Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-29
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego oraz Systemu Obiegu i Zarządzania Informacją
Numer ogłoszenia: 209126 - 2013; data zamieszczenia: 29.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy , ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz Systemu Obiegu i Zarządzania Informacją.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz Systemu Obiegu i Zarządzania Informacją z dopuszczeniem składania ofert częściowych według następującego podziału: Zadanie I - Dostawa sprzętu komputerowego Zakres zadania obejmuje dostawę: a) 26 sztuk komputerów osobistych; b) 26 sztuk monitorów; c) 15 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych; d) 148 szt. kości pamięci (części zamienne do posiadanych przez Zamawiającego jednostek komputerowych); e) 31 szt. pakietów biurowych; f) 3 szt. komputerów przenośnych typ I; g) 2 szt. komputerów typ II, Zadanie II - System Obiegu i Zarządzania Informacją Zakres zadania obejmuje Dostawę Systemu Obiegu i Zarządzania Informacją wraz z urządzeniami gwarantującymi jego pracę oraz wdrożenie odpowiedniej jego funkcjonalności. Na system składa się: a) Licencja systemu operacyjnego - 2 szt. b) Licencja systemu pocztowego - 4 szt. c) Licencja użytkowników - 130 szt. d) Filtr antyspamowy z urządzeniem i oprogramowaniem - 1 kpl. e) Wdrożenie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie I - Dostawa sprzętu komputerowego - 5 500,00 zł, Zadanie II - System Obiegu i Zarządzania Informacją - 2 500,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby tego zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeśli wykaże dla każdego z zadań osobno, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 dostawy: a) dla zadania I - każda wykazana dostawa musi obejmować minimum 30 sztuk nastepujących urządzeń: komputerów lub/i monitorów lub/i zestawów komputerowych lub/i różnego typu urządzeń biurowych wielofunkcyjnych, b) dla zadania II - każda wykazana dostawa musi obejmować dostawę oraz wdrożenie oprogramowania lub systemu umożliwiającego elektroniczne przesyłanie informacji i dokumentów dla minimum 100 samodzielnych stanowisk. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
Dla zadania I - Dostawa sprzętu komputerowego: 1) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że w procesie produkcji oferowanych komputerów osobistych stosowana jest norma jakościowa ISO 9001. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio stosowanie przy produkcji oferowanych komputerów osobistych równoważnych środków zapewnienia jakości. 2) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że w procesie produkcji oferowanych komputerów przenośnych typ I i typ II stosowana jest norma jakościowa ISO 9001:2000. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio stosowanie przy produkcji oferowanych komputerów osobistych równoważnych środków zapewnienia jakości. 3) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że w procesie produkcji oferowanych komputerów przenośnych typ I i typ II stosowana jest norma jakościowa ISO 14001. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio stosowanie przy produkcji oferowanych komputerów osobistych równoważnych środków zapewnienia jakości. 4) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że w procesie produkcji oferowanych monitorów stosowana jest norma TCO 5.0. lub nowsza. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio stosowanie przy produkcji oferowanych monitorów równoważnych środków zapewnienia jakości. Dla zadania II - System Obiegu i Zarządzania Informacją: 1) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że system wyposażony jest w technologię anytspamową dla wykrywania, oznaczania, kwarantanny i blokowania wiadomości spam i ich złośliwych załączników - ICSA. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio zastosowanie w systemie technologii antyspamowej. 2) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że system obiegu i zarządzania informacją wyposażony jest w zabezpieczenie poczty VBSpam Platinium. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio zastosowanie ochrony poczty. 3) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że system ochrony poczty wyposażony jest w zabezpieczenie Common Criteria EAL 2+. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio zastosowanie zabezpieczenia systemu ochrony poczty. 4) Zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu potwierdzający, że system ochrony poczty wyposażony jest w zabezpieczenie FIPS 140-2 Validation. Wykonawca może złożyć zaświadczenie równoważne lub dokumenty niezależnego podmiotu potwierdzające odpowiednio zastosowanie zabezpieczenia systemu ochrony poczty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: http://www.aukcje.um.warszawa.pl Przeprowadzenie aukcji elektronicznej przewidziane jest tylko dla zadania I - Dostawa sprzętu komputerowego
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane - poparte stosownym oświadczeniem producenta. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.strazmiejska.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Logistyki, 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132, pawilon nr 700.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Straż Miejska m.st. Warszawy, Wydział Logistyki, 00-454 Warszawa, ul. Czerniakowska 130/132, pawilon nr 700.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Dostawa sprzętu komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje dostawę: - 26 sztuk komputerów osobistych; - 26 sztuk monitorów; - 15 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych; - 148 szt. kości pamięci; - 31 szt. pakietów biurowych; - 3 szt. komputerów przenośnych typ I; - 2 szt. komputerów typ II,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.61.00-3, 48.92.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - System Obiegu i Zarządzania Informacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na System Obiegu i Zarządzania Informacją składa się: - Licencja systemu operacyjnego - 2 szt. - Licencja systemu pocztowego - 4 szt. - Licencja użytkowników - 130 szt. - Filtr antyspamowy z urządzeniem i oprogramowaniem - 1 kpl. - Wdrożenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8, 48.92.00.00-3, 48.76.00.00-3, 48.51.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informacyjno-promocyjno-edukacyjnych w trakcie wydarzeń w ramach akcji "Kino plenerowe". Postępowanie znak: ZZP.ZP.411.106.2024
- Remont - wymiana urządzenia do przemieszczania osób niepełnosprawnych w budynku Wydziału Historii Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- Realizacja badania ilościowego (CATI- 3000) i jakościowego (TIDI-100) w ramach projektu badawczego "Świat na miarę seniora - sytuacja osób starszych w Polsce"
- "Zawarcie umowy ramowej na sukcesywną produkcję i dostawę mebli na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Robota budowlana w procedurze "projektuj i buduj" pn. "Budowa strzelnicy przy ul. Komitetu Obrony Robotników 23 w Warszawie".
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Modernizacja systemu i symulatorów łączności operacyjnej i kryzysowej
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.