Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-03
Elbląg: Dostawa sprzętu medycznego w czterech pakietach:
- łóżka porodowe w ilości 3 szt
- system nadzoru okołoporodowego w ilości 2 szt. wraz z kardiotokografami ( 8 szt. ) i systemem telemetrycznym ( 1 szt. )
- kardiomonitory w ilości 3 szt.
- Myjnie dezynfektory do basenów i kaczek - 2 szt.
wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Numer ogłoszenia: 209570 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu , ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (055) 2344111, fax. 055 2345547.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.szpital.elblag.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego w czterech pakietach: - łóżka porodowe w ilości 3 szt - system nadzoru okołoporodowego w ilości 2 szt. wraz z kardiotokografami ( 8 szt. ) i systemem telemetrycznym ( 1 szt. ) - kardiomonitory w ilości 3 szt. - Myjnie dezynfektory do basenów i kaczek - 2 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego w czterech pakietach: - łóżka porodowe w ilości 3 szt - system nadzoru okołoporodowego w ilości 2 szt. wraz z kardiotokografami ( 8 szt. ) i systemem telemetrycznym ( 1 szt. ) - kardiomonitory w ilości 3 szt. - Myjnie dezynfektory do basenów i kaczek - 2 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Oryginalny kod CPV: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 29.87.10.00 - Urządzenia dezynfekujące Kod CPV wg słownika 2008: 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity z dnia 20.11.2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655). Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Oryginał oświadczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w załączonych przez Wykonawcę do oferty w w dokumentach. 6.2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Wypełniona specyfikacja techniczna - załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 do SIWZ 3.Wypełniona szczegółowa specyfikacja dostawy ( formularze asortymentowo-cenowe ) zgodnie z przedstawioną ofertą uwzględniające ceny jednostkowe netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 1A i/lub 2A i/lub 3A i/lub 4A do SIWZ). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6.Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty. 7.Dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r ( Dz.U. nr 93 poz. 896). 8.Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest fabrycznie nowy - rok produkcji 2008, kompletny pod względem sprzętowym i po zainstalowaniu gotów do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 9.Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 10. Potwierdzenie pobytu ( dot. pakietu nr 2 ) - Załącznik Nr 9 do SIWZ 11. Wykaz wszystkich dokumentów - spis zawartości złożonej oferty 6.3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.Opisów oferowanego przedmiotu zamówienia np. katalogi lub ulotki producenta ( dla wszystkich pakietów ) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zgodnie z art. 8 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zgodnie z art. 8 ust. 2 Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w ustawie. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.elblag.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu. Sekcja Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych, pok. 072, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu, pok. 44, ul. Królewiecka 146, 82-300 Elbląg..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka porodowe w ilości 3 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.00-3, 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 8 stanowiskowy system nadzoru okołoporodowego w ilości 1 szt. wraz z kardiotokografami w ilości 5 szt. - 4 stanowiskowy system nadzoru okołoporodowego w ilości 1 szt. wraz z kardiotokografami w ilości 3 szt. ( z możliwością rozszerzenia do 6 stanowiskowego ) - kompletny system telemetryczny w ilości 1 szt. z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor kompaktowy 10 cali w ilości 2 szt. Kardiomonitor modułowy 12 cali w ilości 1 szt. wraz z przeprowadzniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjnia - dezynfektor do basenów i kaczek w ilości 2 szt. wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla personelu medycznego oraz personelu obsługi technicznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.87.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Arch.-Hist. w Elblągu, ul. Bulwar Zygmunta Augusta 11, oraz monitoring sys. SWiN, sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP).
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Okręgowego w Elblągu, w budynku Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " - 2024/2026 - na 24 m.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mebli medycznych (ZP-56/2024)
- Rozbudowa, przebudowa oraz wyposażenie pomieszczeń Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup i dostawa łóżek do Oddziału Chorób Wewnętrznych oraz Pododdziału Intensywnego Nadzoru Kardiologicznego funkcjonującego przy oddziale Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
- Zakup łóżek z szafkami przyłóżkowymi na Oddział Chirurgii Ogólnej w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Chirurgicznego Ogólnego Szpitala Szpitale Pomorskie Sp. z o.o."
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Zakup i dostawa, montaż i uruchomienie kardiomonitorów dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.