eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup urządzeń do modernizacji Wielokanałowego Komputerowego Systemu Rejestracji Rozmów COMPREC CCT-2 wraz z montażem i uruchomieniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Warszawa: Zakup urządzeń do modernizacji Wielokanałowego Komputerowego Systemu Rejestracji Rozmów COMPREC CCT-2 wraz z montażem i uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 209643 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, fax 022 6037642.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.policja.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń do modernizacji Wielokanałowego Komputerowego Systemu Rejestracji Rozmów COMPREC CCT-2 wraz z montażem i uruchomieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z instalacją urządzeń oraz oprogramowania niezbędnego do modernizacji Wielokanałowego Komputerowego Systemu Rejestracji Rozmów zainstalowanego w KSP, a w szczególności: a. dwóch jednostek rejestrujących w wersji 32 kanałowej, w obudowach przemysłowych typu RACK o wysokości 4U, przeznaczonych do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19 b. jednego serwera administracyjnego, w obudowie przemysłowej typu RACK o wysokości 4U, przeznaczonej do montażu w szafie telekomunikacyjnej 19 c. jednego komputerowego zestawu odsłuchowego w obudowie typu Midi Tower z polskojęzycznym oprogramowaniem systemowym Windows XP Professional SP 2 lub równoważnym wraz z licencjami, które niezbędne będzie do obsługi dostarczonych urządzeń d. polskojęzycznego oprogramowania użytkowego, instrukcji obsługi i dokumentacji serwisowej, e. wykonanie niezbędnego okablowanie sygnałowego i zasilającego, które potrzebne będzie do pracy modernizowanego systemu oraz jego współpracy z systemem Edacs. f. konfiguracja urządzeń i uruchomienie kanałów nagrywających z systemu Edacs, g. przeniesienie nagrań z serwera przeznaczonego do demontażu, na nowy serwer administracyjny, bez utraty możliwości ich odtworzenia oraz informacji o dacie, godzinie, minucie, sekundzie rozpoczęcia nagrania oraz jego długości i stanowiska, z którego pochodzi oraz innych informacji identyfikujących nagranie (nazwy pliku, opisu kanału, źródła sygnału, dopisanej notatki), h. przeprowadzenie szczegółowego szkolenia na poziomie profesjonalnym dla jednego operatora z zakresu konfiguracji, obsługi i konserwacji dostarczonych urządzeń. Szkolenie musi być autoryzowane przez dostawcę sprzętu i potwierdzone odpowiednim certyfikatem lub zaświadczeniem ukończenia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne znajdują się w załączniku nr 2 do SIWZ. 3 Stan istniejący: Wielokanałowy Komputerowy System Rejestracji Rozmów w KSP zbudowany jest w oparciu o cztery niezależne, 16-to kanałowe jednostki rejestrujące, które umożliwiają nagrywanie rozmów z analogowych linii radiowych oraz serwer administracyjny pozwalający na koordynację ich pracy i stanowiący jednocześnie bazę danych całego systemu. Dodatkowo system wyposażony jest w dwa zestawy odsłuchowe, które poprzez urządzenia sieciowe pozwalają na zdalny dostęp do zasobów zarówno jednostek rejestrujących, jak też serwera głównego. Bazą dla jednostek rejestrujących, serwera administracyjnego oraz terminali odsłuchowych są standardowe komputery klasy IBM PC, które są wyposażone w specjalizowane moduły oraz oprogramowanie niezbędne do zapisu korespondencji radiowej, jej filtracji według zadanych kryteriów oraz odsłuchu i ewentualnej archiwizacji. Aktualnie system wykorzystywany jest do rejestracji korespondencji radiowej prowadzonej w systemie łączności trankingowej Edacs. 4. Wszystkie urządzenia i oprogramowanie dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji wymogów SIWZ mają być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie i pozbawione wad prawnych. 5. Wszystkie zastosowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności ze znakiem CE (Dz. U. z 2004 Nr 204 poz. 2087 oraz Dz. U. z 2005 Nr 64 poz. 565).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca Kod CPV wg słownika 2008: 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odpowiednio: a. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 ustawy, b. dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: Wykonawca spełnia warunki albo nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu składając: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.policja.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji, Wydział Zamówień Publicznych 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2. Opłata za specyfikację: 6,95 PLN. (wpłaty na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.