eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kaliska › Dostawa i montaż urządzeń do kotłowni na biomasę w ZSP w Kaliskach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Kaliska: Dostawa i montaż urządzeń do kotłowni na biomasę w ZSP w Kaliskach
Numer ogłoszenia: 209638 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Kaliska , ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889201, fax. 058 5889206.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.kaliska.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń do kotłowni na biomasę w ZSP w Kaliskach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż urządzeń do kotłowni na biomasę w ZSP w Kaliskach Zakres przetargu obejmuje: 1.dostawa i montaż przenośnika wznoszącego zgarniakowego z łańcuchem ze zbierakami i napędem o długości ok. 13450mm oraz szerokości ok.320 mm oraz wysokości wznoszenia ok. 2400mm; wraz z trzema automatycznymi zasuwami. 2.dostawa i montaż kompletnej podłogi ruchomej do transportu biomasy dla magazynu o wymiarach 4400 mm x 6000 mm wg załączonego rysunku. W skład kompletu wchodzą: wygarniaki hydrauliczne wraz ze stacją hydrauliczną i cylindrami, wężami, złączkami, rurami, olejem hydraulicznym; oraz pozostały niezbędny osprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania podłogi. 3.Dostawa i montaż szafy sterowniczej wraz z instalacją elektryczną siłową i sterowniczą do ww. urządzeń z czujnikami poziomu paliwa. 4.Urządzenia będą transportować biomasę w postaci: a.Zrębki o wymiarach do 30 mm b.Brykiet drzewny o średnicy do 70 mm c.Trocina tartaczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 2000zł- słownie: dwa tysiąc złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Pzp, b. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, c. złożą pisemną ofertę wraz z kosztorysem ofertowym, d. akceptują wzór umowy e. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 dostawy odpowiadające rodzajowi dostaw objętych niniejszym zamówieniem. f. dysponują personelem odpowiedzialnym za realizację zamówienia Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. kosztorys ofertowy uproszczony obejmujący wszystkie koszty zamówienia łącznie z kosztem uzyskania pozwoleń i uzgodnień c. oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust 1 Pzp d. oświadczenie, że podpisana zostanie umowa bez zmian w formie zaproponowanej przez Zamawiającego e. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; f. wykaz wykonanych tj. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu lat dostaw wraz z montażem urządzeń, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania przedstawiony g. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności h. wykaz prac których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kaliska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY KALISKA UL. NOWOWIEJSKA 2 83-260 KALISKA.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:15, miejsce: URZĄD GMINY KALISKA UL. NOWOWIEJSKA 2 83-260 KALISKA.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.