eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa ogumienia do autobusów miejskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-31

Toruń: Dostawa ogumienia do autobusów miejskich
Numer ogłoszenia: 209478 - 2007; data zamieszczenia: 31.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji, ul. Sienkiewicza 24/26, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6555202, fax 056 6555339.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia do autobusów miejskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa : 1. opon nowych i bieżnikowanych oraz dętek i tarcz kół oraz wykonanie nieodpłatnie usługi polegające na dokonaniu odbioru i przekazania do utylizacji odpowiadających im zużytych opon i innych odpadów gumowych; 2. materiałów do naprawy ogumienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.11.13.20 - Opony do autobusów Kod CPV wg słownika 2008: 34.35.22.00 - Opony do autobusów Oryginalny kod CPV: 25.11.15.00 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek Kod CPV wg słownika 2008: 19.51.10.00 - Dętki, bieżniki i ochraniacze dętek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5500,- PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny netto podanej w ofercie..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu dopuszcza się wykonawców, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania przedmiotu zamówienia; wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który : - jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwienia odpadów i transportu tych odpadów, lub - powierzy wykonanie czynności odzysku, unieszkodliwiania i transportu tych odpadów podmiotowi uprawnionemu. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wymogowi temu czyni zadość wykonawca, który: - w okresie trzech lat przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał co najmniej dwie dostawy o podobnym zakresie dla komunikacji publicznej i o wartości netto co najmniej 250 000 złotych każda. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku i unieszkodliwiania odpadów oraz transportu tych odpadów lub gdy powierzy usługę Podwykonawcy - takie zezwolenie dla Podwykonawcy 4) oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedstawi: - wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla komunikacji publicznej i o wartości netto co najmniej 250 000 złotych każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (wykaz można ograniczyć do dwóch dostaw o wartości powyżej 250 000 złotych). 3. W celu potwierdzenia, że oferowany opony odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, Wykonawca przedstawi: - dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań stawianych oponom wraz z rysunkami (fotografiami) rzeźb bieżnika odpowiadające wzorom oraz informacje o gwarancji przebiegu kilometrów. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzk.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Postać papierową specyfikacji można otrzymać przesyłając wniosek wraz z kserokopią dowodu wpłaty na rachunek bankowy numer 52 1370 1271 0000 1801 4745 4800 w BISE S.A. w Warszawie - cena 15,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat MZK Toruń, 87 - 100 Toruń, ul. Sienkiewicza 24/26..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.