eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Budowa oświetleń drogowych w Czarnej, Dąbrówkach, Medyni Łańcuckiej, Pogwizdowie, Zalesiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-30

Czarna: Budowa oświetleń drogowych w Czarnej, Dąbrówkach, Medyni Łańcuckiej, Pogwizdowie, Zalesiu
Numer ogłoszenia: 208972 - 2007; data zamieszczenia: 30.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, fax 017 2262324 w. 232.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczarna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gminaczarna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetleń drogowych w Czarnej, Dąbrówkach, Medyni Łańcuckiej, Pogwizdowie, Zalesiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Dąbrówki przy drodze powiato-wej Czarna - Białobrzegi - Laszczyny: - odcinek I - linia napowietrzno - kablowa nN: AsXSn 4x35mm, L=187m, YAKY 4x35mm L=366m (ze słupami oświetleniowymi typu S-95) zasilanej ze stacji transf. 15kV Dąbrówki II - odcinek II - linia oświetleniowa napowietrzna nN AsXSn 4x25mm2 (ze słupami betonowymi typu ŻN) zasilanej ze stacji transf. 15 kV Dąbrówki V - ok. 611mb. - odcinek III - linia oświetleniowa AsXSn 2x25mm2, długość linii ok. 600 mb Zadanie 2: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Medynia Łańcucka przy drodze gminnej dz. nr 755 w Medyni Łańcuckiej - linia oświetleniowa AsXSn 2x25mm2, długość ok. 530 mb Zadanie 3: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Medynia Łańcucka przy drodze gminnej dz. nr 995 w Medyni Łańcuckiej - długość linii ok. 670 mb Zadanie 4: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Czarna przy drodze gminnej dz. nr 1392 - linia oświetleniowa AsXSn 2x25mm2, długość ok. 300 mb Zadanie 5: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 109801R w Pogwizdowie - linia oświetleniowa AsXSn 2x25mm2, długość linii ok. 880 mb Zadanie 6: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w Pogwizdowie przy drodze powiatowej nr 568 Stobierna - Medynia Głogowska - długość linii ok. 1940 mb Zadanie 7: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego w miejscowości Zalesie przy drodze powiatowej dz. nr 685 oraz przy drodze gminnej dz. nr 670 - linia oświetleniowa AsXSn 2x25mm2, dł. ok. 750 mb Zadanie 8: Budowa linii napowietrznej oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 109801R w Pogwizdowie - odcinek koło SKR - długość linii ok. 500 mb oprawy SGS 102 100W, żarówki SON TPlus 100W; słupy ŻN-10_12 i E-10,5 (oprócz zadania 2) W zakres każdego z zadań wchodzi: - wytyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza linii oświetlenia ; - przycięcie gałęzi drzew kolidujących z budową linii oświetlenia; - wykonanie projektu organizacji ruchu oraz pokrycie kosztów zajęcia pasa drogowego; - prowadzenie dokumentacji wykonawczej i złożenie jej w ZE w Leżajsku;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 28.82.51.00 - Uliczne słupy oświetleniowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.85.10 - Uliczne słupy oświetleniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Wykonawcy, których przedmiot działalności jest zgodny z przedmiotem niniejszego zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: Wykonawcy, którzy wykonają przedmiot zamówienia do dnia 28.12.2007 r. (Za-danie 1,2,3,4,5,7); 18.04.2008 r. (Zadanie 6,8), a) Wykonawcy, którzy są w stanie udzielić pełnej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia (wykonane roboty i zastosowane materiały) na okres minimum 36 miesięcy, b) dysponują pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym: przynajm-niej jedną osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacje i urządzenia elektryczne lub odpowiednie, a także dysponują osobą z uprawnieniami SEP w zakresie montażu - do 1kV oraz posiadającym aktualne zaświadczenie przynależności do izby inżynie-rów. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia, tj.: Wykonawcy, którzy są w stanie zaoferować minimum 30-dniowy termin płatności za całość wykonanych robót od daty wystawienia faktury, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 pzp. 2. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad powyżej wymienione warunki ustanowią pełnomocnika do repre-zentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców o których mowa w punkcie 2.1 została wybrana, zamawiają-cy może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy re-gulującej współpracę tych wykonawców. 3. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII niniejszej SIWZ. 4. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego chyba, że mimo ich uzupełnienia koniecz-ne było by unieważnienie postępowania. 6. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien złożyć: A/ Oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu okre-ślone w art. 22 ust. 1 pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ), B/ Dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dla spółek cy-wilnych również umowę spółki; 2) Informację dotyczącą posiadanego wyposażenia technicznego - Zał. nr 7; 3) Wykaz zrealizowanych zamówień w ostatnich pięciu latach (2002 -2007) potwier-dzonych referencjami zamawiających - Zał. nr 5; 4) Wykaz pracowników przewidzianych do wykonania zamówienia - Zał. nr 6; 2. W przypadku składania oferty wspólnej w celu potwierdzania spełnienia warunków udzia-łu w postępowaniu: 1) Każdy z Wykonawców występujących wspólnie winien oddzielnie udokumentować, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp tj. przedstawić dokumenty wymienione w powyższym punkcie 1 podpunkcie B1). 2) W odniesieniu do pozostałych dokumentów Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden wspólny dokument. W przypadku warunku wymaganego doświadczenia Wykonawcy tworzący konsorcjum wspólnie muszą wykazać, iż spełniają ten warunek. 3) Wykonawcy występujący wspólnie muszą wraz z ofertą przedłożyć pełnomocnictwo lub umowę dokładnie określającą zakres umocowania pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaczarna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w Urzędzie Gminy w Czarnej, 37-125 Czarna 260, powiat łańcucki, tel. (0-17) 226 23 24, parter, pokój nr l, lub za zaliczeniem pocztowym po dokonaniu opłaty w wysokości 50 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Czarnej - sekretariat - pokój nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.