Ogłoszenie z dnia 2014-10-03
Poznań: Modernizacja systemu zarządzania ruchem klienta Q-matic
Numer ogłoszenia: 209153 - 2014; data zamieszczenia: 03.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8345640, 8345688, faks 061 8339808.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu zarządzania ruchem klienta Q-matic.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja systemu zarządzania ruchem klienta poprzez: 1.Wymianę aplikacji Q-win, na aplikację Orchestra R5 2.Wymianę automatów biletowych na jednostki Qmatic Intro 3.Instalacja automatu biletowego TP Button w stanowisku informacji 4.Rozbudowę o dodatkowy wyświetlacz typ 924 5.Instalacja trzech dodatkowych urządzeń wywołujących 6.Konfigurację systemu umożliwiająca: 1.6.1. Ustawienie dowolnego czasu obsługi klienta na stanowisku 1.6.2. Pobieranie danych z kalendarza programu Syriusz 1.6.3. Ustawienie limitów na dzienną obsługę klientów w grupie Pierwsza Rejestracja 1.6.4. Ustawienie numeru stanowiska jako ID do logowania się personelu 1.6.5. Wymuszenie podania daty urodzenia lub nr PESEL, dla klientów pobierających bilet w grupie Rejestracja 1.6.6. Umożliwienie pobrania biletu do grupy FOB, bez wcześniejszego umówienia 7.Szkolenie personelu, kadry oraz informatyków 8.Uruchomienie systemu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- iFLOW Sp. z o.o., ul. Żytnia 13/89, 01-014 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 170860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210100,00
Oferta z najniższą ceną: 210100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 210100,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 1 a oraz b ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz jeżeli usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. Firma iFlow jest jedyną firmą mogącą zrealizować przedmiot zamówienia.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wkłady do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb WSM im.J.Strusia w Poznaniu
- Roczna, sukcesywna dostawa produktów spożywczych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Remont i naprawa izolacji balkonów/loggii/tarasów z odświeżeniem kolorystyki budynków mieszkalnych.
- Pełnienie funkcji usługi Inspektora nadzoru nad kompleksową modernizacją mediów Wielopolskiego Centrum Specjalistycznego (gazy medyczne, instalacje elektroenergetyczne, instalacje wodno-kanalizacyjna)
- Sporządzenie dokumentacji projektowej obejmującej wykonanie instalacji fotowoltaicznej na obszarze POSUM przy ul. Solidarności 36 w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa tuszy, tonerów, bębnów i pojemników do drukarek w G-PSK, w podziale na 2 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- System monitoringu
- Zakup licencji Google Analytics 360 na okres 12 miesięcy. Pełna nazwa postępowania w treści ogłoszenia.
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.