eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Chmielniku



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Chmielnik: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Chmielniku
Numer ogłoszenia: 209506 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chmielnik, Plac Kościelny 5, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3543273, fax 041 3543273.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chmielnik.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę i modernizację oczyszczalni ścieków w Chmielniku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Projekt budowlano- wykonawczy dla potrzeb budowy wg. Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego wykonany w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word , Excel, Acrobat Reader,) 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych występujących w trakcie budowy i uruchomienia urządzeń w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 (wykonana w dwóch egzemplarzach: jeden egzemplarz w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD) 3) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w programie Norma 3.0 ( w formacie *. kst oraz *. ath) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym. 4) Dokumentacja geotechniczna dla potrzeb budowy, wykonana w 5 egzemplarzach w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na płycie CD ( w programach MS Word , Excel, Acrobat Reader,) Do zadań Wykonawcy należy również A) Wykonanie wszelkich niezbędnych badań, opinii, raportów, uzgodnień w tym również z Zamawiającym koniecznych do uzyskania pozwolenia na budowę i prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia; B) Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), która będzie podstawą do opracowania planu BIOZ; C) Opracowanie wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z wykazem stron biorących udział w postępowaniu oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami D) Wykonanie cyfrowej ( numerycznej) mapy geodezyjnej do celów projektowych w skali 1: 500 E) Uzyskanie uzgodnień i pozwoleń zgodnych z wymogami prawa: - budowlanego; - ochrony środowiska; - wodnego; - odpadowego; - energetycznego; - BHP, p/poż. i inspekcji sanitarnej F) Uzyskanie postanowienia o niewykonywaniu raportu oddziaływania inwestycji na środowisko lub opracowanie raportu w przypadku stwierdzenia konieczności jego wykonania. G) Wykonanie operatu wodno - prawnego na odprowadzenie ścieków oczyszczonych w dostosowaniu do obowiązujących przepisów w sprawie warunków jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód. H) Wykonanie harmonogramu realizacji robót zapewniających ciągłość pracy oczyszczalni; I) Opracowanie dokumentacji rozruchowej. J) Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji ( do uszczegółowienia po rozruchu); K) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie trwania budowy ( bez dodatkowego wynagrodzenia ) w zakresie uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika umowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, udzielanie wyczerpujących informacji na temat realizacji przedmiotu zamówienia na każde żądanie Zamawiającego oraz przybycie na budowę w przypadku konieczności udzielenia wyjaśnień związanych z rozwiązaniami projektowymi nie opisanymi szczegółowo w projekcie. L) Wykonanie inwentaryzacji, z oceną ( ekspertyzą ) stanu technicznego obiektów urządzeń, pod kątem określenia możliwości ich wykorzystania i zakresu modernizacji. W ramach projektu budowlanego należy wykonać bilans jakości i ilości ścieków surowych oraz dopływających do części biologicznej dla stanu istniejącego oraz docelowego ( uwzględnienie danych rozwojowych gminy).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz wykonali przynajmniej jedno zamówienie w zakresie projektowania budowy, przebudowy, modernizacji lub rozbudowy oczyszczalni o przepustowości minimum 1600 m3/d 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( z przedstawionego dokumentu musi wynikać co jest przedmiotem prowadzonej działalności oraz kto ma prawo do świadczenia woli w imieniu wykonawcy). 2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentów-referencji 3. Dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym również ,aktualne zaświadczenie na dzień składania ofert o przynależności do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chmielnik.com

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chmielniku Plac Kościelny 5 Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska pok. Nr 17 tel. (041) 354- 32-73 lub pocztą ponosząc koszty przesyłki..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy w Chmielniku, Plac Kościelny 5, pok. Nr 3 ( sekretariat) w terminie do dnia 05.12.2007 r..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 03.01.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.