eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-02

Olsztyn: Sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego
Numer ogłoszenia: 208927 - 2011; data zamieszczenia: 02.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym są: sukcesywne dostawy węgla kamiennego i koksu grubego na potrzeby 14 jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego. 2. Wymagane parametry opału stanowiącego przedmiot zamówienia: a) Węgiel kamienny (kostka) I gat. Wartość opałowa min 25 000 kJ/kg, zawartość popiołu max 12 %, zawartość siarki max 0,8 %, klasa handlowa 25/12/08; b) Koks gruby I gat. Wartość opałowa min 26000 kJ/kg, zawartość popiołu max 10 %, zawartość siarki max 0,7 %, klasa handlowa 26/ 3. Na potwierdzenie spełniania przez dostarczany opał w/w parametrów do każdej dostawy każdorazowo wykonawca dołączy świadectwo jakości dostarczonego opału. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscem dostaw oraz szacowaną ilością dostaw dla poszczególnych jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego na okres zawieranej umowy zawiera załącznik Nr 4 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia który dostepny jest na stronie internetowej Zamawiającego:: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl 5. Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówioną partię towarów własnym transportem i na swój koszt do poszczególnych miejsc dostaw określonych przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: -Zadanie nr 1 - 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt złotych), - Zadanie nr 2 - 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych), - Zadanie nr 3 -30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych), - Zadanie nr 4 - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych.), - Zadanie nr 5 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych), - Zadanie nr 6 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), - Zadanie nr 7 -170,00 zł (słownie: sto siedemdziesiąt złotych.), - Zadanie nr 8 - 300,00 zł (słownie: trzysta złotych), - Zadanie nr 9 - 40,00 zł (słownie: czterdzieści złotych), - Zadanie nr 10 - 800,00 zł (słownie: osiemset złotych), - Zadanie nr 11 - 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych.), - Zadanie nr 12 - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych), - Zadanie nr 13 - 180,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt złotych), - Zadanie nr 14 - 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych.), Łącznie wadium na Zadania 1 - 14 wynosi: 8 320,00 zł (słownie: osiem tysięcy trzysta dwadzieścia złotych). W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj.Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, do czasu składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2011 r. godz. 13:00. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2011 r. godz. 13:00. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 45 1010 1397 0051 0613 9120 0000 , II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na sukcesywne dostawy węgla i koksu na potrzeby KWP w Olsztynie i jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego, Z-t-P/29/11 . W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3, blok 27 (Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w punkcie 1.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.). 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 7. Wadium Zamawiający zwróci zgodnie z art. 46 ustawy. a)Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy : - Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. b)Zgodnie z art. 46 ust. 1a ustawy : - Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c)Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: -odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy na realizację zamówienia publicznego. Umocowanie należy złożyć wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie i dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu dostawy: a)zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-b) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2)Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, 3) Zmiana sposobu realizacji umowy: a) ceny jednostkowe brutto uzyskane w wyniku przetargu są niezmienne przez cały okres realizacji umowy, natomiast ilości zamawianego opału w poszczególnych jednostkach Policji mogą być mniejsze lub większe niż podane w Formularzu cenowym z zastrzeżeniem, że łączna wartość zrealizowanych dostaw nie przekroczy wartości brutto oferty. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 4. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji (Sekretariat blok nr 27) ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa 6,00 ton węgla kamiennego (kostka) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu bartoszyckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 1 obejmuje dostawy węgla w ilośći:6,00 ton węgla kamiennego (kostka) na potrzeby KPP Bartoszyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa 3,00 ton węgla kamiennego (kostka) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu braniewskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 2 obejmuje dostawy węgla w ilości :3,00 ton węgla kamiennego (kostka)na potrzeby KPP Braniewo..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa 3,00 ton węgla kamiennego (kostki) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu działdowskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 3 obejmuje dostawy węgla w ilości: 3,00 ton węgla kamiennego (kostki) na potrzeby KPP w Działdowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa 40,50 tony węgla kamiennego (kostki) i 9,5 ton koksu grubego do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu elbląskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 4 obejmuje dostawy węgla i koksu w ilości:40,50 tony węgla kamiennego (kostki) i 9,5 ton koksu grube na potrzeby KMP w Elblągu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa 34,50 tony węgla kamiennego (kostki) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu giżyckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 5 obejmuje dostawy węgla w ilości:34,50 tony węgla kamiennego (kostki) na potrzeby KPP Giżycko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa 25,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 25,00 ton koksu grubego do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu gołdapskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 6 obejmuje dostawy węgla i koksu w ilości: 25,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 25,00 ton koksu grubego na potrzeby KPP Gołdap..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa 14,00 ton węgla kamiennego (kostka) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu Iławskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 7 obejmuje dostawy węgla w ilości:14,00 ton węgla kamiennego (kostka) na potrzeby KPP Iława..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa 16,00 ton koksu grubego do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu kętrzyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 8 obejmuje dostawy koksu w ilości:16,00 ton koksu grubego na potrzeby KPP Kętrzyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa 4,00 tony węgla kamiennego (kostka) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu lidzbarskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 9 obejmuje dostawy węgla w ilości: 4,00 tony węgla kamiennego (kostka) na potrzeby KPP Lidzbark Warmiński..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa 29,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 25,50 ton koksu grubego do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu olsztyńskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 10 obejmuje dostawy węgla i koksu w ilości: 29,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 25,50 ton koksu grubego na potrzeby KMP Olsztyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa 120,00 ton węgla kamiennego (kostki) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu oleckiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 11 obejmuje dostawy węgla w ilości: 120,00 ton węgla kamiennego (kostki) na potrzeby KPP Olecko..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa 27,00 ton węgla kamiennego (kostka) i 12,00 ton koksu grubego do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu ostródzkiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 12 obejmuje dostawy węgla i koksu w ilości: 27,00 ton węgla kamiennego (kostka) i 12,00 ton koksu grubego na potrzeby KPP Ostróda..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa 15,50 tony węgla kamiennego (kostki) do jednostek Policji zlokalizowanych na terenie powiatu piskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 13 obejmuje dostawy węgla w ilości:15,50 tony węgla kamiennego (kostki) na potrzeby KPP Pisz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa 108,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 85,00 ton koksu grubego do kotłowni KWP w Olsztynie zlokalizowanych w Olsztynie przy ul. Borowej, w Elblągu przy ul. Strażniczej 2 oraz w Milejewie (maszt)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został określony w części II.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu. Zadanie Nr 14 obejmuje dostawy węgla i koksu w ilości:108,00 ton węgla kamiennego (kostki) i 85,00 ton koksu grubego na potrzeby KWP Olsztyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10-5, 09.11.30.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.