eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Przebudowa ulicy Gniewomierskiej I Etap budowy obwodnicy południowo -wschodniej Legnicy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Legnica: Przebudowa ulicy Gniewomierskiej I Etap budowy obwodnicy południowo -wschodniej Legnicy.
Numer ogłoszenia: 208969 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, fax. 076 7212115.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legnica.um.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Gniewomierskiej I Etap budowy obwodnicy południowo -wschodniej Legnicy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi: Etap I - przebudowę ulicy Gniewomierskiej na drogę klasy GP wraz z odwodnieniem i oświetleniem: a)Podetap Ia - odcinek Etapu I o dł. 831 m (od km 0+140,70 do 0+971,70 wg pikietażu od środka ronda), b)Podetap Ib - odcinek Etapu I o dł. 140,70 m (od km 0+000,00 do 0+140,70 wg pikietażu od środka ronda), Etap II - remont nawierzchni jezdni, odcinek ul. Gniewomierskiej od km 0+971,7 do granic miasta Etap III - drogi dojazdowa wzdłuż ul. Gniewomierskiej wraz z odwodnieniem i oświetleniem 2.Zakres robót obejmuje między innymi: -Jezdnie -Chodniki -Ścieżki rowerowe -Przepusty -Organizacja ruchu -Oświetlenie uliczne -Usunięcie kolizji -Zieleń -Oznakowanie uliczne poziome i pionowe Szczegółowy zakres prac określa Rozdział 4 i 5 siwz ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 200 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-ustawy pzp. Ocena warunku wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu określonego w pkt. 12 ppkt.12.3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: 1) Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla branży drogowej, bez ograniczeń i kwalifikacjami polegającymi na tym, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym rzeczowo z zakresem przedmiotu zamówienia tj. co najmniej przebudowa/budowa pasa drogowego - drogi klasy G/GP, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji 2) Kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi dla branży elektrycznej, bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji. 3) Kierownik robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi dla branży sanitarnej, bez ograniczeń, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej w załączniku nr 2 jako kierownik budowy dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. Do załącznika nr 2 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością ( przez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający rozumie budowa/przebudowa droga co najmniej klasy G/GP) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. W załączniku podać wartość robót, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena warunku wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 6. Wykonają siłami własnymi nie mniej niż 55% zakresu rzeczowego robót. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz zapisu § 11 projektu umowy - Rozdział 3 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 7. Posiadają średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych 2005, 2006 i 2007 w wysokości min. 10.000.000 złotych potwierdzony sprawozdaniem finansowym albo jego częścią, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełnienia warunku wg w.w. dokumentów finansowych i załącznika nr 1a do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 8. Mają do dyspozycji niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia, urządzenia, sprzęt i wyposażenie techniczne (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna, leasing lub w inny sposób) przewidziane do realizacji zamówienia. Załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, urządzeń i sprzętu jakie posiada wykonawca lub ma do dyspozycji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 9.formularz oferty- Rozdział nr 1 winni podpisać wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia,Zamawiający informuje, że dopuszcza podpisanie Formularza oferty przez osobę wskazaną do reprezentowania (lidera konsorcjum) na podstawie złożonego pełnomocnictwa upoważniającego lidera do podpisania w imieniu partnerów wszystkich dokumentów składających się na ofertę pod warunkiem ,że : 1. w nagłówku Formularza oferty zostaną wymienione nazwy i dane wszystkich członków konsorcjum oraz zapis, że tworzą konsorcjum firm, które reprezentuje Lider konsorcjum (wpisać nazwę); 2. w miejscu Podpisano zostanie złożone oświadczenie : W imieniu i na rzecz Konsorcjum złożonego z ( wymienić członków konsorcjum) działa pełnomocnik (Lider konsorcjum)Podpis/y pełnomocnika (Lidera konsorcjum) -w odniesieniu do wymogów dotyczących wiarygodności Wykonawcy dokumenty przewidziane specyfikacją winni złożyć wszyscy Wykonawcy z osobna- w tym m.in.: odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oświadczenia, zaświadczenia przewidziane specyfikacją. Każdy Wykonawca z osobna musi spełnić przynajmniej 25% warunków kryteriów minimalnych określonych w punkcie 13 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz Pełnomocnik/Lider Konsorcjum musi spełnić przynajmniej 55% warunków kryteriów minimalnych. Łącznie Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia winni spełniać warunki określone w pkt 13 -15Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 siwz w 100%..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad 1. Ocena warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad 2. Ocena warunku wg dokumentu określonego w pkt. 12 ppkt.12.3 Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad 3. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Osoby wskazane w załączniku nr 2 powinny posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branż, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz załączyć informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla osoby wskazanej w załączniku nr 2 jako kierownik budowy dokument potwierdzający, że był kierownikiem budowy na co najmniej jednym zadaniu porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia np.: referencje, opinie lub kserokopie dziennika budowy. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie. Do załącznika nr 2 należy dołączyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. mogą spełnić łącznie ad 4. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. W załączniku podać wartość przedmiotu roboty, datę wykonania i odbiorców wraz z dokumentami od poprzednich Zamawiających potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad 5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunku wg ww. dokumentów. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad 6. Ocena warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz oraz zapisu § 11 projektu umowy - Rozdział 3 SIWZ Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad 7. Ocena spełnienia warunku wg dokumentów finansowych i załącznika nr 1a do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad 8. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie ad 9. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie na podstawie Formularza oferty, dokumentów rejestrowych, pełnomocnictwa do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Plac Słowiański 7 pok.22 cena siwz- 1000zł brutto.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta Plac Słowiański 8 pok.208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy zamierza ubiegać się o środki z Unii Europejskiej.Zadanie jest w częsci współfinansowane z Ministerstwa Infrastruktury.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.