eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec › Dostawa leków w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Jaroszowiec: Dostawa leków w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu
Numer ogłoszenia: 208950 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Chorób Płuc w Jaroszowcu , ul. Kolejowa 1a, 32-312 Jaroszowiec, woj. małopolskie, tel. 032 6428090 w. 53, 6428031w.53, fax. 032 6428100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa leków różnych wg II pakietów zgodnie z ilościami oraz wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia kod CPV: 24.49.00.00-5, 24.40.00.00-8, dla potrzeb Apteki w Wojewódzkim Szpitalu Chorób Płuc w Jaroszowcu. Oferowane przez Wykonawcę leki winny być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, winny spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 06 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. nr 53, poz. 533 oraz posiadać aktualne świadectwa rejestracji dopuszczenia do obrotu, 2. Opis zamówienia. a. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych- liczba części 2, gdzie każdą z części zamówienia określa się dalej mianem Pakietu -pakiet 01, pakiet 02, b. Asortyment i wymagania dla poszczególnych Pakietów zawarty został w załącznikach nr 1a, 1b, do niniejszej SIWZ będącymi Szczegółową ofertą cenową. c. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, określonego dla poszczególnych Pakietów, zostaną odrzucone. d. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części niniejszego zamówienia -na jeden lub więcej Pakietów-. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w oparciu o art. 29 ust. 3 ustawy. Pod pojęciem oferty równoważnej rozumie się ofertę złożoną na preparat w postaci i dawce a także w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia w części dotyczącej transportu towaru do siedziby Zamawiającego -art. 36 ust. 4 ustawy. 7. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) termin ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy, 2) warunki płatności : a. terminy płatności - wymagany przez Zamawiającego termin płatności: nie wcześniej niż 30 dni po otrzymaniu faktury, b. towar przekazywany będzie Zamawiającemu na podstawie faktury, c. forma płatności - przelew -m.in. podać numer konta oraz adres banku wykonawcy. d. własne propozycje..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5, 24.40.00.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, którego wysokość zależy od wartości pakietu, na który Wykonawca składa ofertę i tak wadium częściowe wynosi dla: Pakietu nr 1 - 3 200,00 zł. Pakietu nr 2 - 3 400,00 zł. Łączna kwota wadium wynosi: 6 600, 00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie kompletności złożonych dokumentów i oświadczeń oraz dokona ich analizy pod względem formalnym i merytorycznym. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach Zamawiający oceni spełnienie ww warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem że, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający może wezwać Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów. VII Sposób wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja- spółki cywilne) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum-spółka cywilna, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja-spółki cywilne): a) wraz z ofertą powinna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, potwierdzający zawarcie konsorcjum- spółki cywilnej, podpisany przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, b) Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo-upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty - w oryginale, c) oferta powinna być podpisana przez każdego z partnerów lub ustanowionego pełnomocnika, d) ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Uwaga: treść pełnomocnictwa winna dokładnie określać zakres umocowania. e) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę: w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcynależy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. O ile w niniejszej SIWZ nie ustalono inaczej, wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą -Za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie dostawy leków do apteki szpitalnej oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2. W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. W zakresie warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art.24 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 10 (a w przypadku pkt 4-9, odpowiednio dla właściwości danego Wykonawcy). Wykonawca zobowiązany jest przytoczyć w całości treść punktów z art. 24 ust. 1, co, do których składa oświadczenie; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zezwolenie na obrót produktami leczniczymi -odpowiedni dokument: - kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i odurzające - odpowiednio wymagane zezwolenie; - kopia ważnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych jeżeli Wykonawca jest wytwórcą; - w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.c): składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/bip/um.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w sekretariacie Zamawiającego w godz. 08: 00 - 14: 35 (poniedziałek-piątek), lub na pisemny wniosek oferenta - przesłana za zaliczeniem pocztowym. Opłata 20, 00 zł + VAT..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.09.2008 r. w siedzibie Zamawiającego przy ul. Kolejowej nr 1 A o godz. 12: 15 na I piętrze Budynku Administracyjnego - Pokój konferencyjny..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 01.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i wymagania zawarte zostały w załączniku nr 1a do niniejszej SIWZ będącym Szczegółową ofertą cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 02.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment i wymagania zawarte zostały w załączniku nr 1b, do niniejszej SIWZ będącym Szczegółową ofertą cenową..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.