eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedry Wielkie › Organizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-09

Cedry Wielkie: Organizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2
Numer ogłoszenia: 209675 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181751 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Cedrach Wielkich, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie, tel. 58 683 66 01, faks 58 683 66 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kursu florystycznego w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przeprowadzenie kursu florystycznego: część praktyczna (40 godzin) i część teoretyczna (10 godzin). Program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a.Część teoretyczna -przedstawienie narzędzi potrzebnych do pracy florysty, -zapoznanie z zasadami BHP, -omówienie układania bukietów techniką spiralną, -techniki wiązania bukietów, -przedstawienie zasad dotyczących kompozycji bukietu, -zasady doboru barw bukiety monochromatyczne i kontrastowe, -oddziaływanie barw na ludzi, -odmianoznawstwo, -zapoznanie się z teoretycznymi podstawami tworzenia bukietów w stylu: dekoracyjnym i formalno linearnym, -techniki mocowania kwiatów w naczyniu: wykorzystanie gąbki florystycznej, techniki moczenia, zastosowanie różnych rodzajów naczyń, zachowanie odpowiednich proporcji i promienistego rozmieszczenia łodyg, kształt kompozycji w zależności od rodzaju naczynia, -florystyka ślubna, przedstawienie ogólnych zasad florystyki ślubnej oraz budowy bukietu okrągłego typu biedermayer, -podstawy teoretyczne procesu przedłużania trwałości kwiatów po ścięciu, -techniki i środki chemiczne służące kondycjonowaniu kwiatów, -temperatury przechowywania kwiatów, -postępowanie z kwiatami od momentu zakupu do sprzedaży, -wystrój kwiaciarni, -urządzenia niezbędne w kwiaciarni, -florystyka pogrzebowa. b.Część praktyczna -florystykę okolicznościową: nauka wykonywania kokard ozdobnych i dostosowanie ich do kompozycji, -rodzaje technik układania kwiatów, -cechy dobrych bukietów, -dekoracja jednego kwiatu, -wiązanki skrętne i równoległe, -bukiety w stylu dekoracyjnym, -bukiety w stylu formalno liniowym. -sztuka układania kwiatów w naczyniach: kompozycje w naczyniach klasyczne i nowoczesne, -realizacja praktyczna zagadnień omówionych w trakcie części teoretycznej kursu. 2.Wykonawca w pierwszym dniu, przed rozpoczęciem kursu jest zobowiązany zapoznać uczestników z jego szczegółowym programem oraz przekazać im harmonogram realizowanych zajęć 3.Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wśród uczestników kursu oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji na podstawie przeprowadzonych ankiet na początku i na zakończenie kursu. Wyniki oceny merytorycznej przebiegu kursu-ewaluacji Wykonawca przekaże w formie pisemnej Zamawiającemu po zakończeniu kursu. 4.Wykonawca dostarcza Zamawiającemu dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu. 5.Miejsce szkolenia: Żuławski Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich 6.Każda osoba po zakończeniu kursów otrzyma - zaświadczenie o ukończeniu kursu florystycznego. 7.Liczba uczestników: 4 Beneficjentów Ostatecznych zakwalifikowanych przez Zamawiającego do udziału w szkoleniu pn. kurs florystyczny, organizowanym w ramach projektu Bądź aktywny - zmień swoje życie - 2. 8.Termin realizacji: w okresie październik 2013r./ 15 listopad 2013r. 9.Wymiar czasowy: kurs powinien obejmować 50 godzin. Określenie godzina oznacza godzinę zegarową - 60 minut. 10.Odpowiednio szczegółowy harmonogram realizacji kursu z zajęciami rozpisanymi na każdego uczestnika wymaga akceptacji Zamawiającego. 11.Inne postanowienia dotyczące kursu: -Zajęcia teoretyczne mogą się odbywać w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 9:00 - 17:00 -Wszyscy uczestnicy kursu mają otrzymać od Wykonawcy materiały edukacyjne w formie drukowanej oraz elektronicznej (płyta CD, długopis, teczka, zeszyt/notes, skrypty dotyczące danego kursu zawierające omawiane zagadnienia, oznaczone logo projektu) -Wykonawca zapewnia wszelkie materiały niezbędne do realizacji części praktycznej kursu -Sala, w której odbędą się zajęcia muszą zostać oznaczone przez Wykonawcę logotypami instytucji finansujących oraz informacjami na temat projektu. -Zamawiający ma prawo wprowadzić zmiany w przedstawionym przez Wykonawcę harmonogramie zajęć. Jeżeli Zamawiający wprowadzi takie zmiany poinformuje o tym Wykonawcę minimum 7 dni przed terminem kursu. -Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia -Wykonawca zagwarantuje dla uczestników podczas przerw kawowych herbatę, kawę, ciastka, wodę mineralną. 12.Cenę oferty należy traktować, jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. 13.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierza podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja integracji społecznej, 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, 7.1.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Gospodarcza Pro Europa, ul. Grunwaldzka 345, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3706,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3706,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6911,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.