To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-23
Oświęcim: Modernizacja i przebudowa centralnych szatni uczniowskich w Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu
Numer ogłoszenia: 209046 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147192 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich, ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, faks 033 8422505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa centralnych szatni uczniowskich w Szkole Podstawowej Nr 11 w Oświęcimiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach tego zadania został określony w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót dostępnych na stronie internetowej Zamawiającego i obejmuje m.in: 1) Roboty rozbiórkowe: skucie fundamentu betonowego, rozebranie płyty dennej betonowej, demontaż szatniowych boksów stalowych, skucie posadzek, wykucie drzwi stalowych, demontaż balustrady schodowej, wywóz materiałów rozbiórkowych. 2) Wykonanie ścianek działowych z cegły i płyt kartonowo-gipsowych. 3) Wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych z profili aluminiowych szklonych szkłem bezpiecznym szt. 3 oraz drzwi stalowych jednoskrzydłowych pełnych szt. 2. 4) Wykonanie betonowej płyty dennej, izolacji p.wilgociowej, wylewki cementowej zbrojonej. 5) Wykonanie obudowy schodów wewnętrznych i posadzek z płytek ceramicznych, pełnych (jednolitych) w masie, antypoślizgowych o współczynniku min. R10, posiadającycych 5 klasę ścieralności w skali PEI oraz klasę odporności na uderzenia powyżej 8. 6) Obudowa rurociągów centralnego ogrzewania blachą aluminiową perforowaną oraz rurociągów wodno-kanalizacyjnych płytą kartonowo-gipsową. 7) Remont okładziny schodów zewnetrznych lastrykiem płukanym. 8) Montaż nowej balustrady schodowej i pochwytu z blachy nierdzewnej. 9) Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z osprzetem. 10) Malowanie pomieszczeń (ścian i sufitów) farbami emulsyjnymi akrylowymi i lateksowymi. 11) Dostawa stalowych szafek szatniowych 6-skrytkowych o wym. 900x490x1800 mm, malowanych proszkowo, osadzonych na cokole. Skrytki rozmieszczone w trzech kolumnach po dwa rzędy. Wewnątrz każdej skrytki muszą znajdować się dwie półki do przechowywania np. podeczników, z boku drążek oraz dwa haczyki na ubrania. Drzwi każdej skrytki z otworami wentylacyjnymi, zamykane na zamek z kluczykiem, dodatkowo klucz dyrektorski, uniwersalny umożliwiający otwarcie każdej skrytki, 41 szt. 12) Dostawa ławek szatniowych wolnostojących, 22 szt. 13) Wykonanie innych robót i prac niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, w tym m. innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przyjętego placu budowy, - sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót - ponoszenie kosztów składowania na wysypisku odpadów materiałów nieużytecznych pochodzących z rozbiórki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 39.15.10.00 - Meble różne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.U.H. ROSNER Piotr Rosner, ul. Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133225,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143519,58
Oferta z najniższą ceną: 143519,58 / Oferta z najwyższą ceną: 206145,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - 2 PAKIETY
- DOSTAWA SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO - USG GINEKOLOGICZNE
- DOSTAWA SPRZĘTU DO REHABILITACJI - LAMPA SOLLUX
- Modernizacja głównej rozdzielni prądu i wymiana wyeksploatowanych odcinków instalacji elektrycznej
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - VIDEOKOLONOSKOP
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- Dostosowanie budynku B SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu do przepisów prawa w podziale na 3 części
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Roboty remontowe w bud. komunalnych polegające na remoncie 6 lokali mieszkalnych, położonych w 4 budynkach wielor. w zakresie doprowadzenia do sprawności inst. elekt. oraz indyw. źródeł ogrzewania
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
więcej: Meble różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.