eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Wykonanie badania i analizy technicznej (wykonanie mapy do celów prawnych) dla nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej Nr 17671 z rozliczeniem hipotecznym tej księgi.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Radom: Wykonanie badania i analizy technicznej (wykonanie mapy do celów prawnych) dla nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej Nr 17671 z rozliczeniem hipotecznym tej księgi.
Numer ogłoszenia: 209693 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Radomia - Urząd Miejski w Radomiu -Biuro Zamówień Publicznych, ul. Jana Kilińskiego 30, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3620283, 0-48 3620284, fax 048 3620282, 3620284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badania i analizy technicznej (wykonanie mapy do celów prawnych) dla nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej Nr 17671 z rozliczeniem hipotecznym tej księgi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania i analizy technicznej (wykonanie mapy do celów prawnych) dla nieruchomości ujawnionej w księdze wieczystej Nr 17671 z rozliczeniem hipotecznym tej księgi. Wykonawca zobowiązany jest do pozyskania we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania wykazu zmian gruntowych, w tym odpisów z KW, wypisów z ewidencji gruntów miasta Radomia, map itp., a koszt ich pozyskania musi być skalkulowany w oferowanej cenie wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.00.00 - Usługi badania i analizy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.) oraz z § 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 17 lutego 1998r. w sprawie trybu dokonania podziałów nieruchomości oraz sposobu sporządzania i rodzajów dokumentów wymaganych w tym postępowaniu (Dz. U. Nr 25, poz. 130 z 1998r.). 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 roku - tekst jednolity z późn. zm.). Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów - o których mowa w punkcie X SIWZ metodą /zero-jedynkową/, co oznacza, że brak jednego z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub ich nieuzupełnienie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - na druku, którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Kserokopie aktualnego świadectwa uprawnień zawodowych w zakresie 2) rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, określonym w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.). W przypadku spółki cywilnej w/w uprawnienia winien posiadać przynajmniej jeden z zarejestrowanych przedsiębiorców. 5)W przypadku, gdy realizacja przedmiotu zamówienia będzie powierzona osobom, którymi dysponuje wykonawca należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane i aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, zgodnie z art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jedn. Dz. U. Nr 240 poz. 2027 z 2005 roku, z późn. zm.). 6)Parafowany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy przekazany w materiałach przetargowych. 7)W przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału bądź w formie kopii poświadczonej notarialnie. Zamawiający zażąda przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej ich współpracę (art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8)Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.radom.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Radomiu - Biuro Zamówień Publicznych ul. Jana Kilińskiego 30 (wejście od ul. Żeromskiego 53, pokój nr 1, 2, 3 - parter), w godzinach pracy Urzędu..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Radomiu ul. Jana Kilińskiego 30, pok. nr 1, 2, 3 (wejscie od ul. Żeromskiego 53, parter)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.