eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Remont i przebudowa budynku administracyjno-biurowego Rejonowego Oddziału Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kajki 10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-03

Olsztyn: Remont i przebudowa budynku administracyjno-biurowego Rejonowego Oddziału Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kajki 10
Numer ogłoszenia: 209228 - 2008; data zamieszczenia: 03.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 527 21 48, fax. (089) 527 21 48.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zmiuw.olsztyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa budynku administracyjno-biurowego Rejonowego Oddziału Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Ełku, 19-300 Ełk, ul. Kajki 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu i przebudowy budynku administracyjno-biurowego położonego w Ełku przy ulicy Kajki 10 polega na wykorzystaniu trwałej pod względem konstrukcyjnym bryły budynku oraz likwidację starej i zniszczonej struktury budowlanej przy jednoczesnym wzmocnieniu układu konstrukcyjnego (wymiana stropu parteru) i przearanżowanie wewnętrznego układu funkcjonalnego (ścianki działowe) z wymianą instalacji wewnętrznych w celu poprawienia funkcjonalności budynku. Ponadto przewidziano wymianę przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, przebudowę węzła cieplnego i zagospodarowanie przyległego terenu. Etap I - roboty wewnętrzne w ramach którego wykonać należy: - Wymianę konstrukcji belkowego stropu drewnianego nad parterem według przyjętego rozwiązania konstrukcyjnego na strop żelbetowy na belkach stalowych. - Montaż nowych podłączeń kominów wentylacji grawitacyjnej do nowo projektowanych pomieszczeń. - Montaż konstrukcji balkonowej z balustradą drewnianą od południowego szczytu na parterze budynku w lokalu mieszkalnym. - Kompleksową zmianę wykończenia wewnętrznego i aranżacji wnętrz w celu dostosowania do projektowanego funkcji budynku (likwidacja i wymurowanie nowych ścian działowych, wybicie otworów w wewnętrznych ścianach konstrukcyjnych, korekta istniejących gabarytów otworów drzwiowych wraz z kompleksową wymianą wewnętrznej stolarki drzwiowej - odtworzenie drzwi wejściowych klatki schodowej, wyrównanie poziomów na poszczególnych kondygnacjach z jednoczesną wymianą warstw podłogowych - wymiana podłóg parteru i piętra wraz z izolacjami, całkowity remont wykończenia wewnętrznego budynku - tynki, okładziny, zabudowy wraz z malowaniem). - Demontaż i wymianę istniejących urządzeń sanitarnych oraz wykonanie nowych instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz technologicznych, zgodnych z projektowaną funkcją według opracowań branżowych. Etap II - roboty zewnętrzne i zagospodarowanie terenu obejmujący: - Docieplenie zewnętrzne budynku w celu dostosowania do obowiązującej normy cieplnej. - Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego, - Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji sanitarnej, - Wykonanie kanalizacji deszczowej, - Przebudowę węzła cieplnego, - Wykonanie parkingu liniowego na 7 miejsc postojowych na samochody osobowe oraz placyk z ulokowanym śmietnikiem gospodarczym z kolorowej kostki brukowej typu POLBRUK..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi: - wykazać się wykonawstwem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch zadań obejmujących remont lub wznoszenie budynków o wartości minimum 1.000.000,00. zł. każde. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły, itp.). - dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, tzn. udokumentuje dysponowanie co najmniej po jednym pracowniku posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane według Prawa Budowlanego z 1994r. lub uprawnienia do kierowania tego typu robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe (własne lub zdolność kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655). oraz spełnią pozostałe wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zastanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie w/w warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - .Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - Wykaz osób i pomiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dodatkowo do w/w wykazu należy dołączyć: zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wydane według Prawa Budowlanego z 1994r. lub uprawnienia do kierowania tego typu robotami budowlanymi wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osób kierujących robotami ze strony Wykonawcy, posiadających wyżej wymagane uprawnienia, -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn pok. 1..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, pok. 13 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.10.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.