eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Wykonanie remontu zapór bocznych w piętrzeniu cofkowym Zbiornika Zembrzyckiego - I etap, zapora boczna lewostronna w km 0 + 000 ÷ 0 + 710

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Lublin: Wykonanie remontu zapór bocznych w piętrzeniu cofkowym Zbiornika Zembrzyckiego - I etap, zapora boczna lewostronna w km 0 + 000 ÷ 0 + 710
Numer ogłoszenia: 209701 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" , ul. Filaretów 44, 20-609 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5350831, 5350851, fax. 081 5280104.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu zapór bocznych w piętrzeniu cofkowym Zbiornika Zembrzyckiego - I etap, zapora boczna lewostronna w km 0 + 000 ÷ 0 + 710.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu zapór bocznych w piętrzeniu cofkowym Zbiornika Zembrzyckiego - I etap, zapora boczna lewostronna w km 0 + 000 ÷ 0 + 710: - poszerzenie korpusu zapory lewostronnej, - drogi technologiczne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie z budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.70.00 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium przetargowego

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: - podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu, - nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się, iż: - wykażą się dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia (osoby sprawujące samodzielne funkcje w budownictwie) tj. dysponują kadrą inżynieryjno-techniczną z uprawnieniami budowlanymi: 1 osoba w branży hydrotechnicznej lub melioracyjnej, - wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającej na odbudowie wałów przeciwpowodziowych na rzekach lub na zbiornikach wodnych , o wartości minimum 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100) i potwierdzą, iż robota ta została wykonana należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej 1 roboty o wartości i zakresie j.w. w okresie prowadzonej działalności, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza że: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 100 000,00 PLN. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne), pod warunkiem załączenia pełnomocnictwa do reprezentowania ich (uczestników konsorcjum, spółki cywilnej) w postępowaniu o to zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy o realizację zamówienia, a ponadto spełnią poniższe wymagania: a) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, b) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Umocowanie (pełnomocnictwo) musi zostać złożone wraz z ofertą. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w pkt I lit. b)-c) mogą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie składających ofertę. Warunki określone w pkt I lit. a) musi spełniać każdy z Wykonawców z osobna. III. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach, wykazach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia następujących dokumentów/oświadczeń/wykazów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożone w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, g) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt I. lit. b): - wykaz osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - dokumenty w sprawie nadania uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w odniesieniu do osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie tj. 1 osoba w branży hydrotechnicznej lub melioracyjnej, - zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność do tej Izby, na dzień składania ofert, osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie, których uprawnienia budowlane zostały dołączone do oferty, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania robót budowlanych obejmujących co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na odbudowie wałów przeciwpowodziowych na rzekach lub zbiornikach wodnych, o wartości minimum 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100), z podaniem jej wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - wykazu wykonanych robót budowlanych o zakresie i wartości jw. i dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie, h) dokumenty potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt I. lit. c): - polisa ubezpieczenia lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty nie mniejszej niż 100 000,00 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres gwarancji - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 209 cena: 30,00 zł.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji Bystrzyca, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 44, pok. 214.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.