eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Św. Józefa z ul. Chmielewskiego w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025299

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-26

Szczecin: Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Św. Józefa z ul. Chmielewskiego w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025299
Numer ogłoszenia: 209404 - 2009; data zamieszczenia: 26.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego , ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4800444,4800434, faks 091 4393003, 4800453.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Św. Józefa z ul. Chmielewskiego w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025299.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Św. Józefa z ul. Chmielewskiego w Szczecinie nad torami PKP JNI.01025299.Zakres zamówienia obejmuje: 1) uzgodnienia z zarządcą terenu (PKP Oddział Szczecin Zakład Linii Kolejowych PKP S.A z siedzibą w Szczecinie przy ul. Korzeniowskiego 1 zasad wykonywanych prac w pasie kolejowym. Koszty związane z uzyskaniem pozwolenia i opłaty kolejowe ponosi wykonawca 2) opracowania Programu Zapewnienia Jakości dla należytego wykonania zakresu kontraktu; 3) wykonania zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wraz z pracami naprawczymi jak podano w przedmiarze robót-załącznik nr 6 do siwz. 4) sporządzenie dokumentacji powykonawczej - protokoły z wykonywanych robót jak określono w tabeli od 1 do 11 w opracowaniu Technologia wykonania powłok antykorozyjnych wraz z pracami naprawczymi dla kładki dla pieszych łączącej ul. Św. Józefa z ul. Chmielewskiego w Szczecinie nad torami PKP.JNI.01025299 - załącznik nr 6 do siwz. 5) Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców, z wyjątkiem prac związanych z robotami antykorozyjnymi 6) Wykonawca zobowiązuję się do postępowania w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dn. 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 25 poz. 150 z 2008 r. z późn. zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r. z późn. zmianami) z aktami wykonawczymi do ww..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100) w terminie do dnia 21.07.2009 r. do godziny 09:30. Decyduje data i godzina wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZDiTM w banku PEKAO SA I ODDZIAŁ w Szczecinie 83 1240 3813 1111 0000 4384 4416 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM, pokój nr 19 na parterze

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujące warunki dodatkowe: a) dysponują minimum 1 osobą posiadającą aktualne uprawnienia budowlane w specjalności mostowej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonali (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 pracę podobną objętą przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna: wykonanie robót antykorozyjnych na obiekcie mostowym o konstrukcji stalowej, nad czynną linią kolejową o powierzchni wymalowanej min. 500m2, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA,NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować. 4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności mostowej i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 7) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. 3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, wg metody kalkulacji uproszczonej z podaniem nośników; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) czasowy harmonogram realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców, z wyłączeniem robót dotyczących wykonania powłok antykoryzyjnych); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 6) Oświadczenie, że podczas realizacji przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązuje się do postępowania w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami oraz wymogami ochrony środowiska określonymi w ustawie Prawo Ochrony Środowiska z dn. 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 25 poz. 150 z 2008 r. z późn. zmianami) oraz ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (tekst jednolity Dz. U. nr 39 poz. 251 z 2007 r. z późn. zmianami) z aktami wykonawczymi do ww. - zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 1 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica5, 71-241 Szczecin, pokój 318. Wydruk specyfikacji w cenie 25,50 zł. Płatność w kasie ZDiTM - pokój 19, lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, ul. Klonowica5, 71-241 Szczecin, III p. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.