eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawę urządzeń VPN wraz z ich instalacją i konfiguracją, przeszkoleniem 3 pracowników Zamawiającego oraz zapewnieniem wsparcia technicznego dla części I, dla części II dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych i podzespołów wraz z wymagana infrastrukturą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-03

Kraków: Dostawę urządzeń VPN wraz z ich instalacją i konfiguracją, przeszkoleniem 3 pracowników Zamawiającego oraz zapewnieniem wsparcia technicznego dla części I, dla części II dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych i podzespołów wraz z wymagana infrastrukturą
Numer ogłoszenia: 209381 - 2011; data zamieszczenia: 03.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Sarego 2, 31-047 Kraków, woj. małopolskie, tel. 666 081 131, 12 357 27 00, faks 12 285 65 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izoo.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostaka badawczo - rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę urządzeń VPN wraz z ich instalacją i konfiguracją, przeszkoleniem 3 pracowników Zamawiającego oraz zapewnieniem wsparcia technicznego dla części I, dla części II dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych i podzespołów wraz z wymagana infrastrukturą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa urządzeń VPN wraz z ich instalacją i konfiguracją, przeszkoleniem 3 pracowników Zamawiającego oraz zapewnieniem wsparcia technicznego dla części I, dla części II dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych i podzespołów wraz z wymagana infrastrukturą.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3, 72.40.00.00-4, 32.42.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował: a) dla części I - co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze o wartości każdego z nich minimum 200.000 PLN brutto. Za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający uzna dostawę urządzeń i konfigurację, wraz z serwisem i wsparciem technicznym, dla co najmniej 3 lokalizacji. Czas trwania wsparcia, co najmniej 1 rok. b) dla części II - co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze o wartości każdego z nich minimum 100.000 PLN brutto. Za zamówienia o podobnym charakterze Zamawiający uzna dostawę urządzeń i konfigurację przełączników sieciowych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy; a) dla części I - Wykonawca powinien posiadać minimum 3 dedykowanych inżynierów certyfikowanych w zakresie oferowanego rozwiązania (certyfikaty należy dołączyć przed podpisaniem umowy), oraz posiadających doświadczenie w zakresie wdrożeń oferowanych rozwiązań. b) dla części II - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ b) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji: a) dostarczeniu innego niż wskazany w ofercie sprzętu i oprogramowania, jednak posiadającego funkcjonalność i parametry nie gorsze niż zaproponowane w ofercie, wyłącznie w przypadku udokumentowania, iż zaoferowany sprzęt i oprogramowanie zostało wycofane z rynku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izoo.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego 32-083 Balice ul. Krakowska 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 08:45, miejsce: Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego 32-083 Balice ul. Krakowska 1, Sekretariat Dyrektora Instytutu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Projekt: Budowa teleinformatycznej platformy wymiany wiedzy o jakości i bezpieczeństwie produkcji zwierzęcej Umowa nr POIG.02.03.03-00-005/08-03.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń VPN wraz z ich instalacją i konfiguracją, przeszkoleniem 3 pracowników Zamawiającego oraz zapewnieniem wsparcia technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa urządzenia VPN do lokalizacji Zamawiającego w Balicach, ul. Krakowska 1. Parametrach szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Dostawa 12 urządzeń VPN o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1. Urządzenia te powinny być dostarczone do placówek Zamawiającego wymienionych w załączniku 2 w adresacji wyszczególnionej w punktach 1-12. 3. Instalacja i konfiguracja połączenia VPN pomiędzy placówkami Zamawiającego wymienionymi w załączniku 2, a lokalizacją Zamawiającego w Balicach, ul. Krakowska 1, z wykorzystaniem urządzeń wskazanych w załączniku nr 1, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3, wykorzystując łącza DSL posiadane przez Zamawiającego. 4. Instalacja i konfiguracja urządzenia u Zamawiającego w Balicach wymienione w załączniku nr 1, ul. Krakowska 1 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 5. Przeprowadzenie szkolenia instruktażowego z zakresu konfiguracji i zarządzania urządzeniami wskazanymi w załączniku nr 1, po wykonaniu wdrożenia urządzeń u Zamawiającego. Szkolenie autoryzowane dla 3 osób z zakresu konfiguracji i zarządzania dla dostarczonego sprzętu w załącznikach 1 ma być prowadzone przez trenera certyfikowanego przez producenta sprzętu powinno zostać przeprowadzone w centrum szkoleniowym w Krakowie autoryzowanym przez producenta lub innym autoryzowanym przez producenta centrum szkoleniowym. W przypadku wyboru innej lokalizacji Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia uczestników szkolenia. Po zakończeniu szkolenia uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia sygnowany przez producenta oferowanego rozwiązania szczegółowo opisanego w załączniku nr 1. Oferowane szkolenia umożliwią uczestnikom przystąpienie do egzaminu na uzyskanie statusu inżyniera. 6. Serwis gwarancyjny i wsparcie techniczne w okresie 24 miesięcy dla wszystkich urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3, 72.40.00.00-4, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa, instalacja i konfiguracja przełączników sieciowych i podzespołów wraz z wymagana infrastrukturą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa do lokalizacji w Balicach, ul. Krakowska 1 i lokalizacji wymienionych w załączniku 2, przełączników sieciowych o parametrach szczegółowo opisanych w załączniku nr 4 i podzespołów. 2. Dostawa do lokalizacji Zamawiającego w Balicach, jednego modułu 24-port 10/100/1000BaseT (RJ45) wpierających funkcjonalność 802.3af Power-over-Ethernet do posiadanego przez Zamawiającego przełącznika rdzeniowego Alcatel Omni Access 9800. Moduł musi być urządzeniem dedykowanym dla podanego modelu przełącznika i umieszczony na liście obsługiwanych urządzeń. 3. Wykonanie 80 połączeń w technologii ethernet kategorii 6 pomiędzy szafami serwerowymi i szafą teletechniczną oraz zakończenie wszystkich połączeń patchpanelami w siedzibie Zamawiającego w Balicach przy ul. Krakowskiej 1. Odległość pomiędzy szafami serwerowymi a szafą teletechniczną 3-5m licząc od skrajnych krawędzi szaf. 4. Dostawa 200 sztuk patchcordów miedzianych kategorii 6 o długości 1,5 [m] 5. Dostarczenie 10 patchpaneli ( 24 gniazda ) kategorii 6 wraz z wieszakami. 6. Dostarczenie 8 półek ruchomych do montażu w szafie teletechnicznej 19 o nośności do 30kg i głębokości 80 cm 7. Dostarczenie 8 półek stałych do montażu w szafie teletechnicznej 19 o nośności do 50kg i głębokości 80 cm. 8. Wykonanie dokumentacji wdrożeniowej zawierającej: 8.1. Schemat sieci obejmujący wdrożone urządzeń w placówce Zamawiającego w Balicach, oraz oddziałach wraz z adresacją dostarczoną wykonawcy w ciągu 5 dni roboczych od podpisania umowy. 8.2. Zestawienie danych inwentarzowych (rodzaje i numery seryjne urządzeń, rodzaje i numery seryjne modułów, licencji, wersje oprogramowania, ilość oraz rodzaj pamięci w każdym urządzeniu). 8.3. Zrzut konfiguracyjny ze wszystkich wdrożonych urządzeń w placówce Zamawiającego w Balicach i oddziałach na dzień oddania środowiska. 8.4. Procedurę opisującą wykonanie kopii bezpieczeństwa dla każdego typu urządzenia dostarczonego w ramach wykonania przedmiotu umowy. 8.5. Procedurę opisującą przywrócenie kopii bezpieczeństwa na każdym typie urządzenia dostarczonego w ramach wykonania przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00-7, 72.72.00.00-3, 72.40.00.00-4, 32.42.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.