eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Wykonanie inwentaryzacji szczegółowej pomników przyrody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Pabianice: Wykonanie inwentaryzacji szczegółowej pomników przyrody
Numer ogłoszenia: 209324 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji szczegółowej pomników przyrody.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje I. Wykonanie inwentaryzacji szczegółowej drzew pomników przyrody na terenie Miasta Pabianice w tym 1. Opracowania w formie opisowej zawierającego a przedmiot i zakres opracowania oraz opis przyjętej metodyki wykonania, b szczegółowy wykaz zinwentaryzowanych pomników przyrody na terenie Miasta Pabianice, zawierający nazwy rodzajowe i gatunkowe, pomiary obwód pnia na wysokości 1,30 m. nad powierzchnią gruntu, wysokość drzewa, średnica korony, c opis wartości przyrodniczej oraz stanu zdrowotnego zinwentaryzowanych drzew, d ocena warunków siedliskowych danego drzewa i wskazania możliwości ich poprawy, e wyszczególnienie koniecznych zabiegów pielęgnacyjnych z określeniem ważności oraz kolejności ich realizacji, w tym wnioski z uzasadnieniem dotyczące zdjęcia ochrony z pomnika przyrody - jeśli istnieje taka konieczność, f zestawienie tabelaryczne pomników przyrody z uwzględnieniem m.in. ich parametrów, lokalizacji, własności nieruchomości, na których rosną, g dokumentację fotograficzną z opisem zdjęć uwzględniającą cały pokrój drzewa, ewentualne ubytki pnia, wyłamania gałęzi, uszkodzenia h podsumowanie wraz z wnioskami i zaleceniami 2. Opracowania dla wszystkich zinwentaryzowanych drzew kart pomnika przyrody ożywionej, zawierających elementy załącznika nr 1 do oferty oraz wzoru karty uzupełniającej, w której wpisywane będą informacje uzupełniające po kolejnych przeglądach 3. Naniesienie każdego zinwentaryzowanego pomnika przyrody na wycinek mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1-500 terenu, na którym pomnik się znajduje mapę oferent ma obowiązek uzyskać we własnym zakresie 4. Naniesienie i wyszczególnienie lokalizacji wszystkich pomników przyrody na plan miasta, np. w skali 1:10 000, z oznaczeniem pomników przewidzianych do zdjęcia ochrony mapę oferent ma obowiązek uzyskać we własnym zakresie 5. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego pielęgnacji pomników przyrody. II. Dostarczenie opracowania w 4 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej. W wersji elektronicznej należy zawrzeć wykaz pomników przyrody na terenie miasta Pabianice w formie kartoteki elektronicznej wykonanej w programie Excel pozwalającej na aktualizacje danych. Postanowienia końcowe 1. Opracowanie wykonać należy zgodnie z obowiązującymi przepisami; 2. Wykaz pomników przyrody na terenie miasta zawiera załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.24.00 - Usługi planowania strategii zarządzania zasobami naturalnymi lub ich ochrony .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez oferenta jest krótszy, to w tym okresie wykonał minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonał min. 2 opracowania inwentaryzacji drzew pomników przyrody w ilości nie mniejszej niż 10 drzew łącznie w każdym opracowaniu, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada odpowiednie wykształcenie zawodowe typu: leśnictwo, ogrodnictwo lub pokrewne, doświadczenie zawodowe, zwłaszcza w zakresie dendrologia, ochrona drzew, tereny zieleni; będący biegłym lub rzeczoznawcą w wyżej wymienionych specjalnościach, a także osoby posiadające uprawnienia nadane przez Konserwatora Zabytków,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić tylko i wyłącznie w zakresie zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności a) działania siły wyższej b) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pabianice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Pabianic z siedzibą przy ul. św. Jana 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy złożyć u Zamawiającego: w Biurze Obsługi Interesantów, ul. Zamkowa 16..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.