eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Remont elewacji budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Jelenia Góra: Remont elewacji budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15
Numer ogłoszenia: 209660 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi "Oświata" , ul. 1 Maja 62, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7522591, faks 075 640970.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jelenia-gora.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Miejskiego Przedszkola Nr 10 w Jeleniej Górze przy ul. Zjednoczenia Narodowego 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem zamierzenia jest wykonanie remontu elewacji poprzez: - zbicie tynków, położenie nowych tynków, gruntowanie, malowanie elewacji (1.036 m2), - wykonanie remontu okapu dachowego z desek, - wykonanie naprawy uszkodzonych gzymsów z odtworzeniem istniejących kształtów i wymiarów, - wymianę zniszczonych obróbek blacharskich na gzymsach i okapach, - wymianę zniszczonych parapetów zewnętrznych, - uzupełnienie brakujących odcinków opaski betonowej, - wykonanie renowacji kroksztynów pod okapem dachowym na elewacji frontowej, - uzupełnienie zniszczonych elementów kolumn na elewacji frontowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości: 3.500,00 zł Słownie: trzy tysiące pięćset złotych. 2.Forma wadium. 2.1.Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). 2.2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego tj. Zespół Obsługi OŚWIATA, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do : bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, 1- że wykonawca nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2- że wykonawca, którego ofertę wybrano : - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy . 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Millennium S.A. Oddz. Jelenia Góra 63 1160 2202 0000 0000 6011 6875 Zespół Obsługi OŚWIATA, ul. 1.Maja 62, 58-500 Jelenia Góra z adnotacją: Wadium - Elewacja Miejskie Przedszkole Nr 10 . 3.2. Wadium wnoszone w innych pieniądz dopuszczonych przez Zamawiającego formach wykonawca składa w kasie Zespołu Obsługi OŚWIATA w Jeleniej Górze (kod 58-500), ul. 1.Maja 62, pokój nr 3 (parter) w godz. od 07:00 do 15:00 lub wnosi za pomocą operatora publicznego na adres jak wyżej, przy czym w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę wpływu do Zespołu Obsługi OŚWIATA. 3.3.Wadium w innej, niż pieniądz dopuszczonej przez Zamawiającego, formie - formach wykonawca może dołączyć do oferty pod warunkiem, że umieszczone zostanie w osobnej, opisanej (nazwa wykonawcy, adnotacja: Wadium - Elewacja Miejskie Przedszkole Nr 10) kopercie, w sposób umożliwiający zdeponowanie wadium w kasie Zespołu Obsługi OŚWIATA Jelenia Góra, przed upływem terminu otwarcia ofert - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. 6. Utrata wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w punkcie 27 nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczynie leżących po jego stronie. 6.2.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1 - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2 - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia A. POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub muszą posiadać zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania tych osób. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia osoby proponowanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, która posiada: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w tym przy realizacji co najmniej dwóch zamówień związanych z remontem elewacji obiektów użyteczności publicznych w zaproponowanym przez wykonawcę systemie, - dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z datą ważności na dzień otwarcia ofert. Do stażu pracy (doświadczenia zawodowego) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót nie sumuje się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. Przez wymagany staż pracy należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na portalu centralnym UZP - w Biuletynie Zamówień Publicznych. B. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. W przypadku wykazania wartości wykonanych robót w walutach innych niż PLN - wykonawca powinien również podać kwotę w tysiącach PLN, przeliczając kwoty wartości zadań rozliczanych w innych walutach na tysiące PLN wg kursu danej waluty, ogłaszanego przez Narodowy bank Polski na dzień protokolarnego odbioru zadania. 3 - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 70.000 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości odpowiednio 70.000 zł lub posiadać łącznie środki finansowe i zdolność kredytową w wysokości 70.000 zł . Wymagana wysokość środków finansowych jest niezbędna do płynnej realizacji zamówienia od rozpoczęcia realizacji do pierwszej płatności. 4 - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana systemem jedynkowym wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: ad.1. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie musi być złożony przedmiotowy dokument dla każdego z nich. ad.2 -wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW, oraz : - pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Do wykazu - dla Kierownika Budowy - należy dołączyć: - dokument stwierdzający posiadanie wymaganych uprawnień, - aktualne na dzień upływu terminu składania ofert zaświadczenie potwierdzające przynależność do polskiej, właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca może wykazać kwalifikacje zawodowe, wykształcenie i doświadczenie zatrudnionych osób załączając do Oferty proponowany przez Zamawiającego wzór CV, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do niniejszej IDW, - wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie ad.3 - informację z banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzają wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, informację winien przedłożyć w imieniu wszystkich ten lub ci spośród wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku udziału w postępowaniu ad.4 - oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w/w dokument może być złożony przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną albo może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisane przez pełnomocnika albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. WARUNKI PRZEDMIOTOWE Wszystkie materiały użyte do remontu elewacji muszą stanowić system jednego producenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-jelegiagora.dolnyslask.pl -zakładka:jedn.organ.miasta-jednostki oświat-Zesp.Obsługi Ośw.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: po uprzednim zgłoszeniu zapotrzebowania : w Zespole Obsługi OŚWIATA, 58-500 Jelenia Góra, ul. 1. Maja 62 lub ze striny internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2009 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zespołu Obsługi OŚWIATA, ul. 1 maja 62, 58-500 Jelenia Góra - dział techniczny - pokój 21, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach programu pn. Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, w tym m.in. oświaty, kultury i pomocy społecznej w latach 2007-2011..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.