katowice prowadzi Inwstor Zastepczy - Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwstycyjne Sp. z o. o. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Ewa Machnik mail. przetargi@rpi.com.pl Fax 032/415 36 45 Dorota Kilian mail kilian@rpi.com.pl fax 032/415 36 45 Eugeniusz Pradela mail rpi@rpi.com.pl fax 032/415 36 45.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty ogólnobudowlane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane - W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : wykonania robót budowlanych w obiektach Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach, które zostały szczegółowo opisane w programie funkcjonalno-użytkowym i w aneksie do PFU oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacje teleinformatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacje teleinformatyczne w zakresie: zakup, instalacja i wdrożenie systemów RCP, monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego, systemu kontroli dostępu, wraz z niezbędnym wyposażeniem i oprogramowaniem; modernizacja instalacji p.poż., instalacji antywłamaniowej poprzez uzupełnienie istniejącej instalacji Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego; modernizacja instalacji p.poż., oświetlenia ewakuacyjnego, instalacji antywłamaniowej poprzez uzupełnienie istniejącej instalacji Oddziału Neurologii; modernizacja pomieszczenia serwerowi wraz z zakupem, montażem i uruchomieniem serwerów pomocniczych z macierzą dyskową; wyposażenie i instalacja stanowisk komputerowych w budynkach Szpitala wraz z zakupem niezbędnego sprzętu i wyposażenia; rozprowadzenie sieci wewnętrznej w budynkach; Neurologii, Interny, Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego, Portierni, Starej Administracji - docelowo oraz w budynku Chirurgii - tymczasowo; modernizacja i rozbudowa istniejącej zewnętrznej sieci teleinformatycznej z uwzględnieniem jej rozprowadzenia do wszystkich budynków Szpitala - W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : wykonania robót teletechnicznych w obiektach Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach, które zostały szczegółowo opisane w programie funkcjonalno-użytkowym i w aneksie do PFU oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i wdrożenie systemu teleinformatycznego typu HIS z wybranymi modułami części białej i szarej dla Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wdrożenie systemu teleinformatycznego typu HIS z wybranymi modułami części białej i szarej dla Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach. - W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostawy i wdrożenia teleinformatycznego typu HIS z wybranymi modułami części białej i szarej w obiektach Szpitala Miejskiego Murcki w Katowicach, które zostały szczegółowo opisane w programie funkcjonalno-użytkowym i w aneksie do PFU oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.