eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskowola › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennegoGminy Końskowola i Ośrodka Gminnego Końskowola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-25

Końskowola: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: Gminy Końskowola i Ośrodka Gminnego Końskowola
Numer ogłoszenia: 208836 - 2009; data zamieszczenia: 25.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskowola , ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola, tel. 081 8816201, faks 081 8816202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://konskowola.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: Gminy Końskowola i Ośrodka Gminnego Końskowola.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: Gminy Końskowola i Ośrodka Gminnego Końskowola w tym: I. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Końskowola, wsi: Wronów, Młynki, Opoka, Witowice, Rudy, Stary Pożóg, Nowy Pożóg, Pulki, Chrząchówek, Stok, Las Stocki, Chrząchów, Końskowola, Sielce; II. Sporządzenie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Ośrodka Gminnego Końskowola, wsi: Końskowola, Stara Wieś, Młynki..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 308.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium - 2.000 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 0 groszy) należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert w Kasie Urzędu Gminy Końskowola (pok. nr 3). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola w Banku Spółdzielczym w Końskowoli Nr rachunku 06 8741 0004 0000 2206 2000 0010 Wadium według wyboru wykonawcy należy wnieść w jednej lub w kilku formach określonych przepisami art. 45 p.z.p., tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią poniższe wymagania: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: a) w ramach kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia dysponują osobami z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, tj. osoby biorące udział w realizacji zamówienia posiadają uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym (główny projektant minimum 5 letnie doświadczenie w projektowaniu w zakresie planowania przestrzennego); b) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (2 usługi polegające na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego potwierdzonych referencjami oraz opinią Komisji Urbanistycznej); 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawców w postępowaniu metodą stwierdzenia spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z potwierdzeniem, że usługi te zostały należycie wykonane (minimum 2 referencje oraz 2 opinie Komisji Urbanistycznej) - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SIWZ. 7. Wykaz dokumentów, stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ. 8. Dokumenty stwierdzające uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym wraz z aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Urbanistów. 9. Informacja na temat podwykonawców - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Harmonogram rzeczowo - finansowy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://konskowola.bip.e-zeto.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a 24-130 Końskowola pok. 23.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Końskowola ul. Pożowska 3a 24-130 Końskowola Sekretariat - pok. 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.