eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › Przeprowadzenie 2 szkoleń grupowych dla 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach. Pierwsze zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Florysta. Drugie zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Spawacz metodą MAG.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Słubice: Przeprowadzenie 2 szkoleń grupowych dla 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach. Pierwsze zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Florysta. Drugie zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Spawacz metodą MAG.
Numer ogłoszenia: 208935 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188393 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 3608, faks 0-95 758 3609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie 2 szkoleń grupowych dla 16 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach. Pierwsze zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Florysta. Drugie zadanie częściowe dotyczy przeprowadzenia szkolenia grupowego dla 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach w zakresie Spawacz metodą MAG..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie częściowe nr 1: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie: Florysta dla 8 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra. Wspólny słownik zamówień CPV 80530000-8 -Usługi szkolenia zawodowego. 2) Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Departament Rynku Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3) Celem szkolenia jest uzyskanie umiejętności zawodowych w zakresie pracy florysty jako specjalisty w zakresie kreatywnego tworzenia dekoracji roślinnych różnego typu. Do głównych zadań florysty należą: opracowywanie projektów dekoracji roślinnych, tworzenie różnych form kompozycji roślinnych, przygotowywanie kompleksowego wystroju wnętrz oraz otwartej przestrzeni z użyciem materiału roślinnego. Zawód florysty wymaga interdyscyplinarnego przygotowania począwszy od strony historyczno-estetycznej dekoracji, wiedzy o stosowanych materiałach roślinnych i technicznych, aż po szeroki zakres wiedzy i umiejętności niezbędnych do tworzenia projektów dekoracji roślinnych na różne okazje oraz do ich realizacji. Po zakończeniu szkolenia w zakresie danej jednostki modułowej uczestnik szkolenia powinien nabyć minimum następujące umiejętności: planowanie i organizowanie pracy własnej (w tym prowadzenie działalności gospodarczej) i podległych pracowników; organizowanie zaopatrzenia w materiał roślinny i nieroślinny, wdrażanie nowości florystycznych; pozyskiwanie zleceń na wykonanie dekoracji florystycznych ; prowadzenie promocji kwiatów i dekoracji florystycznych; przygotowywanie materiałów roślinnych i nieroślinnych do ekspozycji, wykonywania różnego rodzaju wyrobów florystycznych i ich sprzedaży; planowanie i wykonywanie projektów; wykonywanie różnego rodzaju wyrobów florystycznych z materiałów roślinnych i nieroślinnych; pielęgnowanie roślin ciętych, doniczkowych i gotowych dekoracji florystycznych; dekorowanie różnych wnętrz i powierzchni zewnętrznych roślinami ciętymi i doniczkowymi; sprzedaż, obsługa klienta i udzielanie porad dotyczących roślin ciętych, kwiatów doniczkowych i dekoracji florystycznych; pakowanie i przygotowywanie do transportu i,lub przechowywania roślin ciętych, doniczkowych oraz gotowych wyrobów florystycznych; konserwowanie, suszenie roślin różnymi metodami; nadzorowanie i kierowanie pracą podległych osób, realizujących zadania; uczestniczenie w procesie doskonalenia zawodowego; zapewnianie jakości wyrobów florystycznych i przestrzeganie określonych procedur ich wykonania; ocena jakości wykonanych dekoracji; zabezpieczanie miejsca pracy oraz sprzętu i narzędzi do i po pracy. 4) Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 100 godzin zegarowych przypadających na każdego uczestnika szkolenia łącznie z niezbędnymi egzaminami. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Przerwy wliczają się w łączny czas trwania szkolenia, a elastyczny sposób organizowania przerw ma na celu dostosowanie godzin szkolenia do higieny nauczania, tj. ustalenia dopuszczalnych norm obciążenia nauką uczestników szkolenia, higienicznych metod nauczania z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów zajęć oraz przeciwdziałanie zjawisku przemęczenia. Nie dopuszcza się skracania zajęć. 5) Kurs powinien być zrealizowany w ciągu maksymalnie 32 dni kalendarzowych, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia, natomiast dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych. 6) Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy w przedziale czasowym dostosowanym do możliwości dojazdu osób bezrobotnych po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 7) Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić ilość i rodzaj sprzętu oraz materiałów jakie będą wykorzystywane podczas zajęć. Wykonawca winien zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia swobodny dostęp do sprzętu i materiałów oraz samodzielne stanowisko pracy. 8) Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom szkolenia napoje (gorące i zimne) podczas przerw. 9) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 8 osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące (stolik,ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek. 10) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek (zeszyt i długopis). 11) Wykonawca musi przedstawić do przeprowadzenia szkolenia lokal w Ośnie Lubuskim, w woj. lubuskim, który znajduje się w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej lub dojście na pieszo. 12) Wykonawca zapewni, że siedziba w której ma być przeprowadzone szkolenie zapewnia odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i jakościowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewni nadzór wewnętrzny i stały kontakt w miejscu szkolenia z osobą odpowiedzialną za obsługę szkolenia wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 13) Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. Dlatego w programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobów sprawdzania efektów szkolenia Wykonawca winien precyzyjnie określić w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązanie. 14) W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. Wyznaczona osoba powinna w sposób ciągły nadzorować przebieg szkolenia, kontrolować umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych sprawdzających czynności. Wszystkie przewidziane sprawdziany, egzaminy oraz inne formy sprawdzenia wiedzy i umiejętności prowadzące do uzyskania zaświadczeń wskazanych w pkt. 15 niniejszej SIWZ muszą być wliczone w całościowy koszt szkolenia. 15) Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosownego zaświadczenia o ukończeniu kursu wg wzoru zgodnego z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 poz. 186) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do projektu umowy szkoleniowej w zakresie zadania częściowego nr 1 oraz wydaniem zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r., nr 177, poz. 1193 z późn. zm.) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do projektu umowy szkoleniowej w zakresie zadania częściowego nr 1. 16) Wykonawca szkolenia zobowiązany jest do umieszczenia informacji o realizowanym szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.pl, w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy oraz dokonywania aktualizacji tej informacji co najmniej raz w miesiącu. Wykonawca szkolenia jest także zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia w formie pisemnej z podpisem przedstawiciela lub pełnomocnika zamieszczonej ww informacji i każdej jej aktualizacji w ciągu 3 dni od zamieszczenia i zaktualizowania. 17) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca nie jest obowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dlatego też nie należy kosztów ubezpieczenia wliczać w cenę wykonania usługi. 2. Zadanie częściowe nr 2: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkolenia w zakresie: Spawacz metodą MAG dla 8 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Słubicach finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Rezerwy Ministra. Wspólny słownik zamówień CPV 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego 2) Program szkolenia powinien być opracowany w oparciu o standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych prowadzonych przez Departament Rynku Pracy Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl). 3) Celem szkolenia jest praktyczne i teoretyczne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu spawacza, tj. spawanie łukiem elektrycznym w osłonie aktywnych chemicznie gazów lub mieszanek gazowych elektrodą topliwą proste elementy konstrukcyjne wykonane ze stali niskowęglowej, wykorzystując do tego celu urządzenia do spawania w atmosferze gazów i półautomaty spawalnicze; posługuje się narzędziami ślusarskimi oraz przyrządami kontrolno-pomiarowymi. Po zakończeniu szkolenia uczestnik szkolenia powinien nabyć minimum następujące umiejętności:bezpieczeństwo i higiena pracy przy spawaniu elektrycznym; ochrona przeciwpożarowa prac spawalniczych; czytanie i sporządzanie rysunku technicznego; ulepszanie cieplne złączy spawanych; dobór materiałów do spawania metodą MAG; eksploatacja butli do gazów technicznych; pomiary ciśnienia w zbiornikach; obsługa reduktorów; przygotowanie brzegów elementów do spawania; wady połączeń spawalniczych; kontrola złączy spawanych; uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania łukowego elektrodą topliwą w osłonie aktywnych, chemicznie gazów lub mieszanek gazowych - metodą MIG,MAG; wykonanie złączy narożnych spoiną pachwinową metodą MAG; wykonanie złączy doczołowych spoiną czołową bez ukosowania w pozycji podolnej A1 metodą MAG; wykonanie złączy teowych spoiną pachwinową jedno- i dwustronną w pozycji nabocznej B1 metodą MAG; wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na Y w pozycji podolnej A1 metodą MAG; wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na Y w pozycji pionowej A4 metodą MAG; wykonanie złączy doczołowych z ukosowaniem na jedna druga V w pozycji naściennej A2 metodą MAG; wykonanie złączy teowych spoiną pachwinową jedno i dwustronną w pozycji pionowej B4, metodą MAG.4. 4) Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 135 godzin zegarowych przypadających na każdego uczestnika szkolenia łącznie z niezbędnymi egzaminami. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut. Przerwy wliczają się w łączny czas trwania szkolenia, a elastyczny sposób organizowania przerw ma na celu dostosowanie godzin szkolenia do higieny nauczania, tj. ustalenia dopuszczalnych norm obciążenia nauką uczestników szkolenia, higienicznych metod nauczania z uwzględnieniem poszczególnych rodzajów zajęć oraz przeciwdziałanie zjawisku przemęczenia. Nie dopuszcza się skracania zajęć. 5) Kurs powinien być zrealizowany w ciągu maksymalnie 40 dni kalendarzowych, przy czym tygodniowy wymiar zajęć musi wynosić przeciętnie nie mniej niż 25 godzin, chyba że przepisy odrębne przewidują niższy wymiar szkolenia, natomiast dzienny wymiar zajęć nie może przekroczyć 8 godzin zegarowych.6) Zajęcia muszą odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od pracy w przedziale czasowym dostosowanym do możliwości dojazdu osób bezrobotnych po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. 7) Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien dokładnie podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych oraz praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. W przypadku zajęć praktycznych Wykonawca musi dysponować salą wyposażoną w minimum 8 stanowisk, natomiast w ramach prowadzonych zajęć praktycznych Wykonawca winien zapewnić uczestnikom szkolenia swobodny dostęp do sprzętu, przy czym na jednym stanowisku spawalniczym szkolić się będą maksymalnie dwie osoby. W przypadku zajęć praktycznych należy wymienić ilość i rodzaj sprzętu i urządzeń jakie będą wykorzystywane podczas zajęć. 8) Wykonawca zapewni nieodpłatnie uczestnikom szkolenia napoje (gorące i zimne) podczas przerw. 9) Wykonawca zapewni w trakcie trwania szkolenia warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia szkoleniowe winny być bezwzględnie dostosowane do prowadzenia zajęć dla grupy minimum 8 osobowej. Wykonawca musi dla każdego uczestnika szkolenia zagwarantować miejsce siedzące (stolik,ławkę bądź krzesło z przystawką) umożliwiające swobodne sporządzanie notatek.10) Wykonawca zapewni wszystkim uczestnikom szkolenia na własność materiały szkoleniowe wspomagające tematykę szkolenia oraz materiały do robienia notatek (zeszyt i długopis). 11) Wykonawca musi przedstawić do przeprowadzenia szkolenia lokal w Słubicach, w woj. lubuskim, który znajduje się w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd środkami komunikacji publicznej lub dojście na pieszo. 12) Wykonawca zapewni, że siedziba w której ma być przeprowadzone szkolenie zapewnia odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i jakościowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zapewni nadzór wewnętrzny i stały kontakt w miejscu szkolenia z osobą odpowiedzialną za obsługę szkolenia wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 13) Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji kształcenia poprzez prowadzenie stałej oceny postępów poszczególnych uczestników szkolenia i zwiększenia pomocy wobec osób napotykających trudności w procesie nauczania. Dlatego w programie szkolenia w punkcie dotyczącym sposobów sprawdzania efektów szkolenia Wykonawca winien precyzyjnie określić w jaki sposób zamierza spełnić niniejsze zobowiązanie. 14) W celu zapewnienia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości szkolenia wymagane jest, aby Wykonawca wyznaczył osobę, która będzie sprawować stały, bezpośredni nadzór nad jakością realizowanego szkolenia oraz współpracować z Powiatowym Urzędem Pracy. Wyznaczona osoba powinna w sposób ciągły nadzorować przebieg szkolenia, kontrolować umiejętności i wiedzę słuchaczy uzyskiwaną podczas szkolenia poprzez przeprowadzanie testów i ćwiczeń praktycznych i innych sprawdzających czynności. Wszystkie przewidziane sprawdziany, egzaminy oraz inne formy sprawdzenia wiedzy i umiejętności prowadzące do uzyskania zaświadczeń wskazanych w pkt. 15 niniejszej SIWZ muszą być wliczone w całościowy koszt szkolenia. 15) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem państwowym oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu szkolenia oraz nabytych umiejętnościach tj. świadectwo egzaminu spawacza oraz Książka spawacza zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. z 2000 r. Nr 40, poz. 470 z późn. zm.) oraz wydaniem zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177, poz. 1193 z 2010r z późn. zm.) zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do projektu umowy szkoleniowej w zakresie zadania częściowego nr 2. 16) Wykonawca szkolenia zobowiązany jest do umieszczenia informacji o realizowanym szkoleniu na stronie www.inwestycjawkadry.pl, w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy oraz dokonywania aktualizacji tej informacji co najmniej raz w miesiącu. Wykonawca szkolenia jest także zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzenia w formie pisemnej z podpisem przedstawiciela lub pełnomocnika zamieszczonej ww informacji i każdej jej aktualizacji w ciągu 3 dni od zamieszczenia i zaktualizowania. 17) Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez podwykonawców. Wykonawca nie jest obowiązany ubezpieczyć uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, dlatego też nie należy kosztów ubezpieczenia wliczać w cenę wykonania usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Florysta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polska Szkoła Florystyczna, Małgorzata Bukalska, Ul. Pawłowskiego 6, 60-681 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16010,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16010,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Spawacz metodą MAG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego w Gorzowie Wlkp., Oddział w Sulęcinie, Centrum Kształcenia Zawodowego, Ul. Winna Góra 14, 69-200 Sulęcin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.