Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-24
Stalowa Wola: Realizacja szkolenia komputerowego MS Office dla pracowników Urzędu Miasta Stalowa Wola
Numer ogłoszenia: 20911 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja szkolenia komputerowego MS Office dla pracowników Urzędu Miasta Stalowa Wola.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja 1 edycji szkolenia komputerowego zamkniętego pt.: /MS Office/, obejmującego 40 godzin zegarowych zajęć, dla ok. 11 pracowników Urzędu Miasta Stalowa Wola. 2. Rekrutację na szkolenia prowadzi Zamawiający. 3. Formy prowadzenia szkoleń co najmniej: wykłady, warsztaty. 4. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu itp. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 Formularz cenowy / przedmiar zamówienia. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ, w tym zawartymi w załączniku nr 1 Formularz cenowy / przedmiar zamówienia. 11. Zamawiający odpowiada za organizację szkolenia, w tym udostępnienie/wynajem sal, sprzętu oraz poczęstunek dla uczestników. 12. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia ewentualnych kosztów dojazdu, zakwaterowania, wyżywienia trenerów w czasie szkoleń /koszty te są pokrywane samodzielnie przez podmiot realizujący szkolenie w ramach wynagrodzenia za przeprowadzenie zajęć/. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca i terminu realizacji szkolenia oraz wnoszenia uwag odnośnie programu szkolenia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej liczby miejsc szkoleniowych do wysokości 10%, przy czym, w przypadku zwiększenia liczby miejsc szkoleniowych Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu dodatkowe wynagrodzenie. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym zamówieniem, w tym dokumentów finansowych. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo wnoszenia uwag odnośnie realizacji zamówienia przez Wykonawcę. 17. W przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności uniemożliwiających przeprowadzenie danego szkolenia przez trenera wskazanego w ofercie, Wykonawca ma prawo do wskazania innego trenera, który to szkolenie poprowadzi, pod warunkiem, iż trener pełniący zastępstwo spełnia kryteria wskazane w niniejszym zamówieniu oraz Wykonawca uzyska aprobatę Zamawiającego na wprowadzenie zmiany. 18. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy z Wykonawcą w przypadku, nierzetelnego wykonywania czynności związanych z realizacją zamówienia. 19. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta St. Wola/, Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. 20. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) do wartości 50% zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Nie są wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 1 usługę szkoleniową dla kadry zatrudnionej w administracji samorządowej, której tematyka jest zgodna z tematem szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. Dla potwierdzenia zrealizowania szkolenia, do oferty należy załączyć Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę (Załącznik nr 4) zawierający następujące informacje: wartość, przedmiot, daty wykonania i typ odbiorców oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług np. referencje.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi zapewnić osobę/y, zdolną/e do realizacji szkolenia, posiadającą odpowiednią wiedzę i kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe magisterskie - udokumentowane wykazem oraz oświadczeniem iż trener prowadzący szkolenie posiada dyplom (Załącznik nr 7) b) trener przewidziany do realizacji danego typu szkolenia musi posiadać doświadczenie w realizacji minimum 3 szkoleń, których zakres jest zgodny z zakresem tego szkolenia, wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - udokumentowane w przedstawionym przez wykonawcę wykazie o posiadanym doświadczeniu w tym zakresie (Załącznik nr 7)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy 2. Załącznik nr 1 - Formularz cenowy / przedmiar zamówienia; 3. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia; 4. Załącznik nr 3 - Wzór umowy; 5. Załącznik nr 4 - Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę; 6. Załącznik nr 5 - Wykaz trenerów przewidzianych do prowadzenia szkolenia; 7. Załącznik nr 6 - Zakres prac powierzonych podwykonawcom; 8. Załącznik nr 7 - Wykaz o posiadanym przez trenera wykształceniu i doświadczeniu; 9. Załącznik nr 8 - Program szkoleń.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Zakres szkoleń - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie terminu realizacji umowy, jeśli planowane szkolenie nie odbędzie się z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, o czas niezbędny do zrealizowania szkolenia. Dla ważności jakichkolwiek zmian w niniejszej umowie, niezbędne jest zachowanie formy pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7 pokój nr 9 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Stalowej Woli ul. Wolności 7 pokój nr 9 37-450 Stalowa Wola..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: /Profesjonalna kadra - przyjazny urząd szansą na podniesienie jakości pracy Urzędu Miasta St. Wola/, Priorytet V, Działanie 5.2, Poddziałanie 5.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Budowa kanalizacji deszczowej przy budynkach nr 40 i 44 przy ul. Wojska Polskiego w Stalowej Woli.
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2024-2025
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego
- "Przebudowa pomieszczeń starego Bloku Operacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Stalowej Woli"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu AGD na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Budowa sieci wodociągowej przy ul. Przemysłowej bocznej w Stalowej Woli
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.