eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promujących Siły Zbrojne RP. Nr sprawy85/ZP/07.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Warszawa: Dostawa materiałów promujących Siły Zbrojne RP. Nr sprawy: 85/ZP/07.
Numer ogłoszenia: 209198 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Departament Administracyjny MON, Al. Niepodległości 218, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840086, fax 022 6840642, 6874189.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.mon.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promujących Siły Zbrojne RP. Nr sprawy: 85/ZP/07..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promujących Siły Zbrojne RP - 21 części: Część I - coin - 2.000 szt.; znaczki do klapy marynarki - 10.000 szt.; Część II - plakieta - 1.350 szt.; Część III - obrazki haftowane - 1.000 szt.; Część IV - czapki z daszkiem - 1.000 szt.; szale - 1.000 szt.; Część V - długopis metalowy - 300 szt.; Część VI - miniatura z brązu - 100 szt.; Część VII - scyzoryk - 1.000 szt.; Część VIII - kredki ołówkowe w pudełku - 1.000 szt.; ołówek z gumką - 5.000 szt.; Część IX - zapałki - 4.000 szt.; Część X - miś - 1.000 szt.; Część XI - zegarek na rękę - 200 szt.; Część XII - puchary sportowe - 210 szt.; Część XIII - portfel - 1.000 szt.; Część XIV - metalowe długopisy z nadrukiem i wyświetlanym pełnokolorowym logo techniką LED (diodowo) - 1.000 szt.; Część XV - podkładki pod mysz komputerową - 2.000 szt.; breloczek z miękkiego PCV - 3.000 szt.; kwadratowy brelok - 100 szt.; brelok z kompasem i karabinkiem - 100 szt.; Część XVI - naklejki - 6.000 szt.; zeszyt B-5 w kratkę - 5.000 szt.; okładka na dyplom - 4.000 szt.; Część XVII - filiżanka ze spodeczkiem z porcelany - 2.000 szt.; Część XVIII - zawieszki na szyję - 250 szt.; Część XIX - ramka z metaloplastyką - 100 szt.; Część XX - swiss card classic - 100 szt.; Część XXI - termometr - 25 szt.; zestaw kompas i scyzoryk - 50 szt.; karabińczyk z latarką - 100 szt. UWAGA: Dostawy sukcesywne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta złożona na poszczególne części zamówienia musi być zabezpieczona wadium o podanej niżej wartości: CZĘŚĆ I 1700 słownie: jeden tysiąc siedemset złotych CZĘŚĆ II 1800 słownie: jeden tysiąc osiemset złotych CZĘŚĆ III 1100 słownie: jeden tysiąc sto złotych CZĘŚĆ IV 1100 słownie: jeden tysiąc sto złotych CZĘŚĆ V 500 słownie: pięćset złotych CZĘŚĆ VI 500 słownie: pięćset złotych CZĘŚĆ VII 1100 słownie: jeden tysiąc sto złotych CZĘŚĆ VIII 400 słownie: czterysta złotych CZĘŚĆ IX 90 słownie: dziewięćdziesiąt złotych CZĘŚĆ X 1000 słownie: jeden tysiąc złotych CZĘŚĆ XI 600 słownie: sześćset złotych CZĘŚĆ XII 300 słownie: trzysta złotych CZĘŚĆ XIII 1100 słownie: jeden tysiąc sto złotych CZĘŚĆ XIV 300 słownie: trzysta złotych CZĘŚĆ XV 300 słownie: trzysta złotych CZĘŚĆ XVI 600 słownie: sześćset złotych CZĘŚĆ XVII 2000 słownie: dwa tysiące złotych CZĘŚĆ XVIII 40 słownie: czterdzieści złotych CZĘŚĆ XIX 150 słownie: sto pięćdziesiąt złotych CZĘŚĆ XX 100 słownie: sto złotych CZĘŚĆ XXI 150 słownie: sto pięćdziesiąt złotych 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 3.Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w pokoju nr 706 A, w godz. 10.00 - 13.00 (do oferty należy załączyć kserokopię). 4.Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert do godz. 10.00. 6.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów Wykonawcom, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1)upływie terminu związania ofertą; 2)zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3)unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9.Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. 10.Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy; 2)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy); 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, i wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zakończoną dostawę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: dla części XVII - 30.000 zł; dla części I, II - 25.000 zł; dla części III, IV, VII, XIII, X - 15.000 zł; dla części V, VI - 10.000 zł; dla części XI, XVI - 8.000 zł; dla części VIII, XII, XIV, XV - 5.000 zł; dla części XIX, XXI - 2.000 zł; dla części XX - 1.500 zł; dla części IX - 1.000 zł; dla części XVIII - 500 zł; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia wymagań stawianych przez Zamawiającego Wykonawca składa poniższe oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu; 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 4)umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę); 5)dokument potwierdzający wniesienie wadium; 2.Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)formularz cenowy; 2)wykaz wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawy stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 3)informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (w przypadku, gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.mon.gov.pl/?idstrona=43

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Administracyjny MON al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa p.723.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Nr 6 al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Coiny i znaczki do klapy marynarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: coin - 2.000 szt.; znaczki do klapy marynarki - 10.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Plakiety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plakiet - 1.350 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obrazki haftowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa obrazków haftowanych - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Czapki z daszkiem i szale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: czapki z daszkiem - 1.000 szt. szale - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Długopis metalowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa długopisów metalowych - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Miniatura z brązu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa miniatury z brązu - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Scyzoryk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa scyzoryka - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kredki i ołówek z gumką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: kredki ołówkowe w pudełku 1.000 szt. ołówek z gumką - 5.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zapałki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zapałek - 4.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Miś.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa misia - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zegarek na rękę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zegarka na rękę - 200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Puchary sportowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pucharów sportowych - 210 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Portfel.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa portfela - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Metalowe długopisy z nadrukiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa metalowych długopisów z nadrukiem i wyświetlanym pełnokolorowym logo techniką LED (diodowo) - 1.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podkładki pod mysz i breloki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: podkładki pod mysz komputerową - 2.000 szt. breloczek z miękkiego PCV - 3.000 szt. kwadratowy brelok - 100 szt. brelok z kompasem i karabinkiem - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Naklejki, zeszyt i okładka na dyplom.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: naklejki - 6.000 szt. zeszyt B5 w kratkę - 5.000 szt. okładka na dyplom - 4.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Filiżanka ze spodeczkiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa filiżanki ze spodeczkiem z porcelany - 2.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zawieszki na szyję.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zawieszek na szyję - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Ramka z metaloplastyką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ramki z metaloplastyką - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Swiss card classic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa swiss card classic - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Termometr, kompas i scyzoryk oraz karabińczyk z latarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących materiałów: termometr - 25 szt. zestaw kompas i scyzoryk - 50 szt. karabińczyk z latarką - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.64.10.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.