eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-20

Wrocław: Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 209086 - 2011; data zamieszczenia: 20.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139056 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza, ul. Warszawska 2, 52-114 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3428631, faks 071 3465172.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt oraz wymiana dwóch osobowych dźwigów elektrycznych w istniejących szybach budynku Oddziału Ginekologiczno -Położniczego Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu Zakres robót obejmuje: a) prace projektowe; b) roboty rozbiórkowe; c) roboty nowoprojektowane. Opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania projektu obejmującego dokumentację techniczną wymienianych dźwigów, zawierająca niezbędne dane pozwalające inwestorowi dokonać zgłoszenia robót w Nadzorze Budowlanym; b) wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisami prawa z materiałów wolnych od wad - dźwigi elektryczne powinny być wymienione pojedynczo (jeden po drugim). c) zabezpieczenia terenu wykonania przedmiotu zamówienia; d) zorganizowania, a następnie zlikwidowania zaplecza realizacji przedmiotu zamówienia; e) ubezpieczenia budowy i robót, na okres od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót objętych umową lub do daty usunięcia wad, z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi, od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, które po wypadku mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia, oraz zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu oryginału polisy do wglądu i akceptacji w terminie 14 dni od daty podpisania umowy; f) przerwania realizacji przedmiotu zamówienia na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem; g) oznakowania terenu realizacji przedmiotu zamówienia; h) wywozu i utylizacji gruzu oraz odpadów na koszt własny (wykonawca powinien w czasie trwania robót zabezpieczyć pojemnik wielkogabarytowy na wywóz gruzu - miejsce ustawienia pojemnika zostanie ustalone przez obie strony zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego); i) składowania elementów metalowych demontowanych dźwigów elektrycznych w miejscu uzgodnionym z kierownikiem Działu Technicznego Szpitala; j) dbania o należyty stan i porządek na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i terenie przyległym do niego, prowadzenia robót i dowozu materiałów w sposób niepowodujący zabrudzenia terenów sąsiednich i ciągów komunikacyjnych; k) zabezpieczenia na własny koszt terenu realizacji przedmiotu zamówienia przed kradzieżą lub zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia ich części bądź majątku Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego, na koszt własny; l) zorganizowania i prowadzenia prac w trybie zmianowym (jeżeli zajdzie taka konieczność) - bez zakłócenia normalnej pracy jednostki; m) po zakończeniu robót - uporządkowania terenu realizacji przedmiotu zamówienia oraz terenu przyległego i doprowadzenia go do stanu nie gorszego od pierwotnego, najpóźniej do dnia odbioru końcowego; n) uwzględnienia w technologii i sposobie wykonywania prac faktu, że budynek w którym będą wymieniane dźwigi, jest użytkowany. Wykonawca zapewni ciągłe kierowanie robotami przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia. Materiały pochodzące z rozbiórek należy przygotować do wywiezienia i utylizacji przy zachowaniu zasad określonych w ustawie z 27 kwietnia 2001r. o odpadach. (tj. Dz. U. z 2007r. NR 39 poz. 251 ze zm.) oraz w ustawie z 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. nr 25, poz. 150 ze zm.). Przed złożeniem oferty Wykonawca winien pozyskać wszelkie niezbędne informacje o przedmiocie zamówienia, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą mieć wpływ na ofertę przetargową i bierze pełną odpowiedzialność za odpowiednie wykonanie, stabilność i bezpieczeństwo wszelkich czynności na miejscu wykonania prac oraz za metody i technologie użyte podczas realizacji robót. Wykonawca winien wskazać w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zaleca się, aby wykonawca dokonał (na swój koszt) wizji lokalnej miejsc, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i ich otoczenia, a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SPEL - REM Przedsiębiorstwo Usług Specjalistycznych Pietrusiak G. Wójcik G. Wolski R. Spółka Jawna, ul. Bystrzycka 26, 54-215 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 391942,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 524540,88

  • Oferta z najniższą ceną: 524540,88 / Oferta z najwyższą ceną: 698566,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.