eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa częśći i akcesoriów do maszyn biurowych oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Zabrze: Dostawa częśći i akcesoriów do maszyn biurowych oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 209496 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 277-86-66, fax 032 271-13-11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa częśći i akcesoriów do maszyn biurowych oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów dla potrzeb Oddziału ZUS w Zabrzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części i akcesoriów do maszyn biurowych oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów będących w użytkowaniu Zamawiającego do siedziby Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18. Zamówienie obejmuje asortyment 107 artykułów, w tym między innymi: korektory i taśmy barwiące do maszyn piszących, tonery do kserokopiarek, tusze i wkładki tuszujące do frankownic, cardrige, tusze i tonery do drukarek, taśmy do drukarek, dyskietki, płyty CD i DVD, wtyki i kable, itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz przewidywane roczne wielkości dostaw określono w SIWZ. Wykonawca pokrywa koszty transportu, załadunku i rozładunku części i akcesoriów do maszyn biurowych oraz części, akcesoriów i wyrobów do komputerów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca udzieli 6-cio miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot umowy. Termin gwarancji liczy się od dnia przyjęcia przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Oferowane przez Wykonawcę artykuły muszą być fabrycznie nowe oraz dopuszczone przez producentów sprzętu, w którym mają być zastosowane. Zamawiający nie dopuszcza dostaw materiałów eksploatacyjnych regenerowanych lub refabrykowanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami): 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia metodą 0/1, tj. spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-800 Zabrze, ul. Szczęść Boże 18, pokój 414.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, pokój 414.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin i miejsce otwarcia ofert: 14.11.2007r., godz. 9.30, siedziba Zamawiającego, ul. Szczęść Boże 18, 41 - 800 Zabrze, pok. 401. 2. SIWZ można także odebrać osobiście w siedzibie Oddziału ZUS w Zabrzu, przy ul. Szczęść Boże 18 w pokoju 414, w godzinach 8.00 - 14.00 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa) na podstawie wniosku o przesłanie specyfikacji, zawierającego NIP Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazania wniosku o przesłanie SIWZ faksem (032) 271-13-11.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.