eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skrzyszów › Wykonanie sieci kanalizacyjnej (etap III, zad.1) i wodociągowej (zad. IV, etap 1+2) w miejscowości Szynwałd

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Skrzyszów: Wykonanie sieci kanalizacyjnej (etap III, zad.1) i wodociągowej (zad. IV, etap 1+2) w miejscowości Szynwałd
Numer ogłoszenia: 209631 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Skrzyszów, Skrzyszów 642, 33-156 Skrzyszów, woj. małopolskie, tel. 014 6326330, fax 014 6326332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skrzyszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie sieci kanalizacyjnej (etap III, zad.1) i wodociągowej (zad. IV, etap 1+2) w miejscowości Szynwałd.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci kanalizacyjnej (etap III, zad. 1) i wodociągowej (zad. IV, etap 1+2) w m. Szynwałd. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: 1. Sieci kanalizacyjnej o następujących długościach: - kolektor PVC 315 mm - 876,80 m - kolektor PVC 200 mm - 2 748,90 m - kolektor PVC 160 mm - 1 582,60 m - przykanaliki i przyłącza domowe PVC 160 mm - 1 958,00 m/ 74 szt. przyłączy - rurociąg tłoczny PE 125/110/65 - 1 664,60 m - przepompownie ścieków sieciowe/przydomowe- 6 +1 szt. 2. Sieci wodociągowej o następujących długościach: - Sieć wodociągowa PE 250/225*22,7 mm - 2 333,30 m - Sieć wodociągowa PE 110*6,6mm - 6 031,70 m - Sieć wodociągowa PE 90*5,4 mm - 2 415,30 m - Przyłącza wodociągowe PE 40x2,4 mm - 3 204,80 m/111 szt. przyłączy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją stanowią załączniki do SIWZ: - nr 1 - projekt budowlany - nr 2 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (SST) - nr 3 - przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów Oryginalny kod CPV: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku): - wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą robotom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna robotę w zakresie wykonania sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości co najmniej 2,5 mln zł. - dysponuje odpowiednimi narzędziami i urządzeniami do wykonania przedmiotu zamówienia tj. dysponuje co najmniej: 2 koparko - ładowarkami o pojemności łyżki 0,3 m3, 2 koparkami obrotowymi o pojemności łyżki 0,5 m3, 1 spychaczem gąsienicowym o mocy 55 kW, 2 samochodami ciężarowymi powyżej 12 t, 2 zestawami igłofiltrowymi, 3 kpl. szalunków szczelnych. - wykażą się dysponowaniem odpowiedniej ilości zatrudnionych pracowników (co najmniej 30 osób) oraz personelu kierowniczego (co najmniej 1 kierownik branży elektrycznej z co najmniej 5 letnim stażem, co najmniej 1 kierownik branży sanitarno-budowlanej z pięcioletnim stażem), posiadający uprawnienia z tych branży i zaświadczenia z okręgowej izby inżynierów budownictwa 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj, - posiadają środki finansowe i/lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 tys.zł 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gosp. wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonani decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, f) wykaz robót zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. Do wymienionych robót należy dołączyć referencje, g) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, h) Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, i) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ. Dla każdej zaproponowanej osoby personelu kierowniczego należy dostarczyć dokumenty stwierdzające, że posiadają wymagane uprawnienia, j) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, k) polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności l) propozycje ewentualnego podzlecenia robót zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/skrzyszow

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Skrzyszów, 33-156 Skrzyszów 642, pok.nr 4 - dz. inwestycji.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Skrzyszów, 33-156 Skrzyszów 642, pok. 24 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.