eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie GMINY ZABRZE - STREFA II POŁUDNIOWA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-31

Zabrze: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie GMINY ZABRZE - STREFA II POŁUDNIOWA.
Numer ogłoszenia: 20910 - 2008; data zamieszczenia: 31.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie GMINY ZABRZE - STREFA II POŁUDNIOWA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana polegająca na bieżącym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych na terenie Gminy Zabrze - strefa II południowa. W zakres zamówienia wchodzi wykonywanie drogowych robót remontowych, a w szczególności: - roboty ziemne, -podbudowy, -roboty brukarskie, -roboty bitumiczne, -rozbiórkowe -prace o charakterze konserwacyjno - naprawczym. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: -opracowywanie, zatwierdzanie schematów projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym, -wykonywanie, utrzymywanie oznakowania zgodnie z w/w projektem, -przywracanie oznakowania do stanu pierwotnego, -podejmowanie działań zgodnie z protokołem zgłoszeniowym i protokołem przekazania terenu budowy Wykonawca musi być dyspozycyjny przez całą dobę i realizować polecenia Zamawiającego: A) zgodnie z protokołem zgłoszeniowym: - zabezpieczenie elementów pasa drogowego, - podjęcie wykonania remontu cząstkowego, - podjęcie działań w przypadkach awaryjnych. Koszty związane z powyższym zakresem muszą być uwzględnione w kosztach ogólnych. B) zgodnie z protokołem przekazania terenu budowy : - rozpoczęcie remontu obiektu - zakończenie remontu obiektu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz robót budowlanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 1.200.000 PLN wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; Wykonawca jest zobowiązany podać w wykazie roboty dotyczące budowy lub remontu o niżej wymienionym zakresie i parametrach: a) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - min. 10 000 m kw. b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - min. 10 000 m kw. c) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z betonu asfaltowego - min. 4 000 m kw. d) wykonanie remontu cząstkowego lub nawierzchni z kamienia naturalnego - min. 200 m kw. e) wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni z kostki betonowej - 200 m kw. f) montaż krawężnika - min. 1000 m. B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował niżej wymienionym sprzętem: 1.koparko - ładowarka lub koparko - spycharka - min. 1 szt. 2.rozkładarka mas bitumicznych o szerokości min. 3,5 m - 1 szt. 3.walec stalowy o ciężarze min 8 t - 1 szt. 4.walec ogumiony - 1 szt. 5.piła do cięcia nawierzchni z betonu asfaltowego - 1 szt. 6.recykler (remonter do nawierzchni z betonu asfaltowego) - 1 szt. 7.środki transportu 5 - 10 t - 3 szt. 10 - 20 t - 3 szt. C) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) Kierownik budowy: nie mniej niż 1 osoba - kwalifikacje zawodowe: posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności drogowej, - wykształcenie: minimum średnie; - zakres wykonywanych czynności: kierowanie, nadzorowanie i kontrolowanie wykonywanych robót D) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1)Kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności drogowej - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 PLN

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Infrastruktury Komunalnej Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pokók 407 koszt - 45,00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Zabrzu ul. Wolności 286 41-800 Zabrze pok.305.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.