eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Jaworzno: Przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej
Numer ogłoszenia: 20925 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie , ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6181800, 6181815, faks 032 6181801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzopow.jaworzno.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd instalacji elektrycznej i odgromowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie w 1 lokalu mieszkalnym i 25 placówkach określonych w Załączniku Nr 1 do SIWZ okresowej pięcioletniej kontroli instalacji elektrycznej wraz z usunięciem stwierdzonych w trakcie kontroli drobnych usterek oraz wykonanie w 21 placówkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ okresowej pięcioletniej kontroli instalacji piorunochronnej wraz z usunięciem stwierdzonych w trakcie kontroli drobnych usterek. 1. Szczegółowy zakres okresowej pięcioletniej kontroli instalacji elektrycznej w 1 lokalu mieszkalnym i 25 placówkach obejmuje: 1) wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, 2) usunięcie stwierdzonych w trakcie wykonywania kontroli drobnych usterek, 3) sporządzenie w dwóch egzemplarzach protokołów pokontrolnych dla każdej placówki osobno. 2. Szczegółowy zakres okresowej pięcioletniej kontroli instalacji piorunochronnej w 21 placówkach obejmuje: 1) wykonanie okresowej pięcioletniej kontroli obejmującej badanie instalacji piorunochronnej w zakresie stanu połączeń, osprzętu oraz uziemień instalacji i aparatów zgodnie z art. 62 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. 2) usunięcie stwierdzonych w trakcie wykonywania kontroli drobnych usterek. 3) sporządzenie w dwóch egzemplarzach protokołów pokontrolnych dla każdego budynku osobno. 3. W zakres usuwania stwierdzonych w trakcie kontroli drobnych usterek instalacji elektryczne w lokalu mieszkalnym wchodzi: 1) wymiana zużytych oraz niewłaściwych włączników lub gniazd wtykowych 230V, 2) dobór wkładek bezpiecznikowych do istniejącego obciążenia , 3) czyszczenie rozdzielni elektrycznych, 4) wykonanie (uzupełnienie) oznakowania urządzeń elektrycznych. 4. W zakres usuwania stwierdzonych w trakcie kontroli drobnych usterek instalacji elektrycznej w placówce wchodzi: 1) wymiana zużytych oraz niewłaściwych włączników lub gniazd wtykowych 230V - do 10 szt/obiekt, 2) dobór wkładek bezpiecznikowych do istniejącego obciążenia - do 10 szt/obiekt, 3) czyszczenie rozdzielni elektrycznych, 4) wykonanie (uzupełnienie) oznakowania urządzeń elektrycznych. 5. W zakresie usuwania stwierdzonych w trakcie kontroli drobnych usterek instalacji piorunochronnej wchodzi: 1) uzupełnienie lub wymiana zacisków kontrolnych. 2) uzupełnienie wsporników pionowych i poziomych - do 10 szt/obiekt, 3) uzupełnienie krótkich elementów przewodów odprowadzających - do 5 mb/obiekt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50 % zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 71.31.41.00 - Usługi elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 2000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami uprawnionymi do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną, na stanowisku dozoru, z wpisem uprawniającym do wykonywania  prac kontrolno - pomiarowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany stawki podatku VAT z chwilą wejście w życie stosownych przepisów, dotyczących zmian wysokości podatku od towarów i usług, oraz związanej z tym faktem zmiany wysokości wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie ul. Północna 9b, 43-606 Jaworzno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria ogólna Miejskiego Zespołu  Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie przy ul. Północnej 9 b-III piętro,  pokój 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.