eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaktorów › Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa ZadaniaZadanie nr 1:Przebudowa ulicy Mickiewicza odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Słowackiego w m. Międzyborów, Gmina Jaktorów. Zadanie nr 2Przebudowa ulicMatejki , Chełmońskiego w m. Międzyborów , Bema, Długiej w m. Sade Budy,ul. Potockiego w m. Jaktorów, Gmina Jaktorów.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-29

Jaktorów: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa Zadania: Zadanie nr 1:Przebudowa ulicy Mickiewicza odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Słowackiego w m. Międzyborów, Gmina Jaktorów. Zadanie nr 2: Przebudowa ulic: Matejki , Chełmońskiego w m. Międzyborów , Bema, Długiej w m. Sade Budy,ul. Potockiego w m. Jaktorów, Gmina Jaktorów.
Numer ogłoszenia: 209180 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jaktorów , ul. Warszawska 33, 96-313 Jaktorów, woj. mazowieckie, tel. 046 8564026, 8564069, faks (046) 855 21 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaktorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa Zadania: Zadanie nr 1:Przebudowa ulicy Mickiewicza odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Słowackiego w m. Międzyborów, Gmina Jaktorów. Zadanie nr 2: Przebudowa ulic: Matejki , Chełmońskiego w m. Międzyborów , Bema, Długiej w m. Sade Budy,ul. Potockiego w m. Jaktorów, Gmina Jaktorów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Jaktorów. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa Zadania: Zadanie nr 1:Przebudowa ulicy Mickiewicza odcinek od ul. Armii Krajowej do ul. Słowackiego w m. Międzyborów, Gmina Jaktorów. Zakres robót obejmuje wykonanie: nawierzchni jezdni warstwą wiążąco - wyrównawczą o gr. 7 cm z mieszanki asfaltowej AC 16W 50/70 oraz warstwy ścieralnej o gr. 4 cm z mieszanki mineralnej asfaltowej AC 11S 50/70 o powierzchni 1400m2.Wykonanie chodnika na podbudowie z kruszywa naturalnego z kostki brukowej o gr. 6 cm wraz z zatoką postojową dla samochodów osobowych z kostki brukowej o gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 stabilizowanego mechanicznie wraz z odwodnieniem zgodnie z dokumentacją techniczną. Zadanie nr 2: Przebudowa ulic: Matejki, Chełmońskiego w m. Międzyborów, Bema, Długiej w m. Sade Budy, ul. Potockiego w m. Jaktorów Gmina Jaktorów. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1) warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 2) oczyszczenie i skropienie podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową, 3) warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2, 4) rozbiórki istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy, 5) na odcinkach rozebranych, wykonanie warstwy odsączającej z piasku 6) grub. 10 cm oraz podbudowy z kruszywa łamanego grub. 20 cm. ulicy Potockiego w m. Jaktorów, Gmina Jaktorów: 1) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm, 2) oczyszczenie i skropienie podbudowy i nawierzchni emulsją asfaltową, 3) warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dla Zdania nr 1: 1. Projekt budowlany 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót dla Zdania nr 2: 1. Opis techniczny 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.11 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda polegająca na budowie lub rozbudowie lub przebudowie dróg obejmującej roboty w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowych oraz budowy chodników z kostki brukowej i każda o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia, nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca do realizacji zamówienia musi dysponować następującą osobą spełniającą poniżej określone wymagania: kierownikiem Robót Drogowych - posiadającym co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Drogowych i posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, uprawniające do kierowania takimi robotami budowlanymi, Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 400.000,00 zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 400.000,00 zł. Ocena spełnienia niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości określonej powyżej. Nie wykazanie potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia lub/i wyjaśnienia dokumentów. zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie dokumentów przedłożonych przez wykonawcę metodą: spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1i2 umowy jeżeli konieczny będzie dodatkowy czas na wykonanie robót budowlanych, w przypadku: 1) siły wyższej, 2) w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy realizację zamówienia w terminie wskazanym w ofercie tj. w przypadku: a) występowania intensywnych opadów deszczu utrzymujących się przez okres co najmniej 7 dni b) klęski żywiołowej; c) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, d) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń; e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy; w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 3) zmian osobowych, tj: zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia i uprawnień na inne legitymujące się doświadczeniem i uprawnieniami spełniającymi wymagania SIWZ. 4) Zmiany płatności w zakresie zmiany terminów płatności wynikających z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy. 5) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy w sposób zgodny z SIWZ - w takim przypadku zmiana może dotyczyć zmiany sposobu wykonania umowy,; b) zmiana obowiązującej stawki VAT - w takim przypadku kwota brutto wynagrodzenia ulega zmianie stosownie do zmiany stawki VAT, c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, d) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie - usunięcia kolizji, e) wydłużenie okresu rękojmi o dowolny okres. 5. Potwierdzeniem wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 3 będzie sporządzony i podpisany przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru protokół, zatwierdzony przez Zamawiającego. 6. Protokół o , którym mowa w ust. 4 będzie stanowił podstawę do sporządzenia aneksu w formie pisemnej podpisanego przez obie strony. 7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania Umowy, o którym mowa w ust. 4, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z taką zmianą ponosi Wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jaktorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33 , 96-313 Jaktorów, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaktorów, ul. Warszawska 33 , 96-313 Jaktorów, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.