eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Kraśnik: Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 209176 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku , ul. Grunwaldzka 4a, 23-210 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 825 41 35, faks 081 825 15 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenie dla uczestników projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są warsztaty, szkolenia i doradztwo obejmują zakresy tematyczne ogólnie opisane niżej wskazanymi zadaniami: Część I w ramach kontraktów socjalnych: Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 18os. Warsztatami zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywna komunikacja interpersonalna - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych grupa Zadanie 2. Szkolenia zawodowe: 1. Florystyka z obsługą komputera, kas fiskalnych i elementami decoupage- 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 3. Prace remontowe i konserwatorskie- 5 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa pięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 5 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 4. Kurs obsługi komputera z grafiką komputerową i tworzeniem stron www - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa (osoby z niepełnosprawnością ruchową), 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe: - 18 os. Doradztwem zawodowym zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie warsztatów - wykład łączony z ćwiczeniami praktycznymi, w dwóch grupach po 9 osób w grupie. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna- 18 os. po 2 godz. na osobę Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych Część II w ramach Programu Aktywności Lokalnej Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywną komunikację interpersonalną - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych / grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych / grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych / grupa Zadanie 2. Szkolenie zawodowe: 1. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 10 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa dziesięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 10 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Prace remontowe i konserwatorskie - 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe:-17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna -17 os. Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych I. Wymagania ogólne: 1. Godzina szkoleniowa wynosi 45 minut. 2. Przed zawarciem umowy liczba osób w poszczególnych grupach może ulec zmianie bez zmiany ogólnej liczby osób przewidzianych do szkolenia. 3. Szkolenia odbywać się będą w godzinach od 14:00 do 19:00 od poniedziałku do piątku. 4. Rekrutację osób do projektu przeprowadzi Zamawiający. 5. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 6. Warunki pracy osób szkolących się w trakcie trwania szkolenia będą zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 7. W ramach realizacji szkoleń wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt: ubezpieczenie uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, przekazanie kopii polisy ubezpieczeniowej do Zamawiającego. Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować pełny okres szkolenia, zwrot kosztów dojazdu na zajęcia, catering (uzupełniany w trakcie szkolenia), a w przypadku szkoleń trwających powyżej 2 godzin dydaktycznych dodatkowo ciepły posiłek - obiad, swobodny dostęp do sanitariatów, nieodpłatnie przekazanie uczestnikom w trakcie szkolenia indywidualne materiały szkoleniowe odpowiadające zakresowi merytorycznemu poszczególnych modułów szkoleniowych w postaci skryptów, podręczników umożliwiających samodzielną naukę realizowanych treści programowych szkolenia oraz materiały piśmiennicze (długopis, ołówek, notatnik formatu A4), które przekazuje każdemu z kursantów na własność, zapewnienie materiałów dydaktycznych wykorzystywanych zarówno na zajęciach teoretycznych, jak i niezbędnych do przeprowadzenia zajęć praktycznych, odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, min.: oznaczenia sal szkoleniowych, materiałów szkoleniowych, dokumentów w związku ze współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego - w uzgodnieniu z Zamawiającym, - wytyczne odnośnie oznaczeń stanową załącznik do SIWZ wydanie przeszkolonym uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie z warunkami określonymi przez Ministerstwo Edukacji Narodowej, przeprowadzenie niezbędnych ankiet ewaluacyjnych wstępnych, środkowych i końcowych oraz ankiet oceniających zajęcia (wzory ankiet powinny być dołączone do oferty), sporządzenie raportu ewaluacyjnego na podstawie ankiet ewaluacyjnych, przekazanie Zamawiającemu protokołów z egzaminów końcowych, listę osób, które ukończyły szkolenia, kserokopię certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, kserokopię oświadczenia o odbiorze certyfikatów/zaświadczeń o ukończeniu szkolenia, listę odbioru wyżywienia, listę obecności uczestników szkolenia, dzienniki zajęć z podpisami osób prowadzących szkolenia, inne dokumenty, które wynikną w trakcie okresu szkoleniowego. Wszystkie niezbędne dokumenty związane z realizacją szkoleń należy dostarczyć Zamawiającemu w terminie do 20.12.2011 r. 8. Wykonawca zapewni Kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje i umiejętności wykładowców adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich szkoleń oraz czynne uczestnictwo w procesie dydaktycznym wszystkich wykładowców/instruktorów wyszczególnionych w ofercie przetargowej, tj. praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych, co będzie miało swoje odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 9. W przypadku rezygnacji uczestników szkoleń/warsztatów/doradztwa z części zajęć Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia uczestnika z listy rezerwowej lub zapłaty za rzeczywistą ilość godzin przebytych na szkoleniu danych osób, w przypadku braku możliwości uzupełnienia uczestnika z listy rezerwowej. 10. Wykonawca po 15min. pierwszej godziny szkoleniowej w ramach danego dnia zajęć będzie informował wskazanych przez MOPS pracowników o nieobecnościach uczestników zajęć. II. Wymagania szczegółowe: 1. W ramach wykonania poszczególnych zadań Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni (dodatkowo ponad wyżej opisane wymagania ogólne) spełnienie następujących wymagań: 1) wykładowców posiadających wykształcenie i doświadczenie zawodowe w zakresie zgodnym z tematyką szkolenia, 2) sale wykładowe w Kraśniku (ogrzewane w sezonie grzewczym) z dostępem dla osób z niepełnosprawnością ruchową, 3) sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia np. tablica, laptop z rzutnikiem i ekranem do prezentacji multimedialnych, 4) materiały szkoleniowe oznakowane zgodnie z wytycznymi POKL dla każdego z kursantów i 1 komplet do dokumentacji projektu, 5) serwis kawowy w przerwach szkolenia (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy, ciastka, czajnik bezprzewodowy, naczynia jednorazowe, serwetki). 6) Wykonawca zapewni inne niezbędne warunki związane z prawidłowym przeprowadzeniem szkolenia. 2. Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie uzgodniony z Zamawiającym po rozpoznaniu możliwości czasowych uczestników projektu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu usług (z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców) wykonanych w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie (załącznik nr 4 do SIWZ). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach Wykonawca wykonał lub wykonuje: Część I - w ramach kontraktów socjalnych: Zadanie nr 1: 2 usługi szkolenia w zakresie warsztatów kompetencji życiowych i społecznych, potwierdzone referencjami, Zadanie 2 2 usługi szkolenia w zakresie florystyki i obsługi komputera lub kasy fiskalnej, potwierdzone referencjami, 2 usługi szkolenia w zakresie opieki nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i dziećmi, potwierdzone referencjami, 2 usługi szkolenia w zakresie prac remontowych i konserwatorskich, potwierdzone referencjami, 2 usługi szkolenia w zakresie obsługi komputera połączonych z grafiką komputerową i tworzeniem stron www, potwierdzone referencjami, Zadanie 3 2 usługi związane z doradztwem osobowym dla grup min. 10 osobowych, potwierdzone referencjami, Zadanie 4 2 usługi związane z indywidualną terapią psychospołeczną, potwierdzone referencjami, Część II - w ramach Programu Aktywności Lokalnej Zadanie 1 - 2 usługi szkolenia w zakresie warsztatów kompetencji życiowych i społecznych, potwierdzone referencjami, Zadanie 2 2 usługi szkolenia w zakresie opieki nad osobami starszymi, niepełnosprawnymi i dziećmi, potwierdzone referencjami, 2 usługi szkolenia w zakresie prac remontowych i konserwatorskich, potwierdzone referencjami, Zadanie 3 2 usługi związane z doradztwem osobowym dla grup min. 10 osobowych, potwierdzone referencjami, Zadanie 4 2 usługi związane z indywidualną terapią psychospołeczną, potwierdzone referencjami, Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    4) Wzór świadectwa ,zaświadczenia ukończenia warsztatów, szkoleń, doradztwa . 5) Wzór ankiet ewaluacyjnych - do badania kompetencji miękkich (wstępnej, środkowej oraz końcowej) oraz oceniającej warsztaty, szkolenie, doradztwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.krasnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku 23-210 Kraśnik ul. Grunwaldzka 4a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kraśniku 23-210 Kraśnik ul. Grunwaldzka 4a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projektu pn. Nasza misja - Wasza praca program aktywizacji społeczno- zawodowej realizowany na terenie Miasta Kraśnik współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 - w ramach kontraktów socjalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 18os. Warsztatami zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywna komunikacja interpersonalna - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych grupa Zadanie 2. Szkolenia zawodowe: 1. Florystyka z obsługą komputera, kas fiskalnych i elementami decoupage - 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 3. Prace remontowe i konserwatorskie- 5 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa pięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 5 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 4. Kurs obsługi komputera z grafiką komputerową i tworzeniem stron www - 3 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa trzyosobowa (osoby z niepełnosprawnością ruchową), 80 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 3 osób. System szkolenia: dzienny, 16 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe: - 18 os. Doradztwem zawodowym zostaną objęte 2 grupy dziewięcioosobowe, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie warsztatów - wykład łączony z ćwiczeniami praktycznymi, w dwóch grupach po 9 osób w grupie. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna- 18 os. po 2 godz. na osobę Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Warsztaty kompetencji życiowych i społecznych z elementami budżetowania - 17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 20 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie ćwiczeń praktycznych łączonych z wykładem. Szkolenie obejmuje: 1) Efektywną komunikację interpersonalną - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie po 5 godz. dydaktycznych grupa 2) Kreatywne rozwiązywanie problemów - 10 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 5 godz. dydaktycznych grupa 3) Umiejętność gospodarowania budżetem domowym - 5 godzin dydaktycznych System szkolenia: dzienny, 1 spotkanie 5 godz. dydaktycznych grupa Zadanie 2. Szkolenie zawodowe: 1. Opiekunka dziecięca, osób starszych i niepełnosprawnych- 10 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa dziesięcioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 10 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. 2. Prace remontowe i konserwatorskie - 7 os. Szkoleniem zostanie objęta 1 grupa siedmioosobowa, 60 godzin dydaktycznych. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi, w jednej grupie w liczbie 7 osób. System szkolenia: dzienny, 12 spotkań po 5 godzin dydaktycznych. Wykonawca zapewni własnym staraniem i na własny koszt niezbędny sprzęt i akcesoria do przeprowadzenia szkolenia. Zadanie 3. Doradztwo zawodowe:-17 os. Szkoleniem zostaną objęte 2 grupy - I grupa ośmioosobowa i II- grupa dziewięcioosobowa, 8 godzin dydaktycznych dla każdej z grup. Szkolenie w formie wykładu łączonego z ćwiczeniami praktycznymi. System szkolenia: dzienny, 2 spotkania po 4 godziny dydaktyczne dla każdej z grup. Zadanie 4. Indywidualna terapia psychospołeczna -17 os. Spotkanie dwugodzinne obejmuje: - Budowanie poczucia własnej wartości - 1 godzin dydaktycznych - Sposoby radzenia sobie ze stresem i stosowanie ich w życiu codziennym - 1 godzin dydaktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.