eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie prac informatycznych obejmujących aktualizację oraz rozbudowę Platformy MhP oraz utworzenie nowych aplikacji wspomagających obsługę bazy danych GIS MhP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-01

Warszawa: Wykonanie prac informatycznych obejmujących aktualizację oraz rozbudowę Platformy MhP oraz utworzenie nowych aplikacji wspomagających obsługę bazy danych GIS MhP
Numer ogłoszenia: 208835 - 2012; data zamieszczenia: 01.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac informatycznych obejmujących aktualizację oraz rozbudowę Platformy MhP oraz utworzenie nowych aplikacji wspomagających obsługę bazy danych GIS MhP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług informatycznych obejmujących modernizację funkcjonalności istniejącego systemu desktop Platforma MHP, aplikacji desktop Ujęcia wód podziemnych i aplikacji desktop MHP Karto, działających w środowisku programowym GIS wykorzystywanym przez Zamawiającego tj.: Geomedia Professional 6.1, Oracle 10g-11, oraz wsparcie techniczne dla Zamawiającego w zakresie obsługi zmodernizowanych aplikacji.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.20.00 - Usługi rozbudowy oprogramowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia niniejszego warunku w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie powyższego Zamawiający wymaga wykazania: a) co najmniej dwóch zakończonych usług polegających na zbudowaniu lub rozbudowie, wraz z wdrożeniem, systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów, b) co najmniej jedną zakończoną usługę, która obejmowała prace polegające na zbudowaniu lub rozbudowie w systemie GIS, wraz z wdrożeniem, funkcjonalności umożliwiających wykonanie wydruków kartograficznych map tematycznych w jednej ze skal: 1:25 000, 1:50 000, 1:100 000

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy - potwierdzony dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewnią zespoły osób zdolnych do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: a) co najmniej 1 (jedna) osoba pełniąca funkcję kierownika projektu posiadająca odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem jako Kierownik Projektu, w realizacji co najmniej dwóch projektów, których zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie wraz z wdrożeniem systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów; b) co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie projektowania i wdrażania systemów GIS posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, jako Projektant, w realizacji co najmniej dwóch projektów, których zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie wraz z wdrożeniem systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów; c) co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie analizy wymagań dla systemów GIS przetwarzających dane geośrodowiskowe, posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem jako Analityk, w realizacji co najmniej dwóch projektów: a. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie wraz z wdrożeniem systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów; b. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie w systemie GIS, wraz z wdrożeniem, funkcjonalności umożliwiających wykonanie wydruków kartograficznych map tematycznych w jednej ze skal: 1:25 000 lub 1:50 000 lub 1:100 000 d) co najmniej 1 (jeden) specjalista w zakresie wdrażania systemów GIS, posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem jako Wdrożeniowiec, w realizacji co najmniej dwóch projektów: a. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie wraz z wdrożeniem systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów; b. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie w systemie GIS, wraz z wdrożeniem, funkcjonalności umożliwiających wykonanie wydruków kartograficznych map tematycznych w jednej ze skal: 1:25 000 lub 1:50 000 lub 1:100 000 e) co najmniej 2 programistów posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków C#, .NET, ASP.NET potwierdzone udziałem, w roli Programisty, w realizacji co najmniej dwóch projektów: a. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie wraz z wdrożeniem systemu GIS obejmującego przetwarzanie danych geośrodowiskowych oraz zarządzanie użytkownikami i klasami obiektów; b. jednego projektu, którego zakres obejmował zbudowanie lub rozbudowanie w systemie GIS, wraz z wdrożeniem, funkcjonalności umożliwiających wykonanie wydruków kartograficznych map tematycznych w jednej ze skal: 1:25 000 lub 1:50 000 lub 1:100 000 f) co najmniej 1 (jeden) specjalista posiadający wyższe wykształcenie kartograficzne i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w realizacji co najmniej jednego projektu GIS, którego jednym z efektów końcowych była prezentacja kartograficzna map tematycznych w jednej ze skal: 1:25000 lub 1:50000 lub 1:100000. Każda z osób może pełnić w zespole tylko jedną funkcję

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 1A do Instrukcji dla Wykonawców. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści złożonej w niniejszym postępowaniu oferty w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Zamawiającego i,lub Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, definiowanymi w szczególności jako zmiana przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy, zmiana stawki podatku od towarów i usług lub innych zobowiązań publicznoprawnych w odniesieniu do całości przedmiotu zamówienia, zaistnienie zdarzeń siły wyższej (pożar, powódź), nieznana Stronom w dniu zawarcia umowy i niezależna od ich woli, inne zdarzenia losowe, w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia; 2) wydłużenie terminu gwarancji - z racji przedłużenia jej przez wykonawcę; 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osób upoważnionych do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) - z przyczyn losowych zdrowotnych lub innych wskazanych przez strony; 4) zmiany podwykonawcy (o ile został przewidziany w realizacji zamówienia); za uprzednią zgodą Zamawiającego w zakresie powierzenia podwykonawcom innego zakresu zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy; 5) zmiana wartości umowy polegająca wyłącznie na podwyższeniu wartości umowy o wartość podatku lub innego zobowiązania publicznego. 2. Dopuszcza się nadto możliwość zmiany terminu realizacji jeżeli Wykonawca zgłosi przeszkodę w realizacji zadania zawinioną przez Zamawiającego. 3. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Rakowiecka 4, bud. A, pok. 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Państwowego Instytutu Geologicznego - Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie, ul. Rakowiecka 4, Bud. A. pok. 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.