eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobrzyca › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Dobrzyca: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia
Numer ogłoszenia: 208859 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181171 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Ziemiaństwa w Dobrzycy Zespół Pałacowo-Parkowy, ul. Pleszewska 5A, 63-330 Dobrzyca, woj. wielkopolskie, tel. 62 7413039, faks 62 7413486.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi ochrony osób i mienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej łącznie ze stałym dozorem sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Zakres ochrony obejmuje kompleks budynków oraz z teren przyległy - cały teren Muzeum. Usługi ochrony Wykonawca będzie wykonywać przy pomocy pracowników Zamawiającego przejmowanych na zasadach określonych w art. 231 Kodeksu pracy. Zamawiający przewiduje przejęcie 2 pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony, tj.: 2 osoby zatrudnione na 1:1 etatu - licencja ochrony osób i mienia I stopnia, wiek 44 lat i 45 lat oraz 1 osoba zatrudniona na 1:2 etatu - licencja ochrony osób i mienia II stopnia, umowa na czas określony do 21.10.2010 r. wiek 39 lat. Wykonawca zagwarantuje niezmienność warunków pracy i płacy przejmowanych pracowników przez okres współpracy z Zamawiającym. Zamawiający informuje, iż dysponuje na realizację niniejszego zamówienia kwotą w wysokości: 46.836,29 zł brutto. W skład usługi wchodzi: 1) kompleksowa ochrona fizyczna osób i mienia na terenie całego obiektu Muzeum całodobowo przez 1 osobę, umundurowaną, posiadającą licencję pracownika ochrony osób i mienia co najmniej I stopnia: a) w godzinach od 19:00 do 7:00 - wyposażoną w broń palną bojową (krótką), b) w godzinach od 7:00 do 19:00, wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego (paralizator). 2) monitorowanie sygnałów elektronicznych systemów alarmowych i p-poż. w obiekcie; 3) serwis i konserwacja systemu telewizji przemysłowej, systemu alarmowego oraz systemu przeciwpożarowego w czasie trwania umowy, utrzymywanie ww. systemów w należytej sprawności. Przegląd techniczny - co najmniej 1 raz na kwartał; 4) patrolowanie obiektu przez grupę interwencyjną 1 raz na dobę w godzinach nocnych mające na celu sprawdzenie całego obiektu, w tym w szczególności prawidłowości zamknięcia bram, furtek, okien i drzwi; 5) wsparcie grupy interwencyjnej w przypadku sygnału pożarowego, napadu, włamania (zadaniem grupy jest interwencyjnej jest podejmowanie działań zmierzających do zażegnania niebezpieczeństwa lub zabezpieczenia obiektu. W razie zagrożenia grupa interwencyjna powiadamia Policję, Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną); 6) przyjazd grupy interwencyjnej na każde wezwanie; Pod pojęciem grupy interwencyjnej należy rozumieć grupę o składzie co najmniej 2 osób ochrony wyposażonych w środki łączności radiowej, broń palną bojową, pałki ochronne np. typu TONFA, kajdanki oraz oznakowany samochód. Dane systemowe: Obiekt nr 1: Centrale alarmowe sygnalizacji włamania CS 575- PCB wraz z obudową, klawiaturę LCD CS 5188- 2 szt., moduł centrali RX 1614 CA - PCB - 4 szt., manipulatory - 2 szt. W pomieszczeniach czujki PCP RF 42514 - 29 szt. czujki magnetyczne RF 32014 - 2 szt., zasilacz PS 20- 1 szt., czujka wibracyjna RF 32 - 38 szt., czujka typu kontrakton - 2 szt., sygnalizator wewnętrzny AS 271- 1 szt., sygnalizator zewnętrzny AS 290- 1 szt., nadajnik radiowy UNR - kpl., baterie akumulatorowe 7Ah - 4 szt. Centrala sygnalizacji pożarowej FP 1100, czujki optyczne DP 2021- 49 szt., czujki termiczne DT2023- 2 szt. , ręczne ostrzegacze pożarowe DM 200 - 8 szt., izolatory zwarć IU 2016 -12 szt. , sygnalizatory akustyczne AS 263- 1szt, sygnalizatory optyczne AS 267 - 1 szt., akumulator 7 Ah Obiekt nr 2: czujki bezprzewodowe ruchu - 6 szt., kontraktony - 2 szt., czujki ppoż - 8 szt. Liczba godzin ochrony może ulec zmniejszeniu w zależności od terminu zawarcia umowy. Wynagrodzenie będzie rozliczane wg. faktycznej liczby godzin. Planuje się obowiązywanie umowy od 1.09-31.12.2010 r. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione w projekcie umowy (zał. nr 7 do SIWZ) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 75.71.10.00 - 75.71.10.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony Osób i Mienia TIGER SECURITY, Pl. Festiwalu Muzyki Rockowej 1, 63-200 Jarocin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57585,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47082,24

  • Oferta z najniższą ceną: 47082,24 / Oferta z najwyższą ceną: 47082,24

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.