eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu dla terenów wiejskich gminy Połczyn-Zdrój w 2009r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-09

Połczyn-Zdrój: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu dla terenów wiejskich gminy Połczyn-Zdrój w 2009r.
Numer ogłoszenia: 20944 - 2009; data zamieszczenia: 09.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 9181 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Połczynie-Zdroju, Plac Wolności 3-4, Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662400, faks 094 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu dla terenów wiejskich gminy Połczyn-Zdrój w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi urbanistyczne polegające na sporządzaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu, w tym : - projektów decyzji o warunkach zabudowy, - projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, - projektów zmian powyższych decyzji dla terenów wiejskich gminy Połczyn-Zdrój w 2009r. w rozumieniu art. 4 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80 poz. 717 ze zmianami). Zakres opracowania polega na : - analizie zgłaszanych wniosków i określeniu toku postępowania , - rozpoznaniu przedsięwzięcia w terenie, sporządzeniu dokumentacji fotograficznej i przeprowadzeniu analizy obszaru otoczenia , - opracowaniu projektów decyzji i przygotowaniu ich do uzyskania stosownych uzgodnień. Wykonawca musi posiadać stosowne uprawnienia zawodowe oraz musi być wpisany na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów. Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały niezbędne do przygotowania projektu decyzji w tym w szczególności : kompletny wniosek z mapą. Zamawiający posiada również do wglądu Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Połczyn-Zdrój. Zamawiający ustala , iż za wykonanie projektu zmiany decyzji : 1/ w przypadku, gdy autorem pierwotnego projektu decyzji był Wykonawca - otrzyma On 25 % ceny za wykonanie pierwotnej decyzji zaoferowanej przez Wykonawcę w przetargu, 2/ w przypadku, gdy autorem pierwotnej decyzji był inny Projektant - Wykonawca otrzyma 50 % ceny za wykonanie pierwotnej decyzji zaoferowanej przez Wykonawcę w przetargu. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 20000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTEGRA SP. Z O.O., UL. MIŁA 17/1, 60-586 POZNAŃ, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 200.00 oferta z najwyższą ceną: 500.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.