Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-29
Warszawa: Obsługa serwisowa urządzeń firmy Xerox i Oce
Numer ogłoszenia: 20922 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej , Al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 579-03-66, 579-02-74, faks (022) 579-03-74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uprp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa urządzeń firmy Xerox i Oce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2015 roku w siedzibie Urzędu Patentowego RP obsługi serwisowej pięciu wysokonakładowych urządzeń do druku, w tym: Część A zamówienia: trzech urządzeń firmy Xerox: a) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - Workcentre Pro 265, przy założeniu wykonania w ww. czasie 380 000 odbitek formatu A4; b) kopiująco-drukującego, do druku kolorowego - Xerox 700 Digital Color Press, przy założeniu wykonania w ww. czasie 510 000 odbitek, w tym: 494 000 odbitek kolorowych formatu A4 14 500 odbitek kolorowych formatu A3 1 500 odbitek czarno-białych formatu A4 c) kopiująco-drukującego, do druku kolorowego - Xerox Digital Production Press C75, objętego gwarancją w roku 2015, przy założeniu wykonania w ww. czasie 600 000 odbitek, w tym: 582 000 odbitek kolorowych formatu A4 16 200 odbitek kolorowych formatu A3 1 800 odbitek czarno-białych formatu A4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ. Część B zamówienia: dwóch urządzeń firmy Océ : a) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - VarioPrint 2110, przy założeniu wykonania w ww. czasie 1 350 000 odbitek formatu A4; b) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - VarioPrint 2065, przy założeniu wykonania w ww. czasie 220 000 odbitek formatu A4; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia wymaganego do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje, co najmniej dwie usługi na obsługę serwisową urządzeń kopiująco-drukujących trwających każda, przez co najmniej 6 miesięcy, w tym minimum jedną na obsługę serwisową urządzeń firmy Xerox - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część A zamówienia b) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje, co najmniej dwie usługi na obsługę serwisową urządzeń kopiująco-drukujących trwających każda, przez co najmniej 6 miesięcy, w tym minimum jedną na obsługę serwisową urządzeń firmy Océ - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część B zamówienia Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania przez Wykonawcę odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymaganego do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadającymi certyfikat wydany przez producenta urządzeń lub jego autoryzowanego przedstawiciela poświadczający, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń Xerox lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie wykonania serwisu urządzeń kopiująco-drukujących: WorkCentre Pro 265, Xerox 700 Digital Color Press, Xerox Digital Production Press C75 - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część A zamówienia b) Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwiema osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia posiadającymi certyfikat wydany przez producenta urządzeń lub jego autoryzowanego przedstawiciela poświadczający, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń Océ lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie wykonania serwisu urządzeń kopiująco-drukujących: VarioPrint 2110, VarioPrint 2065 - dotyczy Wykonawców składających ofertę na część B zamówienia Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona w oparciu o kryterium spełnia / nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych przez Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń i dokumentów lub z ich treści nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki udziału w postępowaniu - z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kopia certyfikatu wydanego przez producenta urządzeń lub jego autoryzowanego przedstawiciela poświadczającego, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas podjęcia czynności naprawczych - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uprp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa lub wzp0215@uprp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2015 godzina 10:00, miejsce: al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Kancelaria Ogólna UPRP, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2015 roku w siedzibie Urzędu Patentowego RP obsługi serwisowej pięciu wysokonakładowych urządzeń do druku, w tym trzech urządzeń firmy Xerox: a) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - Workcentre Pro 265, przy założeniu wykonania w ww. czasie 380 000 odbitek formatu A4; b) kopiująco-drukującego, do druku kolorowego - Xerox 700 Digital Color Press, przy założeniu wykonania w ww. czasie 510 000 odbitek, w tym: 494 000 odbitek kolorowych formatu A4 14 500 odbitek kolorowych formatu A3 1 500 odbitek czarno-białych formatu A4 c) kopiująco-drukującego, do druku kolorowego - Xerox Digital Production Press C75, objętego gwarancją w roku 2015, przy założeniu wykonania w ww. czasie 600 000 odbitek, w tym: 582 000 odbitek kolorowych formatu A4 16 200 odbitek kolorowych formatu A3 1 800 odbitek czarno-białych formatu A4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podjęcia czynności naprawczych - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w 2015 roku w siedzibie Urzędu Patentowego RP obsługi serwisowej pięciu wysokonakładowych urządzeń do druku, w tym dwóch urządzeń firmy Océ : a) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - VarioPrint 2110, przy założeniu wykonania w ww. czasie 1 350 000 odbitek formatu A4; b) kopiująco-drukującego, do druku czarno-białego - VarioPrint 2065, przy założeniu wykonania w ww. czasie 220 000 odbitek formatu A4; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas podjęcia czynności naprawczych - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.