eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › ZADANIE NR II - Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działkach nr 47/9,47/10,47/11,47/12,47/13 obręb 3 przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Lidzbark Warmiński: ZADANIE NR II - Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działkach nr 47/9,47/10,47/11,47/12,47/13 obręb 3 przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 209292 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., pl. Zamkowy 3, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7674278, 089 7670050, fax 089 7674278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminskietbs.lw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZADANIE NR II - Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działkach nr 47/9,47/10,47/11,47/12,47/13 obręb 3 przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego, czterokondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego na działkach nr 47/9,47/10,47/11,4712,47/13 obręb 3 znajdujących się przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim. Zaprojektowana ilość mieszkań - 24 o łącznej powierzchni użytkowej 1162,80 m², powierzchnia zabudowy 477,10 m², kubatura 5.645 m³, powierzchnia całkowita budynku 2122,38 m² wraz z infrastrukturą towarzyszącą niezbędnymi przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu. Zakres robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (stanowiące załącznik do siwz) kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie projektu i przedmiaru robót, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 13.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 35. 000,00 zł (trzydzieści pięć tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)spełniają warunki siwz i ustawy pzp oraz zaakceptują postanowienia przyszłej umowy zawarte w dokumentacji przetargowej. Szczegółowy opis spełnienia warunków znajduje się przy opisie żądanych dokumentów oraz wzorach tych załączników załączonych do niniejszej siwz. W przypadku braku wzoru wykonawca sporządza go we własnym zakresie z podaniem żądanych informacji. W przypadku braku pełnej informacji Zamawiający, będzie żądał jej uzupełnienia. Zamawiający ponadto zastrzega sobie prawo do sprawdzenia podanych w dokumentach informacji przez żądanie przedłożenia dodatkowych dokumentów nie wymienionych w wykazie. Żądane dokumenty dotyczyć będą doświadczenia w zakresie wykonanych robót i dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, wiarygodności ekonomicznej i finansowej oraz potencjału technicznego. Zamawiający nie wyklucza sprawdzenia jakości wykonanych robót przez zaciągnięcie dodatkowych informacji i opinii u poprzednich zamawiających i użytkowników wykazanych robót. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie na podstawie złożonej oferty i załączników do niej w postaci wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia dany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (osoby), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (podmioty zbiorowe), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych robót budowlanych w postaci: wybudowanych obiektów mieszkalnych wielorodzinnych lub przebudowanych budynków na budynki mieszkalne wielorodzinne do stałego zamieszkiwania lub innych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonanych robót nie mniej niż 2 odpowiadających swoim rodzajem - porównywalne z robotami budowlanymi, które stanowią przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 3). 6.Wykaz kadry kierowniczej uczestniczącej w realizacji zamówienia (załącznik nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi wymagane uprawnienia i przynależność do właściwego samorządu zawodowego, który ma zawierać: -imię i nazwisko -wykształcenie -uprawnienia budowlane, Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia do wykazu należy dołączyć: - świadectwo ukończenia szkoły, dyplom ukończenia uczelni, inne świadectwa lub dyplomy ukończenia kursów, szkoleń itp. - zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach - zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu ze stwierdzeniem ważnego ubezpieczenia OC. 7.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego, takiego jak - środki transportu, maszyny i urządzenia, narzędzia, środki łączności (telefony stacjonarne, komórkowe, inne) jakimi dysponuje wykonawca (załącznik nr 5). 8.Sprawozdanie finansowe (zawiera: bilans, informacja dodatkowa, rachunek zysków i strat) , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata. - osoby prowadzące firmę jako osoby fizyczne są zobowiązane dołączyć: zeznanie roczne PIT - osoby prawne są zobowiązane złożyć: sprawozdanie finansowe W przypadku krótszego okresu działalności - odpowiednie dokumenty za okres prowadzenia tej działalności, 9. Informacja z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150 000 zł. 11.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia on warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 pzp (załącznik nr 6).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminskietbs.lw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Plac Zamkowy 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Warmińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 11-100 Lidzbark Warmiński, ul. Plac Zamkowy 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.