eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-03

Warszawa: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia
Numer ogłoszenia: 209211 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563 , strona internetowa www.bemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych określonych w opisie przedmiotu zamówienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zamówienie uzupełniające z zakresu wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych tj. 20.000 szt. druków potwierdzenia odbioru w trybie K.p.a. do przesyłek poleconych nadawanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Stan Prawny: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego Stan faktyczny: Przedmiot niniejszego postępowania z wolnej ręki stanowi zamówienie uzupełniające z zakresu wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego materiałów poligraficznych tj. druków potwierdzenia odbioru w trybie K.p.a. do przesyłek poleconych nadawanych przez Urząd Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy. Referat Świadczeń Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia w ramach wykonywanych zadań wysyła korespondencję w ramach prowadzonych postępowań wobec dłużników alimentacyjnych oraz związaną z obsługą świadczeń rodzinnych, świadczeń dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego (m. in.: decyzje administracyjne, postanowienia, wszczęcia postępowań, wezwania, zawiadomienia, informacje do komorników, informacje do gmin dłużników, wnioski w sprawie zatrzymania prawa jazdy, wnioski o udostępnienie danych, zaświadczenia, upomnienia, tytuły wykonawcze. Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich prowadzi rocznie około 8000 postępowań administracyjnych, w trakcie których wszelkie pisma, postanowienia i decyzje muszą być wysyłane za potwierdzeniem odbioru w trybie K.p.a. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego w dn. 24.12.2013 r. Umowa zawarta została z firmą Remi-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski S. J. z siedzibą w Bielsko-Białej (43-382) przy ul. Strażackiej 35. Wartość zamówienia podstawowego oszacowano na kwotę 13.322,52 zł. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. Wartość niniejszego zamówienia uzupełniającego oszacowano na kwotę 1.630,00 zł - co stanowi 12,23% zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Remi-B Krzysztof Boiński, Adam Krokowski S. J., ul. Strażacka 35, 43-382 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.