eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sędziszów Małopolski › Rozbudowa części dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Borku Wielkim wraz z budową sali gimnastycznej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Sędziszów Małopolski: Rozbudowa części dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Borku Wielkim wraz z budową sali gimnastycznej.
Numer ogłoszenia: 209283 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 017 2221600, fax. 017 2216313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa części dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Borku Wielkim wraz z budową sali gimnastycznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa części dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Borku Wielkim wraz z budową sali gimnastycznej. Parametry zamówienia : a/ sala gimnastyczna - konstrukcja szkieletowa stalowa ; b/ sala dydaktyczna (przewiązka) - konstrukcja tradycyjna murowana, strop z płyt kanałowych, więźba dachowa drewniana. Warunki wykonania zamówienia 1/ wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia : 30.09.2009r., 2/ okres gwarancji obejmujący całość przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 5 lat , 3/ wszystkie roboty muszą odpowiadać Polskim Normom Branżowym oraz Warunkom Technicznym Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 4/ materiały lub wyroby inne niż wymienione w SIWZ, mogą być zastosowane podczas realizacji niniejszego zadania inwestycyjnego zamiennie jako odpowiadające lub równoważne..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ; 5/ spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy ; 6/ spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia uprawnień . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 1/ Potencjał kadrowy : Wykonawca wskaże co najmniej cztery /4/ osoby, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, w tym : - kierownika budowy, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i musi być członkiem okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownika robót sanitarnych, który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wod.-kan. i musi być członkiem okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kierownika robót elektrycznych - który musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i musi być członkiem okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2/ Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat kalendarzowych (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie , wykonał co najmniej dwie /2/ roboty budowlane , których przedmiotem były budynki o kubaturze min. 3 000,0 m 3 o wartości nie mniejszej niż kwota brutto jaką wkonawca zaoferował za wykonanie przedmiotu zamówienia. Dwie ww. roboty muszą być poparte dokumentami, które potwierdzą ich należyte wykonanie. 3/ Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować odpowiednim, sprawnym, sprzętem pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie ustalonym siwz. 4/ Potencjał finansowo-ekonomiczny Wykonawca musi udokumentować dostępność do środków finansowych na kwotę równą co najmniej 700 000 zł..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z OFERTĄ wypełnioną na FORMULARZU OFERTY należy załączyć: 1/ Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. / załącznik nr 1 do formularza oferty/ . 2/ Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. / załącznik nr 2 do formularza oferty/ . 3/ Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (Potencjał kadrowy) na formularzu zgodnym z zał. nr 3 do formularza oferty. 4/ Informacja o doświadczeniu zawodowym wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) na formularzu zgodnym z zał. nr 4 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty /dla wymagań minimalnych/ potwierdzające, należyte wykonanie robót. 5/ Oświadczenie informujące, iż wykonawca dysponuje odpowiednim, sprawnym sprzętem pozwalającym na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w zakresie określonym SIWZ. 6/ Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 700 000,- zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 700 000 zł. 7/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8/ Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9/ Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji oddziału ZUS, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 10/ Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl/zamówienia publiczne..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15. Cena brutto SIWZ - 150 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2008 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa V- infrastruktura publiczna, działanie 5.1 infrastruktura edukacyjna schemat b - system oswiaty..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.