Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Krotoszyn: Budowa ulicy Kwiatowej w Chwaliszewie.
Numer ogłoszenia: 209620 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Krotoszyn , ul. Hugona Kołłątaja 7, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7227454, fax. 062 7228251.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.krotoszyn.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Kwiatowej w Chwaliszewie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi budowa ulicy Kwiatowej w Chwaliszewie. Zakres rzeczowy: - budowa jezdni o długości 396,20 mb, szerokości 5,00 mb, o nawierzchni bitumicznej, - budowa kanalizacji deszczowej o długości 462 m wraz z wpustami deszczowymi w ilości 16 szt., - przebudowa przepustu z włączeniem kanału deszczowego do rowu melioracyjnego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do występowania w obrocie prawnym; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : - min. 3 zadania dotyczące budowy lub przebudowy ulic, dróg, skrzyżowań lub placów o nawierzchni bitumicznej, o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN (netto) każde zadanie. Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie., b/. zapewnią osoby i podmioty, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. kierownik budowy branży drogowej, kierownik robót drogowych lub majster oraz min. 17 osób personelu w tym: , brukarze (1 osoba), bitumiarze (4 osoby), operator układarki (1 osoba), operator równiarki (1 osoba), operator spycharki (1 osoba), operator walca statycznego (1 osoba), operator walca wibracyjnego (1 osoba), operator koparki (1 osoba) oraz robotnicy niewykwalifikowani (6 osób). Kierownik budowy winien załączyć następujące dokumenty: uprawnienia budowlane branży drogowej, ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c/. posiadają lub dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, szczegółowo określonym w siwz, tj.: wytwórnia mas bitumicznych- 1szt, układarka mas bitumicznych o szer. układania 6,0 m -1szt, walec drogowy statyczny>10t - 2szt, walec drogowy wibracyjny -1szt, spycharka -1szt, samochód ciężarowy samowyładowczy > 8t -2szt, płyta wibracyjna typu lekkiego -1szt, płyta wibracyjna typu ciężkiego -1szt, stopa wibracyjna -1szt, piła spalinowa do cięcia betonu -1szt, równiarka samojezdna -1szt, koparka podsiębierna o poj. łyżki >0,25 m3 -2szt, młot pneumatyczny - 1szt, odpowiednią ilość transportu przystosowanego do przewozu masy bitumicznej w ilości zależnej od odległości dowozu masy, niwelator -1szt, teodolit -1szt. 4/. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia: a/. posiadają środki finansowe lub zdolności do zaciągnięcia kredytu w wysokości nie mniejszej niż 1/4 wartości złożonej oferty (brutto), b/. posiadają ubezpieczenie od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 1/3 wartości złożonej oferty (brutto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 4/. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5/.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy pzp. 6/. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. 7/. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. 8/. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia. 9/. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. 10/. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 11/. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. b. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.krotoszyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, Zespół Zamówień Publicznych pok. 63, 63-700 Krotoszyn. Cena wersji papierowej siwz: 33.00 PLN..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Krotoszynie, ul. Kołłątaja 7, Zespół Zamówień Publicznych pok. 63, 63-700 Krotoszyn..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Jordanowie Śląskim wraz z systemem kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej
- Przebudowa kanalizacji deszczowej na osiedlu wielorodzinnym w miejscowości Dydule gm. Orla
- " Poprawa bezpieczeństwa mieszkańców w obrębie terenów po byłym PGR w Niegowie poprzez inwestycję drogową" objętego dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład -Program inwestycji strategicznych.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.