Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-04
Rzeszów: Wykonanie instalacji Dź więkowego Systemu Ostrzegawczego dla budynku F oraz D.S. ALCHEMIK Politechniki Rzeszowskiej
Numer ogłoszenia: 209197 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. W. Pola 2, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji Dź więkowego Systemu Ostrzegawczego dla budynku F oraz D.S. ALCHEMIK Politechniki Rzeszowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach Politechniki Rzeszowskiej : ZADANIE NR 1. Budynek F Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.1 do SIWZ .; ZADANIE NR 2 Dom Studencki D.S. ALCHEMIK Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.2 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca winien wykazać wykonanie co najmniej jednej instalacji DSO o wartości nie mniejszej od wartości brutto złożonej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów określonych w rozdziale 7 ppkt 7.1.2 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać dysponowanie przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów określonych w rozdziale 7 ppkt 7.1.3 i 7.1.4 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca winien wykazać posiadanie srodków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość brutto złożonej oferty. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów określonych w rozdziale 7 ppkt 7.1.5 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 207, 35-959 Rzeszów, ul. W. Pola 2, budynek A,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji Dzwiękowego Systemu Ostrzegawczego dla budynku F Politechniki Rzeszowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach Politechniki Rzeszowskiej : ZADANIE NR 1. Budynek F Ochronie podlega cały budynek F, należący do Politechniki Rzeszowskiej. Budynek 9 kondygnacyjny z klatką schodową i windą. Podpiwniczenie na całości obiektu. W obiekcie zlokalizowane są pomieszczenia magazynowe, biurowe, sanitarne oraz techniczne. W głównej części zagospodarowane przez Bibliotekę PRz. Klatka schodowa wydzielona pożarowo od pozostałych pomieszczeń obiektu. W obiekcie na parterze zlokalizowana jest portiernia i Oficyna Wydawnicza PRz. Reasumując: w obiekcie można wydzielić 10 niezależnych stref do nagłośnienia (w podziale na 19 linii głośnikowych). Zakres robót obejmuje m.in. : montaż zespołów prostownikowych z kompletnym systemem zasilania rezerwowego, montaż centrali, pulpitu obsługowego, szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem, instalacji sygnalizacyjnej wewnętrznej w listwach, 134 głośników wnętrzowych, oprogramowanie systemu DSO. Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.1 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach Politechniki Rzeszowskiej : ZADANIE NR 1. Budynek F Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.1 do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego dla D.S. ALCHEMIK Politechniki Rzeszowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach Politechniki Rzeszowskiej : ZADANIE NR 2 Dom Studencki D.S. ALCHEMIK Ochronie podlega cały budynek 5-cio kondygnacyjny Politechniki Rzeszowskiej, zajmowany przez Dom Studenta Alchemik w Rzeszowie. Budynek składa się z 3, niezależnych segmentów, każdy z własnym wejściem i klatką schodową. Podpiwniczenie tylko w segmencie środkowym. W każdej klatce, na każdym piętrze znajduje się po kilka segmentów mieszkalnych, ze wspólnym pomieszczeniem kuchennym oraz łazienkami (typu studio). Dostęp do pomieszczeń poprzez pomieszczenia komunikacyjne połączone z klatką schodową. Klatki schodowe wydzielone pożarowo od pozostałych pomieszczeń obiektu. Budynek nie jest wyposażony w windy. Na parterze znajdują się również pomieszczenia techniczne i biurowe. W piwnicach zlokalizowane są pomieszczenia techniczne i pralnia. W obiekcie brak recepcji. Brak połączeń pomiędzy klatkami schodowymi budynku. Reasumując : w obiekcie można wydzielić 15 niezależnych stref do nagłośnienia (w podziale na 27 linii głośnikowych). Zakres robót obejmuje m.in. : montaż zespołów prostownikowych z kompletnym systemem zasilania rezerwowego, montaż centrali, pulpitu obsługowego, szaf dystrybucyjnych z wyposażeniem, instalacji sygnalizacyjnej wewnętrznej w listwach, 224 głośników wnętrzowych. Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.2 do SIWZ . Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynkach Politechniki Rzeszowskiej : ZADANIE NR 2 Dom Studencki D.S. ALCHEMIK Szczegółowy zakres robót opisano w projekcie budowlanym, wykonawczym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, które stanowią załączniki nr 3.2 do SIWZ ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa wyposażenia warsztatowego dla Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie
- Dzierżawa aparatów do oznaczania hemoglobiny wraz z dostawą materiałów ekspl. do tych urządzeń oraz dostawa materiałów ekspl. na urządzeniach HemoCue LOW HB na okres 36 miesięcy
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Modernizacja instalacji wodociągowej w budynku DPS przy ul. Powstańców Styczniowych 37 w Rzeszowie
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ORGANIZACJI PODKARPACKICH TARGÓW EKONOMII SPOŁECZNEJ
- Rozbudowa Infrastruktury badawczej WBIŚiA - budowa kontenerów badawczych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń - dostosowanie obiektu przy Al. Marcinkowskiego 32 do wymagań obowiązujących przepisów ppoż. - etap III
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
- "Budowa instalacji p.poż. w warsztacie OSiW Olesno"
- Prace konserwatorskie, restauratorskie oraz roboty budowlane w zabytkowym budynku Przedszkola Publicznego nr 2 im. Jasia i Małgosi w Radlinie - etap I (powtórka)
- Zaprojektowanie i przebudowa na potrzeby Adaptacji pomieszczeń dla potrzeb Biobanku w CWBK - w ramach URCMC tworzonych w ramach projektu pn.: "URCMC wraz z Biobankiem CWBK UM w Lublinie"
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum w Centrali ZUS przy ul. Szamockiej 3, 5 w Warszawie, w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.